Jump to content

Lees dit Bericht als je Filmpjes


Kyl-El

Recommended Posts

Euyy

kan iemand mij helpen met het volgende probleem?

ik heb een map op mijn psp met MP_ROOT en daarin een map met iets vaan 100MN01V ofsoiets (niet precies die, maar iets wat er op lijkt) en ik heb daar een filmpje van MP4 formaat ingedonderd, al1 er staat nog steeds bij mijn PSP: Er zijn geen Video's

hoe kan dat?

en kan iemand mij daarbij helpen?

alvast bedankt

Kylian :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen PSP en dus ook geen filmpjes erop staan, maar ik heb toch je bericht gelezen. Met wat googlen ben ik op een site uitgekomen waar een handleiding staat die uitlegt hoe je een filmpje op je PSP moet zetten, als je deze handleiding volgt moet het dus wel goed gaan. :)

Om filmpjes te kijken op je PSP, Moet je eerst zelf een mapje aanmaken op je memorystick want de PSP maakt die niet uit zichzelf aan. Bovendien dienen je video's en filmpjes in MPEG-4 formaat te zijn anders speelt de PSP ze niet af.

Je kan je filmpjes omzetten met het programma PSP Video 9

Koppel je PSP doormiddel van een USB-kabeltje simpelweg aan je PC en je computer zal een mapje "verwisselbare schijf" aanmaken. Open dit mapje en je zult een mapje PSP vinden (wel eerst de Memorystick Formatteren in je PSP, Dit doe je door op je PSP naar de optie "USB Connection" te gaan en daarna "Format Memorycard" kiest).

Daarna maak je een nieuw mapje aan genaamd MP_Root , en maak daar een mapje in genaamd 100MNV01 . Sleep vervolgens je MPEG-4 filmpjes hierin en de PSP zal ze herkennen.

Bron: Psp-Media

Ik hoop dat dit voor je werkt, in ieder geval veel succes ermee!

[Edit]

Mocht dat je probleem toch niet oplossen, dan is het altijd handig om het hele onderwerp dat zich hier bevind door te lezen. Er zijn meerdere mensen met hetzelfde probleem waar jij mee zit, waarschijnlijk zit tussen de oplossingen die daar gegeven worden ook een oplossing voor jouw probleem bij.

Wederom veel succes met het oplossen van je probleem! :bier:

Bewerkt: door Jowx
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...