Jump to content

Eigen radio

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil graag weten hoe ik een eigen radio station maak in GTA SA, heb dit al meerdere malen geprobeerd maar tevergeefs...

Wie zou mijn kunnen helpen? -> het zou kunnen dat hier al een topic over was, maar zou hier toch antwoord op gegeven kunne worden, bij voorbaad dank :Y:Y

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan heel gemakkelijk een eigen 'radio' aanmaken. Voor de Radio heb je nodig: 'Mp3' bestanden, natuurlijk moet daar enige muziek op staan. Je plaatst deze dan in de map: 'Deze Computer > Mijn Documten > GTA San Andreas User Files > User Tracks'. Als je de bestanden daar geplaatst hebt start je GTA San Andreas op. Direct kies je in het menu voor Options, dan ga je naar Audio Options. Dan zie je ergens in het midden User Track Options staan. Klik daar op en je krijgt weer een nieuwe menu te zien, druk dan op Scan User Tracks. Als je dit gedaan hebt ga je weer terug naar het begin- scherm van GTA San Andreas. En dan ga je bijvoorbeeld in een Auto zitten, dan scroll of druk je op R todat je User Tracks tegenkomt. Dan kun je genieten van je muziek. Mocht er iets niet werken of heb je gewoon nog een vraag, stel ze gerust. Tevens heb ik ook nog wat Screens gemaakt van het Optie menu in GTA San Andreas. Ik denk dat je er wel wat aan hebt, tenminste voor zover je het niet zou snappen. :cya:

gtasa2006071609451736pr7.th.jpg gtasa2006071609451957gn9.th.jpg gtasa2006071609450459fs6.th.jpg

Bewerkt: door SummerBase

SummerBase, je kunt trouwens ook 'wave' (of iets met die W) bestanden gebruiken. Niet alleen 'Mp3'.

Bewerkt: door Ruurd31
Geplaatst:
SummerBase, je kunt trouwens ook 'wave' (of iets met die W) bestanden gebruiken. Niet alleen 'Mp3'.

Jij bedoeld een Windows Media-geluidsbestand, ook wel WMA genoemd, deze zijn inderdaad ook aftespelen in de User Track Player.

Geplaatst:

Je moet wel Quiktime hebben volgens mij, want dat stond bij op het hoesje en toen deden ze het pas.

Suc6

Geplaatst:

Surf naar www.download.com, tik in het balkje "Quicktime Player" dan krijg je wel een paar downloads

Als je je radiostation een andere naam wil geven dan User Track Player dan moet je ff naar www.gtagames.nl surfen en bij San Andreas downloads GXT editor downloaden.

Vervolgens open je GXT editor en open je met dat programma American.gxt in je GTA SA text map, dan druk je op CTRL+F en tik je in "User Track Player", dan haal je User Track Player weg en zet je een andere naam neer en je slaat hem op, klaar

maar als ik ik een auto zit en ik wil die zender beluisteren valt ie uit, weet jij er wat voor Lance?

Bewerkt: door 99vinnie99
Geplaatst:
maar als ik ik een auto zit en ik wil die zender beluisteren valt ie uit, weet jij er wat voor Lance?

Ja je moet Quicktime Player downloaden van deze website: Klik

En installeren.

Geplaatst:
spijtig dat dat nooit lukt voor playstation 2 die leuke dingen

het moet wel op de playstation lukken maar ik weet het niet zeker of at het is maar ik kwam het toevallig tegen.

Kijk hier even.

veel succes

:cya:

Geplaatst:

Bedankt iedereen!

Heeft me geholpen ik ga straks kijken of het werkt!!

Ik had al bestanden erin gezet en ik was in een auto gaan ztten, maar nee hoor, alleen maar praat praat praat...

THX 8):*D

Geplaatst:

Het werkt! THX

>>> Door Dizzee: Dubbelposten hoeft niet, gebruik de volgende keer gewoon de Edit-knop bij je vorige bericht om die aan te passen. ;)<<<

Geplaatst:
Het werkt! THX

>>> Door Dizzee: Dubbelposten hoeft niet, gebruik de volgende keer gewoon de Edit-knop bij je vorige bericht om die aan te passen. ;)<<<

okay dan :bier:

en dat gepraat zijn reclame spotjes

die blijfen soms nog tussen je muziek lang komen...

nogg veel plezier

:cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...