Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Invasion

11352.jpg

De Everglades, Florida. Het stadje Homestead probeert na de orkaan Eve de draad weer op te pakken.

Maar al gauw blijkt dat het gehucht na de tropische storm niet meer hetzelfde is. Kinderen zien bliksem de grond inslaan, langs de oevers van de meren worden naakte, gedesorienteerde mensen gevonden, en in de moerassen duiken vreemde skelleten op. Sheriff Underlay en parkwachter Varon weten niet wat ze er mee aan moeten. [/u]

Veronica Magazine

------------

Meteen minder nieuws voor de mensen die nu al op slag verslaafd zijn aan Invasion:

In Amerika werd Invasion al na 1 seizoen jammerlijk gecanceld. De concurrentie van Lost was moorden en de kijkcijfers bleven achter bij de torenhoge productie kosten die de tv-studio's van Warner Bros. /i]hadden opgehoest. Maar vreemd genoeg bleef de buzz rond Invasion onverminderd goed.

Veronica Magazine

------------

Vandaag werden de Pilot en de 1e aflevering uitgezonden.

De spanningsopbouw is nu al fantastisch, zat echt te genieten, vooral omdat dit niet zo'n standaard Invasie verhaal is, maar een keertje iets anders.

Genoeg om mij te boeien om ook volgende week weer te kijken dus.

Wat vonden jullie van de eerste 2 episodes?

Invasion, elke Woensdag, Veronica - 20:30

@ Ferre

Het probleem van die vertalers is dat ze het altijd letter naar het Nederlands vertalen en daardoor sommige zinnen nogal raar worden.

Bewerkt: door Yohan
  • Reacties 36
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Yohan

13

• ~Mario~

13

• Ferre

4

• .::FLIPKIP::.

2

Geplaatst:

Gisteren had ik de eerste 2 gezien. Ik dacht eerst dat het een film was, maar het waren dus 2 afleveringen. Tijdens die tornado waren volgens mij de BBE of EBE ( :puh: ) geland, en ik vind het nog een groot misterie oe alles in mekaar zit dus ik kijk de volgende keer weer :).

Met dank aan een language translator :puh:

De man heeft de hemelen eeuwen lang gezocht en is nooit afdoend bewijs geproduceerd om het bestaan van andere formulieren van intelligente leven te bewijzen. Welke indien wij in de verkeerde plaats hebben gekeken? Welke indien er andere formulieren van intelligent leven reeds waren levend onder ons? Welke indien waargenomen natuurrampen echt waren, creëerden afleidingen heimelijke vreemde activiteit te verbergen?

Wanneer een kleine stad aan de rand van de Florida Moerassteppen door een razende orkaan wordt bedreigd, moet het V.S. Park Zwerver Russell Varon uitvoerig gaan om de kleine gemeenschap en zijn familie brandkast te beschermen. Tijdens de storm zijn jonge dochter beweert geheimzinnige lichten, schijnbaar ongekunstelde door de krachtige winden, gezien te hebben drijvend nabij het water. Varon ontslaat het waarnemen, maar begint te verwonderen zich over indien er echt was sommige waarheden naar het verhaal nadat zijn missende ex-vrouw naakt vindt en haar herinnering van de storm is volledig gegaan.

Terwijl het gemeenschaps begint op te ruimen nadat de storm en stuk die hun terug samen leeft, Varon te onderzoeken de vreemde gebeurtenissen begint als hij probeert iets zinnigs te ontdekken waarin gebeurt.

Ik begon het te kijken toen ik de voorstukjes zeg maar watgebeurt er? ik was natuurlijk ff aan het scannen want ik was toch die film aan het kijken. en ik heb dus een lek denk ik ergens in mijn pc en dan zit er binnen 3 seconden heel veel spyware op. nou dit keer viel het nog wel mee: 156 :ch: maarja... je moet ze 1 voor 1 aanklikken en daar ben je dus 3 jaar mee bezig. nog een erger iets was dat mijn (...) pc weer eens vastliep en daardoor moest ik weer heel moeilijk doen om dat te verhelpen. en ineens is dat menu weg... blijkt het dus in de systeembalk te zijn gezet :ch: nou... ik open dat scherm... en ineens waren alle vinkjes wegen kon ik weer alles opnieuw aanklikken... dan koen er ook nog 1000 gasten tegelijk online en zeggen wat tegen mij waardoor mijn pc weer vast liep... nu waren de vinkjes niet weg gelukkig en was het scherm gewoon maximaal, tegen de tijd dat ik klaar was wou ik er weer lekker voor gaan zitten en net toen ik ging zetten was de serie afgelopen :@:@:duh: dat is zo irritant, ik heb de serie het 1e half uur gezien en toen begon het gezeik dus :duh:

maar het deel dat ik heb gezien was bijzonder mooi ;)

Bewerkt: door plippop

Kortom je hebt dus de TV verlaten voor je PC ? :puh:

Tot welk punt heb je het precies gezien ?

---------

Vandaag was ook weer te vet! :Y

Wat heeft het leger nou te verbergen...

En is Mariel ook een EBE geworden?

Gelukkig blijft de spanning onverminderd goed in vergelijking met de eerdere afleveringen.. :D

• 2 weken later...
Geplaatst:

*bump* er is ten eerste weer een invasion aflevering en daarom deze bump en ten 2e ik moest ven antwoord geven :puh:

ehm.. tot dat die gozer weer terug ging om dat vage ding in de kofferbak te bekijken. en verder hab ik 2 invasion afleveringen gemist :(

Geplaatst:

WK is toch allang weer afgelopen ? :puh:

Bij welke aflevering (nummer, dus geen spoilers!) zijn ze in Belgie ?

Die Sheriff Underlay is trouwens erg "fishy".. :schater:

Ik herinner nog niet veel er van. Maar iets na de Sherrif die de kinderen had meegenomen naar een huis apart , waar hij dat lijk mee naar binnen nam. :clown: Sorry bij Belgie zeggen ze niet welk aflevering. ;) Maar we waren al 2 of 2.5 maand ver met de afleveringen.

Bewerkt: door Synchro

www.tv.com ;) , Om de episodes (nummers) te kijken...

Waarom loopt Nederland toch altijd achter.. :schater:

Tis alweer bijna Woensdag.. _O_

---------

Waren weer 2 vette episodes, Mariel weet nu dat ze een EBE is en als het goed is ook dat Tom een EBE is...

Ben weer beniewd naar volgende week.. :D

• 3 weken later...
Geplaatst:

Er was al een nieuw topic aangemaakt over Invasion maar dan lijkt het me verstandig dat we hier gewoon verder gaan.

Oei, oei, oei, wat is het nu spannend :D . Alleen ik twijfel of die politieagent door Russel in z'n gezicht was geraakt. Want ze filmen wel vaker iets en dan blijkt het niet zo erg te zijn en/of anders. Alleen ik vind het vooral spannend omdat die Tom wapens heeft 'gebracht' naar de slachtoffers die op dat onbekende eiland zitten. Want die Tom hoort gewoon bij hun, en die gasten zijn wat van plan. En die 2 personen die (naam kwijt, ik noem hem pluisje vanwege zijn haar) hadden ontvoerd die hebben gelijk.

S P A N N E N D!!!!!

Geplaatst:

He ja zeer spannend, alleen ik snapte er momenteel even niets meer van. Die Tom ging het water

op om een zak te dumpen, ik dacht eerst daar zit 1 of ander lijk in ofzo, zit het pak ineens vol met wapens,

ik vertrouw heel die Tom ook niet meer hij doet ook zo raar, en wie zijn die gasten op dat eiland?

en hoe komt dat ene meisje daar te recht, die die 2 politiemannen in het water hadden gegooit.

en waarom ging het licht ineens uit in Tom zijn huis, toen er niemand was behalve die man van de douanne

met zo,n soor takelbusje en die vrouw van Tom, vreemd allemaal, wat heeft Tom in zijn hoofd zitten.

is hij waarschijnlijk ook die Alien of is hij nog normaal ondanks alle gebeurtenissen?

WE zullen het verder zien in de volgende epesode.

PS welke aflevering krijgen we deze woensdag dan eigenlijk al?

Ooh kijk, ze zijden ook niet echt veel goeds, en ik zag daarnet ergens

een clip dat Kira waarschijnlijk ook op dat eiland beland, ze is ook gek.

Trouwens er is een forum van Invasion waar ze melden dat ze een tweede deel

willen gaan beginnen, alleen ze hebben niet genoeg mensen, je kan er in

meespelen, zorg wel dat je Americaans goed is of dergelijke!

Bewerkt: door ~Mario~

Het is wel leuk, alleen het blijft zo spanned vooral waneer het is afgelopen,

dan moet je weer een hele week wachten :-( dat is niet leuk, en er komt ook

zeer vaak reclame tussendoor wat het irritant maakt,

hoeveel weken gaat deze serie nog duren?

Bewerkt: door ~Mario~

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...