Jump to content

NL Taal Mod


qbdown

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Kan iemand ff de nederlandse taal mod voor vice city ff naar rapid share uploaden voor mij?

Ik vraag NIET om een url van GTAGames.nl maar op die van de geuploade naar rapid share.

Bedankt,

Robbin237

Link to comment
Delen op andere websites

Hoi allemaal,

Kan iemand ff de nederlandse taal mod voor vice city ff naar rapid share uploaden voor mij?

Ik vraag NIET om een url van GTAGames.nl maar op die van de geuploade naar rapid share.

Bedankt,

Robbin237

Ik zal eens kijken wat ik voor je kan doen! :)

---

Ik heb hem even voor je geupload, je kan hem >hier< vinden. Je moet na het downloaden het bestand uitpakken, en dan het bestand die je krijgt in de map: TEXT zetten. Dan moet je gewoon VC opstarten. Options > Language, > Spanish. Veel plezier ermee! :)

-----

Sneeuwbal launcher heb ik ook even geupload, je vind hem >hier<. Deze zou ik instaleren met The GTA Mod Installer. Die kan je overal eigenlijk wel downloaden, ik heb voor de zekerheid de downloadlink er even bij gezet mocht je hem niet vinden. (Klikkerdeklik!) (Als het de verkeerde link is moet je even op google zoeken, ik moet weg namelijk. :))

Bewerkt: door -Matthijs-
Link to comment
Delen op andere websites

Zozo... Snel gereageerd maat! :bier:

Alvast bedankt hoor!

[EDIT] Er was ook nog een sneeuwball launcher ofzoiets kan je die ook even voor me uploaden?

Thnx dan ga ik zometeen gelijk sneeuwballen schieten!! Haha!!! :klap: goed werk! :klap:

|| Hij staat onder de: Wapens categorie ! ||

Thanks en anders weet ik wel waar k em kan vinden ik heb deze mods wel eens eerder gehad ..!

Bewerkt: door Robbin237
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...