silent killer 01 Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 zijn er ook nog andere speciale wapens behalve de minigun?? (dan wil ik graag de plattegrond er bij) greetz: silent killer 01 Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) zijn er ook nog andere speciale wapens behalve de minigun?? (dan wil ik graag de plattegrond er bij)greetz: silent killer 01 Nou die minigun valt niet onder een speciaal wapen. Na een missie spawnen er 4 wapens in het huis van Toreno. Ik maak anders even een kaartje enzo. Moment. --- Na de missie Vertical Bird zullen er 4 wapens spawnen in het huis van Mike Toreno, dat zijn de: minigun, rocket launcher, flamethrower en Heat-Seeking RPG Launcher. De minigun ken je al, de flamethrower beter bekent als vlammenwerpen spuwt vuur. Rocket launcher is gewoon een bazooka, en de Heat-Seeking RPG Launch is een warmte gevoelige bazooke, die kan je achter een auto aan schieten bijvoorbeeld. Ik heb een kaartje voor je gemaakt zo dat je weet welk huis het is: Klikken voor een vergroting. Pas na de missie Vertical Bird kun je de wapens hier vinden! Bewerkt: 13 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Je hebt ook andere speciale wapens zoals een bos bloemen, een wandelstok, een dildo of een vibrator ze zijn niet zo sterk maar soms wel leuk of een brandblusser/spraycan daar kan je iemand mee laten stikken gewoon net zolang dat spul in hun smoel spuiten tot ze dood neervallen Reageren
Baffie Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Het ligt er maar aan wat je speciaal vind, je kunt ze gewoon gebruiken, wat is er speciaal aan? Als je alle wapens opnoemt die een andere moord-mogelijkheid hebben dan kogels of slaan, kom je volgensmij niet echt ver met dit rijtje: Brandblusser, spraycan, RPG, Stinger, flamethrower, chainsaw. Reageren
Svenie Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Mischien vind je hier iets: Wikigta. Bij de wapens staan de vindplaatsen, nu weet je de wapens liggen. Ik geef deze link, omdat ik je niet echt begrijp met speciale wapens, er zijn veel wapens en iedereen beschouwt een ander wapen als speciaal. Veel succes. Bewerkt: 13 juli 2006 door Svenie Reageren
Landertje Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 Ook de biljartkeu is een fijn wapen. Die vind je in een bar in SF. Reageren
cactusdildo Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 in welk politie station vind je ook al weer die dildo, ik dacht ergens in dat redneck gebied of is erges in het N van Los Santos??? Reageren
Baffie Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 In het politiebureau in Commerce, Los Santos, San Andreas Reageren
Typhoon Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 (bewerkt) Je vind hem inderdaad in Los Santos, in het gebied Commerce: Kijk op de radar voor de positie, je zal hem vast wel vinden, de Dildo ligt dan in de douche: Veel plezier ermee EDIT: Baffie had het al gezegt Bewerkt: 13 juli 2006 door Typhoon Reageren
Jannes Geplaatst: 13 juli 2006 Rapport Geplaatst: 13 juli 2006 haha... mini geweer:P gr. jannes kom je vanavond nog?? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.