Jump to content

Ik weet niet of het mag.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik weet niet of het mag.

Maar willen sommige mensen meehelpen aan me website.

Als het niet mag,sorry dan mag je het sluiten van mij.

Geplaatst:

Volgens mij is dit niet verboden.

En er zijn vast wel mensen die je kunnen helpen.

Alleen dan moet je wel meer informatie geven over waarbij je hulp wil etc.

Geplaatst: (bewerkt)

Wat ik vooral nodig heb,is mensen die me helpen om reclame te maken?

En mischien een rapachtergrondliedje.

En van die dingen,misschien een andere skin ook.

Bewerkt: door Sunray
Geplaatst:

Van mij mag dit topic wel, maar het is beter als je goed uitlegt wat precies je bedoeling is.

En als je mensen zoekt die reclame willen maken voor je site: Zolang dat niet op dit forum gebeurd op een manier die tegen de regels is, vind ik dat ook best. :Y

Geplaatst:
Wat ik vooral nodig heb,is mensen die me helpen om reclame te maken?

En mischien een rapachtergrondliedje.

En van die dingen,misschien een andere skin ook.

Dat is nog niet genoeg info je kan zeggen wat de mensen krijgen, waarom ze het zouden kunnen doen, zeggen waarover je site gaat en wat je al hebt enz.

Met die uitleg zal je niet veel mensen krijgen die je willen helpen hoor.

Geplaatst:

en ik zou geen achtergrond muziek doen wel dat je aan uit kan doen maar niet altijd

1. sommige vinden het irritant

2. je moet er voor betalen anders is illigaal

en ik denk niet dat mensen zomaar voor je reclame gaan maken dan moet je waarschijnlijk ook reclame van hun op jousite doen en ongeveer net zo veel bezoekers hebben

Geplaatst:
en ik zou geen achtergrond muziek doen wel dat je aan uit kan doen maar niet altijd

en ik denk niet dat mensen zomaar voor je reclame gaan maken dan moet je waarschijnlijk ook reclame van hun op jousite doen en ongeveer net zo veel bezoekers hebben

Waarom is dit illegaal dan? Tig Msn Spaces hebben ok muziek... :clown:

Het hangt ervanaf of het illegaal is maar het is niet omdat MSN spaces van MSN is dat het niet illegaal kan zijn.

Als je de toesteming van de auteur van de muziek hebt is het niet illegaal, als je deze niet hebt is het illegaal en kan je zware boetes moeten betalen aan SABAM (dat was het toch zeker he? (edit: en dat is het)).

Voor meer informatie over SABAM: wikipedia.org

Bewerkt: door Argon
Geplaatst:

MSN of Live spaces zijn niet voor commerciele doeleinden, dat wil zeggen dat je er geen geld mee wilt verdienen.

Geplaatst:

Maar als je dus een normale site wil hebben, en met dus

muziek van iemand erop. Moet je dan eerst toestemming

hebben?

Geplaatst:

Msn space is gewoon legaal, dat kun je gewoon krijgen bij msn 7.0 of hoger!

En voor muziek op je site hoef je als het goed is geen toestemming te hebben!

Geplaatst:
Msn space is gewoon legaal, dat kun je gewoon krijgen bij msn 7.0 of hoger!

En voor muziek op je site hoef je als het goed is geen toestemming te hebben!

Jawel hoor, jij zou het toch niet leuk vinden als je muziek maakt en iemand gaat het op zijn website helemaal gratis te downloaden zetten zodat jij er niks meer aan verdiend :? natuurlijk mag dat niet dat is toch zo logisch als wat :sst:

...

http://www.bumastemra.nl/InterXtranet/bsinterxtranet/home

op die site staat vast waarom en hoeveel het kost.

ik was laatst op een andere site maar die kan ik niet meer vinden sema ofzo daarstond het op.

Het kan ook zijn dat de auteur je rechten geeft om te draaien. dan is er niets aan de had

EDIT: gevonden

Betalen niet nodig

Als iemand muziek wil draaien of spelen in huiselijke kring, bij bruiloften en familiebijeenkomsten, dan kost hem dat niets. Ook bij het (af)spelen van muziekwerken waarvan de maker meer dan 70 jaar dood is, is de gebruiker de maker niets verschuldigd.

Wél betalen

Iedereen die buiten de familie- of vriendenkring muziek ten gehore brengt, moet wél betalen: symfonie-orkesten, amateurkoren, horecabedrijven, sportclubs, bejaardentehuizen, ziekenhuizen, sportscholen, dansleraren, omroepen etc. Ook als het 'slechts' om achtergrondmuziek gaat, zoals in winkels, fabrieken en kantoren. Of om een eenmalige gelegenheid, zoals een feest van de voetbalclub.

Voor het vastleggen van een muziekstuk op een beeld- of geluidsdrager (cd-rom, dvd, etc.) – verveelvoudigen – moet de maker altijd worden betaald (tenzij deze meer dan 70 jaar dood is). Ook vertalingen en imitaties vallen bv. onder de noemer verveelvoudiging.

Kom der ook achter dat dit topic niet eens over muziek rechten gaat eigenlijk :$

Bewerkt: door Goofy

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...