~Mario~ Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2006 Ik heb een probleem, ik heb al sinds een maandje dit spel uitgespeeld! Maar nu vecht iedereen op straat tegen elkaar, en iedereen haat me! Hoe kan ik dat weer terugdraaien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2006 Cheats gebruikt? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2006 Ik heb een probleem, ik heb al sinds een maandje dit spel uitgespeeld!Maar nu vecht iedereen op straat tegen elkaar, en iedereen haat me! Hoe kan ik dat weer terugdraaien? Heb je het spel voor 100% uitgespeeld? In welke gebieden vecht iedereen tegen elkaar en welke mensen haten je? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) je hebt waarschijnlijk de cheat gebruikt dat iedereen je haat Deactiveer deze en ik denk dat je probleem is op gelost of bedoel je de Gangs? dat is normaal dat deze dat doen (tegenelkaar en de Cubans schieten/slaan/achtervolgen ook op jouw verder nog suc6 Bewerkt: 20 juni 2006 door ASPHALT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Mario~ Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2006 Ik heb wel eens een cheat gebruikt, dat iedereen ging vechten enzo. Maar als ik hem deactiveer helpt het niet, wat te doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) Bedoel je met iedereen de gangs of alle mensen? Gangs: Dat is logisch, als je beide gangs op een gegeven moment verraden hebt (ben de missienaam kwijt) Alle mensen: Dat moet dan een cheat zijn EDIT: Heb je dan opgeslagen na het gebruiken? Als je dit soort cheats gebruikt, moet je ook nooit opslaan, want je weet nooit wat er kan gebeuren! Bewerkt: 20 juni 2006 door Dutchy3010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2006 (bewerkt) Ik heb wel eens een cheat gebruikt, dat iedereen ging vechten enzo.Maar als ik hem deactiveer helpt het niet, wat te doen? Sommige cheats zijn niet meer terug te draaien als je de cheats activeert. Zie deze link. Bewerkt: 20 juni 2006 door Colonel Cortez Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Mario~ Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2006 Ja ik heb zo,n cheat gebruikt van iedereen haat mijn! en iedereen vecht tegen elkaar. En toe heb ik later waarschijnlijk gesaved. mar het valt niet meer terug te draaien? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 20 juni 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2006 Ja ik heb zo,n cheat gebruikt van iedereen haat mijn! en iedereen vecht tegen elkaar.En toe heb ik later waarschijnlijk gesaved. mar het valt niet meer terug te draaien? ik denk het niet : Let op: Veel cheats zorgen er voor dat je GTA Vice City niet meer 100% kunt uitspelen. Het percentage blijft dan op 99% hangen. Ook zijn enkele cheats niet meer ongedaan te maken, zoals de cheat die rellen veroorzaakt. Sla dus nooit zomaar op nadat je een cheat hebt geactiveerd. Het spel waarschuwt hier ook voor tijdens het opslaan nadat je een cheat hebt ingevoerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Mario~ Geplaatst: 20 juni 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2006 Nou daar ben ik dan niet blij mee! is er echt geen tool voor ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
cekeu Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2006 probeer eens de cheat nog eens in te drukken voor te deactiveren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
brbgtaplayer Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2006 (bewerkt) sommige cheats kan je niet terug draaien (als je opslaat), en als je cheat kan je het spel niet 100% uitspelen! Bewerkt: 9 augustus 2006 door brbgtaplayer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2006 Het is spijtig maar als je saved nadat je die cheat gebruikt hebt is helaas je savedgame voor altijd verpest. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 9 augustus 2006 @Lance Dance: Niet altijd hoor! Als je hem gebruikt en niet opslaat is je SG niet verpest. @~Mario~: Probeer eens een savegame te downloaden die net zo ver was als jij. Wel zonder cheats natuurlijk!! Veel geluk verder! Donwell Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
HARDCORE_NL Geplaatst: 18 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 18 augustus 2006 ik had ook iets vaags met save game ik begon onder de grond in vercetti estate(voorheen Diaz estate) dat was egt raar ik kon onder de grond lopen tot aan de trap dan was ik erweer boven zijn er nog meer mensen met dah problemen trouwens ik zou gewoon overnieuw beginnen Zonder cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.