Ruurd31 Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Hey savegame-gekken! Dit keer zijn we terug, met een een vernieuwde versie. Jullie weten hoe het gaat, gewoon heel simpel, gewoon posten dat je de savegame doet en die ander wacht, totdat jij de savegame weer gepost hebt en kan de ander verder. De eerste versie was een beetje uit de hand gelopen dus daarom gaan we overnieuw! Hieronder volgen de regels om het spel zo prettig mogenlijk te laten verlopen. Ohja, de gewone regels tellen hier ook. Post een bericht, waarin je zegt. Ik doe hem wel, als je de missie(s) af hebt . Edit je je bericht. Maximaal 1 missie per persoon per keer. Het lijstje in deze post moet van boven naar beneden gehaald worden. Knoei niet met de savegames! Dus niet cheaten, mods installeren, etc. Kan je de missie niet halen? Niet erg, post gewoon dat iemand anders de missie(s) kan doen. Bij spam kan je een verwijdering van je bericht verwachten Wanneer je expres geld uitgeeft aan allerlei dingen (kleren), je in de min gaat staan, je expres je laat dood gaan/busted worden of andere missies gaat doen in plaats van hoofdmissies, kan je een verbod op het spelen van savegames in dit topic verwachten. Je mag 1 keer in de 2 dagen, 1 missie doen. Je hebt 1 dag de tijd om de savegame te halen, als je gezegt hebt om de savegame te doen. Je upload je savegame via "Jou persoonlijke bijlagen" of via Rapidshare.de. Laat de savegame zolang staan totdat hij minimaal 2 keer is gedownload. Als je wilt mag je de beloning erbij zetten. Ga géén savegame's reserveren maar wacht gewoon totdat het persoon die bezig is de savegame gepost heeft. Dan mag jij. ALLEEN VERSIE 1 Hieronder vind je een savegame lijst, hoe we het spel spelen en in welke volgorde we de storeline qua missies doen. HOud je je er niet aan? Maak je 1x een fout? Je wordt gewoon gekicked uit dit 'spel'. Mansion Missies [*] A Home in the Hills [*] Vertical Bird [*] Home Coming [*] Cut Throat Business Grove Street Missies [*] Beat Down on B-Dup [*] Grove 4 Life [*] Riot [*] Los Desperados [*] End of The Line Bij overtreding van deze regels, kan je een postverbod in dit topic krijgen!! Bij deze zijn jullie alllemaal uitgenodigd!VRAGEN / REACTIES??? (Stel ze daar!) ---------------------------------------------- Let's go! Gehaald: Big Smoke Bewerkt: 29 november 2006 door Dutchy3010 Reageren
Bling Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Gehaald: Ryder Beloning: Respect + Veel succes met de volgende missies. Bewerkt: 16 juli 2006 door Bling Reageren
Typhoon Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Mission Passed: Tagging up Turf Beloning: $200,-, respect, 7 gesprayde tags, spraycan is voortaan te vinden in de slaapkamers van CJ's huis. Ik heb een aantal wapens in Grove ST gepakt, we hebben nu een Pistol, Tec-9 en een Shotgun. Veel succes met de volgende missie Bewerkt: 16 juli 2006 door Typhoon Reageren
SummerBase Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Cleaning The Hood - Passed! Ik heb de missie: 'Cleaning The Hood' gehaald voor de Officiele forum-Savegame Deel 2. Je moet in deze missie een aantal Ballas/dealers vermoorden in een huis in Los Santos. Het is heel Simpel je moet gewoon en wapen meenemen zo gaat het heel makkelijk. Beloning: Respect + Bewerkt: 16 juli 2006 door SummerBase Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Drive-Thru - Mission Passed! Beloning: $200,- - Respect + Savegame zit onder de bijlage, heb verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel succes de volgende! Bewerkt: 16 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
SilverDust Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Gedaan: Nines And Ak's Beloning: Respect + Overige: Binco is open, Ik heb geen nieuwe kleren gekocht . En een wapen bij Emmet (Aangegeven op kaart als bruin pistool) Ik heb ook maar even een Screen genomen Geem mods, cheats of iets anders gebruikt. Bewerkt: 16 juli 2006 door SilverDust Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Ik doe de volgende wel Gehaald: Drive-By Beloning: $500, Respect+ Overige: 9mm en Tec-9 kogels opgeraapt van de neergeschoten Ballas Savegame: Download Bewerkt: 16 juli 2006 door Lance Dance Reageren
Dinkydau Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Ik zal de volgende wel doen. EDIT: Het zal helaas niet gaan want zoals altijd doen gedownloade savegames het niet bij mij. Ja, ik gebruik versie 1. Bewerkt: 16 juli 2006 door kesava Reageren
HerrieM Geplaatst: 16 juli 2006 Rapport Geplaatst: 16 juli 2006 (bewerkt) Gehaald: Sweet's Girl Link: Sweet's Girl Bewerkt: 16 juli 2006 door HerrieM Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Cesar Vialpando - Mission Passed! Beloning: $2000,- Savegame zit onder de bijlage, verder geen mods en/of cheats gebruikt. Veel plezier en succes verder! Bewerkt: 18 juli 2006 door -Matthijs- Reageren
SilverDust Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Gedaan: Home Invasion Beloning: Respect + Overige: Auto in de garage gezet en Burglary Missions unlocked. Bewerkt: 18 juli 2006 door SilverDust Reageren
SummerBase Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Catalyst - Passed! Ik heb de missie: 'Catalyst' gehaald zonder Cheats en/of mods voor: 'The Offcial Forum-savegame v2'. In deze missie moet je een aantal Boxen met zware- explosieven stelen van een trein. Vermoord de tegenstanders die ook de trein proberen te kapen en ga als ze vermoord zijn op de trein je moet nu de boxen gooien naar Ryder. Probeer alle boxen zo snel mogelijk te gooien, want als je bochten gaat maken kan het verkeerd aflopen. Als je dat gedaan hebt krijg je 3 sterren en dan moet je naar een Pay 'n Spray om daar je sterren kwijt te raken als je dat gedaan hebt moet je terugkeren naar The Hood. Veel succes en de save-game zit in de bijlage. Beloning: Respect + Bewerkt: 18 juli 2006 door SummerBase Reageren
Bling Geplaatst: 18 juli 2006 Rapport Geplaatst: 18 juli 2006 (bewerkt) Gehaald: Robbing Uncle Sam Beloning: Respect + Ik heb geen cheats/mods gebruikt, savegame zit in de bijlage. Veel succes met de volgende missies. Bewerkt: 18 juli 2006 door Bling Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Dan doe ik de volgende wel ... Heb trouwens weer GTA SA . Missie High Stakes, Low Rider gehaald Lekker relaxte race, waar je niet eens zo hard hoeft te rijden... De volgende: veel succes GTASAsf6.b Bewerkt: 19 juli 2006 door Dutchy3010 Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 19 juli 2006 Rapport Geplaatst: 19 juli 2006 (bewerkt) Ik doe de volgende wel... Gehaald: OG Loc Beloning: Respect+ Overige: Gangster level bereikt met 9mm, Tec-9 opgeraapt, en je kan nu missies doen voor OG Loc Savegame: Download Bewerkt: 19 juli 2006 door Lance Dance Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.