Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Zou iemand voor mij met de Pricedown font GTAWereld willen typen op een transparant? Zodat ik het op meerdere foto's kan plakken als copyright? soort wikigta maar dan met een ander font, dus een copyright

die 50 % doorzichtig is ong.

Type: Copyright

Stijl: Pricedown

Grootte: Copyright formaat, die past bij deze grootte: 625 x 469

Afbeelding: -

Tekst: GTAWereld in Pricedown font

Rand: -

Kleuren: Wit, doorzichtig ong. rond de 60 a 70 % Opacity

Render: -

Dus de bedoeling dat ik de copyright transparant krijg en dus zo kan plakken op een foto. Alvast bedankt voor het mee werken.

Geplaatst:

Die doe ik wel..

Ferre ik heb het gevoel dat je aan het posten bent. :puh:

@Ferre hier onder: Dat is een watermerk, zodat je heel lastig foto's kan rippen. Een doorzichte font is namelijk lastiger weg te halen dan een normale.

Geplaatst:

Je wilt dus een witte tekst waarvan de opacity 60% a 70% is, ofniet? En die tekst wil je weer gebruiken voor foto's?

Of begrijp ik dat verkeerd? :puh:

Geplaatst:
voltooid8oc.png

GRAPHICS TEAM 06 - AANVRAAG: [Grove St.]*

Deze aanvraag is succesvol voltooid. Je kunt hem nu gebruiken waar je maar wilt. Het is verboden het ontwerp te bewerken zonder toestemming van het Graphics Team 06. Als je dit ontwerp niet helemaal geslaagd vind is dat geen probleem. Je bent niet verplicht het te gebruiken. Hierover hoef je geen PB te sturen of iemand te contacteren van het team. Je kunt gewoon een nieuwe aanvraag doen, dus een nieuw topic openen. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt.

----------------------------------------------------------------

IMAGE INFORMATION

gtawereld7tp.png

http://img120.imageshack.us/img120/7950/gtawereld7tp.png

Grootte (in kB): 41.30 kB

Grootte (in px): 259 x 55

----------------------------------------------------------------

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...