Jump to content

teritory afnemen


Lord of War

Recommended Posts

Hey GTAboy,

Je moet zorgen dat je een amor hebt, deze amor is maar 100%, maar door de politie misises kun je die vergroten naar 150%. Dat is ook erg handig om dat met de ziekenwagen missies te doen. Als je deze 2 haalt, is je health/amor samen ook een keer zo lang geworden, je kunt dan ook langer mee.

Wacht op de Ambulance. Schiet 2 gang members neer, blijf wachten tot de Ambulance komt en ze weer "oplapt" . Nu schiet je ze opnieuw neer. Je hebt nu weer een gang war gestart. Je hebt namenlijk 3 mensen nodig om te vermoorden om een Gang-war te starten, met dit truckje kan je in elke terrortory beginnen te aanvallen.

Ga tijdens een war op een beschutbare plek staan. Niet midden op een brug, waar je makkelijk kan worden ingesloten. Ga liever op een huis staan, met sniper, M4/AK47, en Satchel Charges (deze kun je plaatsen op een plek waar je je tegenstanders verwacht. Plaats ze daar en als ze komen activeer dan de bommen) wanneer de gang members zodanig onder je zitten dat je ze niet kan raken. Hier kun je de wapens uitkiezen waarvan je denkt dat je ze nodig hebt, zoek de wapen op in die lijst en druk op 'Vindplaatsen'. Nu zie je de vindplaatsen van die wapens, je kunt ze alvast verzamelen voor de Gang-wars.

Als je d emissie Vertical Bird hebt gehaald, dan ga je naar Toreno's Ranch, pak de minigun en save, pak weer de minigun en save. Doe dit net zo lang totdat je genoeg kogels denkt te hebben. ga naar LS en start een gangwar. Pak je minigun en knallen maar :puh: !! Zo versla je elke 'wave' erg gemakkelijk.

Succes!

Bewerkt: door Ruurd31
Link to comment
Delen op andere websites

hey,

veel tips bestaan hier niet echt voor.maar ik heb er wat enkele nuttige bedacht.

1)zorg dat er geen politie is.

2)voor je de gangmembers neerknalt,kies dan een sterk wapen (AK-47) , (M4).

3)veel ammo en proberen dat je 100 procent health hebt (ik bedoel hiermee dat je bloedbalkje op z'n langst is)

voor de rest,de politie die op je schiet neerknallen..

Greetz en succes :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt het beste een schuilplekje zoeken en vanaf daar de op de gang schieten van wie je de territory over wilt nemen, kijk zo af en toe even om je heen of je geen politie in je buurt ziet. Als je in levensnood zit moet je even een stukje op de weg rondlopen. Daar liggen op sommige plekken een leven en een armor.

Veel succes ;)

Edit: te laat :(

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste moet je je goed voorbereiden op een gang war, dus zorg voor goede wapens, kijk hier voor vindplaatsen, neem een M4 of een AK-47, een Rocketlauncher of een sniper zijn ook handig, ook raad ik je aan om een tec-9 of een Desert Eagle mee te nemen.

Ten 2e voor het voorbereiden moet je maximaal health hebben en een Bodyarmor (kijk hier voor vindplaatsen)

Tijdens de gang war is het het beste om achter dingen te gaan schuilen, ga achter huizen, auto's, bomen, hekjes etc staan, kijk op de radar wanneer ze in de buurt komen. Het beste kan je ze vanaf een afstandje beschieten, waardoor ze je niet kunnen raken.

In de Los Santos gang gebieden staan vaak huizen, ik ga meestal op een huis staan, hierdoor sta je erg hoog en zie je de vijandelijke gangmembers van een afstand op je aankomen. Vanaf een huis kan je hun makkelijker raken, en hun jou minder makkelijk.

Ik denk dat je hier wel wat aan hebt, als het niet lukt kijk je maar even naar iemand anders post, van Ruurd bijvoorbeeld die vast al heeft gepost :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Schiet eerst drie neer met je m4, smg of ak47. Pak je minigun en knal de waves neer.

Vindplaatsen

Minigun: Kun je vinden bij Toreno's Ranch na de missie Vertical Bird.

Ook kun je hem vinden bij de treinspoorbrug die van SF naar LV gaat.

In de missie Black Project zul je hem tegenkomen in area 69.

M4: Kun je na enige tijd kopen in de Ammu-Nation.

Vindplaatsen weet ik niet zo 123.

AK47: Kun je vinden in de fabriek waar je de tweede missie van CRASH doet. Hij ligt onder een trap. Weet niet

zeker of ik de juiste plaats heb aangegeven.

Ook deze kun je na enige tijd kopen bij de Ammu-Nation.

Rood is Minigun (stipjes zijn best klein, goed kijken!)

Geel is AK47 (Stipje(s) zijn redelijk goed te zien.

Bewerkt: door TcT MafIosO
Link to comment
Delen op andere websites

Hebben jullie tips om politie te vermijden? Elke keer als ik teritory wil afnemen krijg ik 2 of 3 sterren.

PS: Ik gebruik GEEN codes.

Gek? Ik dacht altijd dat als je 3 memebrs begon dood te schieten voor een gangwar je gewoon politie achter je aan kon krijgen. Maar als de gangwar eenmaal bezig was de politie niets deed. Een enkeling deed nog wat maar die kan je zonder pardon doodschieten, als je dan klaar was met de war had je geen politie meer. Tenminste zo zat dat bij mij ongeveer geloof ik. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hier ook eens me zegje doen :D

Ten eerste moet je maken dat je een paar goede geweren heb(schotgun,sniper,M4,Minigun :klap: )

Dan ga je best naar een wapenschop voor een armor.

Hiervoor kun je ook de Vigelante doen(Het best is dat je dat met een hunter doet :puh: )

Daarvoor heb je wel alles goud nodig op deVliegschool.

Waarom is dat goed,dan heb je 150% armor in plaats van 100%.

Je kunt ook de Paramedicdoen.

Hierdoor krijg je 150% healt.

Nu gaan we weer door bij de gangwar,Maak dat je op een huisje zit zodat de politie jouw niet kan arrestreren.

Maak dat er 3 van een andere gang op hetzelfde gebied zitten.

Een grote tip voor de politie als de gangwar van start gaat dat je geen sterren tijden de gangwar kunt bijkrijgen!

Als ik jouw was zou ik de M4 gebruiken.

Het schiet ver en geeft een goed effect.

Van je liefste lid Sunray. :bier:

Bewerkt: door Sunray
Link to comment
Delen op andere websites

Politie afschudden terwijl er een gangwar bezig is?? Dan moet je geluk hebben dat er in dat gebied een Pay 'n Spray is, kun je hem gelijk afschudden! :bonk:

En anders ga je op een dak van een huis ofzo, kunnen ze niet bij je komen.

Heb je dan 2 of meer sterren? Gap als je het gebied hebt gelijk een wagen en scheur naar de Pay 'n Spray!

TcT MaFioSo :bier:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga hier ook eens me zegje doen :D

Ten eerste moet je maken dat je een paar goede geweren heb(schotgun,sniper,M4,Minigun :klap: )

Dan ga je best naar een wapenschop voor een armor.

Hiervoor kun je ook de Vigelante doen(Het best is dat je dat met een hunter doet :puh: )

Daarvoor heb je wel alles goud nodig op deVliegschool.

Waarom is dat goed,dan heb je 150% armor in plaats van 100%.

Je kunt ook de Paramedicdoen.

Hierdoor krijg je 150% healt.

Nu gaan we weer door bij de gangwar,Maak dat je op een huisje zit zodat de politie jouw niet kan arrestreren.

Maak dat er 3 van een andere gang op hetzelfde gebied zitten.

Een grote tip voor de politie als de gangwar van start gaat dat je geen sterren tijden de gangwar kunt bijkrijgen!

Als ik jouw was zou ik de M4 gebruiken.

Het schiet ver en geeft een goed effect.

Van je liefste lid Sunray. :bier:

Voor een hunter hoef je niet perse alles goud te hebben bij de vliegschool hoor.

Als je namelijk naar de vliegtuigraces gaat in Las Vanturas dan doe je de race heli hell en dan vlieg je met je hunter naar de hangar van je vliegveld.

Dan wacht je even tot de tijd om is en dan is de missie failed en heb je die helicopter.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...