Jump to content

Meer pimping mogelijkheden

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik vroeg me af of ik sommige auto's meer kan pimpen.

bij sommige auto's kan ik alleen maar de kleur, velgen, nitro en hydraulics veranderen

maar bij andere auto's kan ik veel meer

is er geen mod dat je bij elke auto ALLES kan veranderen?

ik baal ervan dat ik mijn Bullet niet mooier kan maken :(

Groeten,

Cabron

Geplaatst: (bewerkt)

In sommige gevallen kan je wel een auto pimpen bij de ené garage en bij de ander weer niet. Het ligt er net aan in welke stad/Tune- winkel je zit. Ik wet dat in Los Santos één zit dicht bij de Ammu-nation. Daar kun je vooral lage sportwagens extra pimpen met vele extra's. En in Los Santos kun je in een Pimp show alleen maar LowRiders pimpen. En weer in de andere shop in San Fierro kun je weer een ander soort auto pimpen. Maar in de Transfender kun je zowat alle auto's pimpen, maar alle auto's is wel onder een voorwaarde, want deze wagens die je niet heel erg- kan Tunen zijn standaard en daar is dus geen extra Pimp/tune patroon voor ingesteld. Je moet het bij die auto's dus gewoon doen met het veranderen van Kleur en het aanbrengen; Nitro/Hydraulics. Ik moet nu eerst nodig wat anders doen en dan maak ik zometeen een overzicht met kaartje en dergelijk, goed? :cya:

Ik heb een kaart gemaakt met rode stippen erop deze dienen voor de aanduiding waar de Tuning shops te vinden zijn. Je kan ze overgens pas bezoeken na een bepaalde missie. Dit zul je wel merken tijdens het verhaal waneer er een extra Rode sleutel op de rader/map zichtbaar is. Voor een totaal overzicht hier nog even de kaart. Er zijn volgens mij nog wel meer Tuning Shops, maar deze kon ik in ieder geval vinden.

maptuneshops2gg.th.png

---

Extra informatie over het Tunen en de shop's.

• Het rode puntje rechtsonder duid de Tuningshop voor LowRiders aan LowRiders zijn auto's waarmee je kan springen. Klik 'hier' voor een totaal overzicht van alle auto's per groep. Verder kan je hier geen enkel ander Type tunen.
  • De rode punt linksboven in San Fierro duid een gewone Transfender aan je kan hier niet met alle wagens terecht, maar toch wel met een heel groot assortiment wagens. Hier zijn geen speciale auto's te tunen.
  • De enige stip in Los Santos is ook gewoon een degelijke Transfender je kan hier gewoon wat meer lagere auto's opleuken. De meeste auto's kunnen hier wel in, tenminste de wagens die in Los Santos rondrijden.
  • Dan is er ook nog een rood puntje in San Fierro dit is de Transfender bij Wang Cars. Hier kan je bijna alle auto's ombouwen, maar zoals je zelf al aangaf kan je hier niet alle opties toepassen op een wagen, want dit moet gebeuren in een speciaal zaak.

Voor de mensen die niet weten hoe ze moeten Tunen/opleuken zal ik het even uitleggen. Je zoekt op de kaart (map) een soort rood sleuteltje heb je deze nog niet dan moet je eerst de missie; 'Cesar Vialpando' behalen. Heb je het rode Sleuteltje wel, ga er heen en kijk of de desbetreffende auto er in wilt. Past hij niet dan moet je op zoek naar een ander Rood Sleuteltje. Past hij wel dan kun je uit diverse dingen kiezen en het ook daadwerkelijk opleuken het gaat gewoon heel simpel. Je klikt met spatie op het onderdeel wat je wilt hebben en als je bij de bevestiging nog een keer op Spatie drukt word het ingebouwd. zo simpel is het, maar niet elke shop heeft de zelfde spullen dus je kan op zoek gaan naar het spul.

Verder wens ik je veel succes en hoop hierbij dat ik je goed geholpen heb. :)

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

oke bedankt :)

Weet je ook wanneer ik in Wheels arch angels kan pimpen? ik ben er namelijk nog nooit geweest

oja en de Blista Compact kun je heel veel pimpen die is ook wel leuk qua uiterlijk

Wheel's Arch Angels hoort als het ware bij de Garage (Wang Cars) deze moet je verdienen door veel alle missies te behalen in San Fierro. Dit zijn de missies van; Jetro, Woozie en Zero. Ook krijg je nog een telefoontje dat je de Driving School moet behalen, maar dat is een kleine tussen- zaak. Als je dus alle missie's hebt gedaan in heel San Fierro krijg je de missie's van Wang Cars in deze missie's moet je de etalage van deze garage wat opvullen. Je gaat bijvoorbeeld een Auto stelen van de een Schip en in deze missies moet je ook een auto achtervolgen en spijkermatjes voor hem uit gooien. Heb je de wang Cars missie voltooid kan je auto's Tunen in 'Wheel's Arc Angels'. Veel succes ermee, en mochten er vragen wezen stel ze Gerust. :cya:

Wheel Arch Angels gelegen in San Fierro:

garage_wheelarch.jpg

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

Dankjewel voor alle uitleg!

maar ik heb nog een vraag:

Wat voor soort auto's kan ik 'pimpen' in de wheels arch angels?

Ik wil mijn Jester 'pimpen'. kan dat in de wheels arch angels?

maar ik heb nog een vraag:

Wat voor soort auto's kan ik 'pimpen' in de wheels arch angels?

Vragen zijn welkom! ;)

Je kunt deze wagens pimpen' bij Wheel Arch Angels:

• Elegy
  • Flash
  • Jester
  • Sultan
  • Uranus

Ik wil mijn Jester 'pimpen'. kan dat in de wheels arch angels?

Nou en of! Je kunt ze daar zeker tunen (zie ook het lijstje hierboven). Bijna alle andere auto's kun je 'pimpen' bij Transfender behalve de Lowriders, de Lowriders kun je alleen maar 'pimpen' in LoCo Loca.

Bewerkt: door Ruurd31

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...