Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

M'n 6e tutorial alweer..

Opmerkingen en out-comes worden gewaardeerd. ;)

light5is.jpg

Een betere out-come bij het volgen van deze tut:

hilary9rk.jpg

Ik had een paar dingen niet goed gedaan, o.a. verkeerd geresized.

Dat ligt aan mij niet aan de tut. ;)

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst:

Hey,

Leuke Tutorial :Y Waar haal je precies die brushes vandaan..? Ik weet wel welke site, maar waar kan ik hem op de site vinden?

Ronnie :cya:

Geplaatst: (bewerkt)
Hey,

Leuke Tutorial :Y Waar haal je precies die brushes vandaan..? Ik weet wel welke site, maar waar kan ik hem op de site vinden?

Ronnie :cya:

Je moet gewoon naar die site gaan, (www.deviantart.com). Eenmaal op die site zie je rechts bovenin staan: 'search'. Typ daar het type brush in dat je wil; grunge, vector, absract etc. (In dit geval zijn het grunge brushes.) Druk dan op [ENTER] en je ziet nu allemaal brushes die gratis te downloaden zijn. Voor de instalatie ervan check dit topic!

---

@ Goliat: Nice tut, simpel maar ziet er goed uit!

Bewerkt: door -Matthijs-
  • 1 year later...
Geplaatst:
Hoe krijg ik het voor mekaar dat wit in midde komt en oranje aan buite kante?:S

Het staat allemaal duidelijk uitgelegd in de tutorial, maargoed. Om te beginnen selecteer je de gradien tool, dat is deze tool:

grbj0.png

Vervolgens klik je op grcopyka0.jpg het rood gemarkeerde pijltje, waarna je een menu krijgt met allerlei verschillende gradients zoals je in de tutorial kan zien. Klik nu de Oranje-geel-oranje gradient aan. Daarna ga je naar Filter -> Render -> Lens Flare, en zorg dat dit je instellingen zijn:

grjp2.png

Veel succes ;)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...