Jump to content

Battle's Punten-systeem stopt tijdelijk..

Recommended Posts

Geplaatst:

Best graphics bezoekers!

:):-(

Helaas moeten wij jullie mededelen dat het punten systeem een tijdje gaat stoppen vanwege een aantal privé problemen, ook gaan Slimm en ik binnenkort op vakantie. Wij zijn al een hele lange tijd bezig met het puntensysteem een pauze inlassen is echt noodzakelijk op dit moment.

De battles kunnen gewoon doorgaan, alleen er worden geen punten meer gegeven vanaf de 24e van juli.

Het is niet leuk dat weten wij, maar wij hebben ons ook lang voor de punten-systeem ingezet voor jullie.. Een pauze voor ons is dan ook wel zo aardig.

Er wordt dus niet meer gereageerd vanaf 24 juli op pb's voor punten. Jullie kunnen natuurlijk wel voor de lol battle-en tegen elkaar. Battle's die vanaf vandaag worden aangemaakt of morgen die worden niet voorzien van punten, omdat het eindigt op de 24e of later.

Battle's die nu nog bezig zijn t/m 22 en 23 juli die kunnen nog een punt krijgen als ze het melden op de 24e of 25.

Het puntensysteem wordt niet overgenomen door iemand die het graag zou willen overnemen dat jullie het alvast weten.

Met vriendelijke groet,

Slimm en .Levi. :-(

Ps: als je nog iets te melden hebt kun je het hier zeggen.

Geplaatst:

Het is inderdaad wat jammer dat het punten systeem tijdelijk stopt, maar niet getreurd, het komt wel weer. :puh: Verder wens ik jullie veel plezier op vakantie. Moge u goed bruin worden. :puh:

Geplaatst:

Jammer dat het niet overgenomen mag geworden, ik ga niet op vakantie dus voor mij zou het geen probleem vormen, nuja. :sigaar:

Geplaatst:

Ik denk dat het niet tijdelijk wordt overgenomen omdat er misschien op een of andere manier wat fout kan gaan. ;)

Geplaatst:
Ik denk dat het niet tijdelijk wordt overgenomen omdat er misschien op een of andere manier wat fout kan gaan. ;)

Of er kan misbruik worden gemaakt, of mensen worden omgekocht enz. :cab: . Maar ik vind het niet zo erg dat het systeem er tijdelijk niet is. Battle'n doe ik puur voor de lol, niet voor de punten. Anders is het ook helemaal niet leuk meer.

Geplaatst:

En nu RonaldVC/GFX hier moderator is. Blijft het battle systeem nogsteeds even dicht? (Ik zal het niet heel erg vinden als jullie een lange pauze nemen maar ben wel benieuwd).

Geplaatst:

Jammer dat het systeem idd eruitligt tijdelijk, maar je verdient wel een pauze levi.

Ik wens je trouwens een fijne vakantie toe ;)

TheGuardian :cya:

• 5 weken later...
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...