Goliat Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) M'n 6e tutorial alweer.. Opmerkingen en out-comes worden gewaardeerd. Een betere out-come bij het volgen van deze tut: Ik had een paar dingen niet goed gedaan, o.a. verkeerd geresized. Dat ligt aan mij niet aan de tut. Bewerkt: 14 juli 2006 door Goliat Reageren
GTA Fanaat Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 Hey, Leuke Tutorial Waar haal je precies die brushes vandaan..? Ik weet wel welke site, maar waar kan ik hem op de site vinden? Ronnie Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 14 juli 2006 Rapport Geplaatst: 14 juli 2006 (bewerkt) Hey,Leuke Tutorial Waar haal je precies die brushes vandaan..? Ik weet wel welke site, maar waar kan ik hem op de site vinden? Ronnie Je moet gewoon naar die site gaan, (www.deviantart.com). Eenmaal op die site zie je rechts bovenin staan: 'search'. Typ daar het type brush in dat je wil; grunge, vector, absract etc. (In dit geval zijn het grunge brushes.) Druk dan op [ENTER] en je ziet nu allemaal brushes die gratis te downloaden zijn. Voor de instalatie ervan check dit topic! --- @ Goliat: Nice tut, simpel maar ziet er goed uit! Bewerkt: 14 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
Fallen_ Geplaatst: 19 februari 2008 Rapport Geplaatst: 19 februari 2008 Hoe krijg ik het voor mekaar dat wit in midde komt en oranje aan buite kante?:S Reageren
Drunkendonkey Geplaatst: 20 februari 2008 Rapport Geplaatst: 20 februari 2008 fantastische tut voor beginners die toch iets meer willen, duidelijk! 8.5/10 Gr, drunken Reageren
M4X Geplaatst: 22 februari 2008 Rapport Geplaatst: 22 februari 2008 Hoe krijg ik het voor mekaar dat wit in midde komt en oranje aan buite kante?:S Het staat allemaal duidelijk uitgelegd in de tutorial, maargoed. Om te beginnen selecteer je de gradien tool, dat is deze tool: Vervolgens klik je op het rood gemarkeerde pijltje, waarna je een menu krijgt met allerlei verschillende gradients zoals je in de tutorial kan zien. Klik nu de Oranje-geel-oranje gradient aan. Daarna ga je naar Filter -> Render -> Lens Flare, en zorg dat dit je instellingen zijn: Veel succes Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.