Geplaatst: 13 juli 200618 jaren comment_466131 In deze door mij gemaakte tutorial wordt uitgelegd hoe je je drivers kan updaten. Ik heb het allemaal in een word document geplaatst zodat ik niet alle plaatjes zou hoeven uploaden. De tut zit in de bijlage, veel plezier ermee. Bewerkt: 14 juli 200618 jaren door Gunslinger
Geplaatst: 13 juli 200618 jaren comment_466473 Leuke tutorial! Je hebt alles heel duidelijk en uitgebreid uitgelegd en er zijn voldoende plaatjes. En die link naar driveragent.com was ook handig! KUTGW!
Geplaatst: 14 juli 200618 jaren comment_467018 Ik vind het een goede/handige tutorial, want hier is zo te zien (zoekfunctie) al veel topics over aangemaakt, de links die erin worden gebruikt en deplaatjes zijn fijn Maar wat is KUTGW ? Ik zal er mij maar niet te veel bij voortsellen
Geplaatst: 14 juli 200618 jaren comment_467030 KUTGW betekend 'Keep Up The Good Work' kijk ook eens in het GTAForum.nl Woordenboek, hier vind je veel afkortingen en andere worden + de betekeninsen. -- Bedankt voor de tut Golait, ik snapte nooit hoe het moest, hopenluk lukt het met deze tut.
In deze door mij gemaakte tutorial wordt uitgelegd hoe je je drivers kan updaten.
Ik heb het allemaal in een word document geplaatst zodat ik niet alle plaatjes zou hoeven uploaden.
De tut zit in de bijlage, veel plezier ermee.
Bewerkt: door Gunslinger