Jump to content

Iedereen vecht tegen me

~Mario~

Recommended Posts

Ik heb een probleem, ik heb al sinds een maandje dit spel uitgespeeld!

Maar nu vecht iedereen op straat tegen elkaar, en iedereen haat me!

Hoe kan ik dat weer terugdraaien?

Heb je het spel voor 100% uitgespeeld? In welke gebieden vecht iedereen tegen elkaar en welke mensen haten je?

Delen op andere websites

je hebt waarschijnlijk de cheat gebruikt dat iedereen je haat Deactiveer deze en ik denk dat je probleem is op gelost

of bedoel je de Gangs? dat is normaal dat deze dat doen (tegenelkaar en de Cubans schieten/slaan/achtervolgen ook op jouw

verder nog suc6 :cya:

Bewerkt: door ASPHALT
Delen op andere websites

Bedoel je met iedereen de gangs of alle mensen?

Gangs: Dat is logisch, als je beide gangs op een gegeven moment verraden hebt (ben de missienaam kwijt)

Alle mensen: Dat moet dan een cheat zijn :)

EDIT: Heb je dan opgeslagen na het gebruiken? Als je dit soort cheats gebruikt, moet je ook nooit opslaan, want je weet nooit wat er kan gebeuren!

Bewerkt: door Dutchy3010
Delen op andere websites

Ik heb wel eens een cheat gebruikt, dat iedereen ging vechten enzo.

Maar als ik hem deactiveer helpt het niet, wat te doen?

Sommige cheats zijn niet meer terug te draaien als je de cheats activeert. Zie deze link.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Delen op andere websites

Ja ik heb zo,n cheat gebruikt van iedereen haat mijn! en iedereen vecht tegen elkaar.

En toe heb ik later waarschijnlijk gesaved. mar het valt niet meer terug te draaien?

ik denk het niet :

Let op: Veel cheats zorgen er voor dat je GTA Vice City niet meer 100% kunt uitspelen. Het percentage blijft dan op 99% hangen. Ook zijn enkele cheats niet meer ongedaan te maken, zoals de cheat die rellen veroorzaakt. Sla dus nooit zomaar op nadat je een cheat hebt geactiveerd. Het spel waarschuwt hier ook voor tijdens het opslaan nadat je een cheat hebt ingevoerd.
Delen op andere websites

• 1 maand later...

@Lance Dance: Niet altijd hoor! Als je hem gebruikt en niet opslaat is je SG niet verpest.

@~Mario~: Probeer eens een savegame te downloaden die net zo ver was als jij. Wel zonder cheats natuurlijk!! Veel geluk verder!

Donwell

Delen op andere websites

• 2 weken later...

ik had ook iets vaags met save game ik begon onder de grond in vercetti estate(voorheen Diaz estate) dat was egt raar ik kon onder de grond lopen tot aan de trap dan was ik erweer boven zijn er nog meer mensen met dah problemen trouwens ik zou gewoon overnieuw beginnen Zonder cheats

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...