HerrieM Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Sinds vanochtend start GTA: SA niet meer op. Wanneer ik het spel probeer te starten krijg het het cd cursor nog wel te zien, maar daarna doet hij niets meer. Ik krijg dus ook geen foutmelding. Al verrichte handeling: - PC opnieuw gestart - SA opnieuw geïnstaleerd - SA met mijn DVD op een andere pc werkt goed - Andere spellen op mijn PC werken ook goed - Gescand op virussen en spyware - Het spel is orgineel - Er zitten geen mods op het spel - Hij heeft het altijd gedaan tot vandaag (bijna een jaar) Reageren
gammie_ Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Heb jeh et nagekeken op crasjes of vuil het kan zo zijn dat de ene dvd speler er last van heeft en de andere niet het klinkt raar maar dat heb ik ook gehad. Zonee Doet je dvd het met andere spellen wel? Veel succes Grz Reageren
loempiaman Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 kun je herinneren wat je het laatst hebt geinstalleerd gister. miss een demo of een driver want dan weet ik misschien ook waar het aan ligt bij mij. Reageren
HerrieM Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 Ik heb helemaal niks veranderd aan mijn pc sinds ik hem gisteren heb uitgezet. Sinds enkele uren krijg ik wel de melding dat er een fout is opgetreden in gta.exe Ook herïnstaleren wil nu niet meer, omdat ik het spel niet eens volgens de officiele methode kan verwijderen. Reageren
gammie_ Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) Je kunt ook niet alles van gta sa met de hand verwijderen (zonder dat de pc het automatisch doet? soms blijft er nog weleens wat van staan. Als dit ook niet werkt denk ik dat er een fout in je computer zit de engiste methode daarvoor is je computer defragmanteren. Bewerkt: 1 juli 2006 door gammie Reageren
HerrieM Geplaatst: 1 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 (bewerkt) Formateren is de oplossing geweest. Alhoewel ik het jammer vind dat ik geen idee heb hoe het komt. EDIT: Het is dus opgelost Bewerkt: 2 juli 2006 door HerrieM Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 1 juli 2006 Rapport Geplaatst: 1 juli 2006 heb je de program files wel verwijdert? daar kan het ook in zitten! Reageren
ikt Geplaatst: 2 juli 2006 Rapport Geplaatst: 2 juli 2006 Add/remove Pro HIermee verwijder je ook de sleutels van GTA SA, zodat je hem makkelijk opnieuw kunt instaleren. Reageren
loempiaman Geplaatst: 3 juli 2006 Rapport Geplaatst: 3 juli 2006 ik heb geen sp2 zou het daar aan liggen. want voor de formatatie op deze pc had ik wel sp2 en toen deed gta het wel gewoon Reageren
rickdeboy Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 ik heb een probleem mijn gta start gewoon en dan heb ik er mods in gezet en dan loop ik naar een auto dan sluit hij af en zegt er is een fout opgetreden bij gta sa exe weet iemand hier raad meee rickdeboy Reageren
ikt Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 Je hebt de auto verkeerd gemod Je moet die mod weggooien. Heb je geen backup gemaakt? Dan moet je GTA SA er weer op gooien. Tip voor als je al verder in het spel bent: Tune geen auto's die je wilt modden, levert vaak problemen op. Reageren
rickdeboy Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) ja ik heb een backup gemaakt maar ik gebruik het programa:san andreas mod instaler mischien ligt het daar aan want het gebeurt bijna met elke auto dat is toch best raar of niet ik kan er ook geen vrachtwagens in zetten en dan vind ik juist het mooien van dat modden en weet je toevallig een ander programa die het wel doet???? weet je mischien ook een goede website voor het modden rickdeboy Bewerkt: 19 juli 2006 door rickdeboy Reageren
rickdeboy Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) wie heeft de maps voor mij van gta sa zo C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\MAPS deze!! Bewerkt: 25 juli 2006 door rickdeboy Reageren
Ikkes Geplaatst: 25 juli 2006 Rapport Geplaatst: 25 juli 2006 (bewerkt) wie heeft de maps voor mij van gta sa zo C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\data\MAPS deze!! Beste Rick, Het is op dit forum niet toegestaan om je mappen uit te wisselen. Als je de map persee wil hebben moet je gewoon even San Andreas opnieuw instaleren. Dan word deze map vanzelf aangemaakt. Veel succes ermee, Ikkes. Edit: Ps. Ook is dubbelposten niet toegestaan. Hier vind je de regels . Edit 2: Mijn excuses, Ik zat even verkeerd te denken. Het is inderdaad wel toegestaan zoals Wazuup zei. Maar zelf zou ik het toch opnieuw instaleren. Bewerkt: 25 juli 2006 door Ikkes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.