Geplaatst: 25 juni 200618 jaren comment_450147 Hey ik heb net Sa:MP er op gezet en de nieuwe exe ook al maar nu als ik met een server wil conecten krijg ik deze fout.
Geplaatst: 6 juli 200618 jaren comment_459153 Heb je versie 2? Dan moet je een downgrade downloaden. Dat kan hier: *klik* LET OP: Als je met een NO-DVD crack speelt, moet je de originele gta_sa.exe weer terugplaatsen, of het spel opnieuw instaleren.
Geplaatst: 6 juli 200618 jaren comment_459194 Je krijgt deze error dus wanneer je op "connect" drukt? zo ja, verwijder gta_sa.set (Mijn documenten\GTA San Andreas User Files). De eerstvolgende keer dat je GTA:SA start wordt dit bestand opnieuw aangemaakt (je bent alleen je instellingen kwijt, savegames zullen niet verloren gaan). Post even of dit je probleem verhelpt @reacties van versie 2: Ik las het in een ander topic ook al, die windowserrors duiden er meestal niet op dat iemand een 2.0 exe gebruikt (sinds de exe van GTA:SA pas geladen gewordt als je werkelijk "connect"). Er is meestal sprake van een 2.0 exe als ingame niet kan connecten (je blijft dan op het connecting to xxx.xxx.xxx.xxx:7777 scherm hangen). Bewerkt: 6 juli 200618 jaren door Azer
Hey ik heb net Sa:MP er op gezet en de nieuwe exe ook al maar nu als ik met een server wil conecten krijg ik deze fout.