Jump to content

Vraagje


Lella

Recommended Posts

Hey,

Is het zo dat als je alle bedrijvenmissies van Vice City hebt gedaan, je dan pas de eindmissie kan spelen?

Ja volgens mij klopt dit, ik heb het ergens gehoord. Maar ik weet eerlijk gezegd niet of het waar is. Maar je komt vanzelf wel een keer bij de eindmissie, al zou het dan zonder of met bedrijvenmissies zijn. Ik geloof dat je ze wel eerst allemaal moet afronden, maar ik kan het fout hebben.

Link to comment
Delen op andere websites

Hey,

Is het zo dat als je alle bedrijvenmissies van Vice City hebt gedaan, je dan pas de eindmissie kan spelen?

Ja volgens mij klopt dit, ik heb het ergens gehoord. Maar ik weet eerlijk gezegd niet of het waar is. Maar je komt vanzelf wel een keer bij de eindmissie, al zou het dan zonder of met bedrijvenmissies zijn. Ik geloof dat je ze wel eerst allemaal moet afronden, maar ik kan het fout hebben.

Hmm okay. Nou ja, ik laat het nog wel weten op deze topic als het zover is.. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het volgende op wikigta gevonden. Het schijnt dat je dus minimaal 5 bedrijven in bezit moet hebben om de slotmissies te kunnen spelen. Ik weet dat je Print Works nodig hebt en Interglobal Films heb je ook nodig. Ik weet alleen dat je The Malibu Club niet nodig hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb het volgende op wikigta gevonden. Het schijnt dat je dus minimaal 5 bedrijven in bezit moet hebben om de slotmissies te kunnen spelen. Ik weet dat je Print Works nodig hebt en Interglobal Films heb je ook nodig. Ik weet alleen dat je The Malibu Club niet nodig hebt.

Ja, idd je moet minimaal 5 bedrijven hebben. Maar om de slotmissies te doen dacht ik ook dat je enkele zijmissies moest doen. ;)

Veel succes. :cya:

Edit: Dit vond ik ook nog op Wikigta: Om de laatste missies van de storyline te kunnen spelen, moet je alle missies van vier willekeurige bedrijven hebben voltooid, en de missies van de Print Works. :)

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...