RedNeck Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 help ik zoek de auto: Alpha maar ik kan hem niet vinden ik zoek hem omdat ik hem voor een gedownloade auto heb verplaatst ik weet dat ie nergens staat maar weet iemand waar die veel rijd enzo Reageren
Goliat Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 (bewerkt) Ik kan je bijna met zekerheid zeggen dat ik 'm vaak op de garagepaden kan zien van de huizen in noord-Las Venturas. Succes met je zoektocht. Bewerkt: 9 juli 2006 door Goliat Reageren
RedNeck Geplaatst: 9 juli 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 thx voor de tip ik zal is kijken Reageren
Goliat Geplaatst: 9 juli 2006 Rapport Geplaatst: 9 juli 2006 Ik heb hier trouwens nog eens een Carspawner voor je, zo kan je 'm helemaal makkelijk vinden mocht het in noord Las Venturas nog niet gelukt zijn.. Download 'm hier! Hij werkt overigens alleen op een EU .exe. Probeer geen trein te spawnen want dat gaat fout. Je hebt wel het ID nodig van de auto die je wilt spawnen die kan je bekijken door eerst naar de voertuigen pagina van wikigta.org te gaan en vervolgens op een auto te klikken die je nodig hebt. Je ID kan je dan hier zien, ik heb voor het voorbeeld de Alpha(die je nodig hebt gebruikt): Je Car ID is dus: 602. Succes ermee.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.