Yoeri55 Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 maak uw keuze ik doe 2 Y55 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 Kopen? Wat kopen? GTA Vice City Stories? Waarschijnlijk was het de bedoeling dat dit een poll was maar hij is niet gelukt . Om toch op je vraag te beantwoorden: Ik ga GTA Vice City Stories zeker kopen. Ik voel nu al dat het een topgame zal worden (voor de PSP althans). Of tenminste, dat hoop ik . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yoeri55 Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 Jaa het moest eigenlijk een pol zijn, maar was vergeten toe te voegen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sarwish Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 ik zal ook vice city stories kopen is net als san andreas (de dingen die je kan doen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 Als ik besluit om een PSP aan te schaffen dan koop ik als eerste Vice City Stories. Ik heb hoge verwachtingen van Vice City Stories. Ik hoop dat Vice City Stories beter zal zijn dan Vice City. Daarnaast hoop ik dat er leuke dingen in het spel zijn gezet en dat je lang kunt spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yoeri55 Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik ga hem voor de PC kopen ( Die komt later uit ) Y55 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik ga hem zeker kopen . Ik verwacht ook veel van deze game; dit zal ook zeker een topgame worden voor de PSP (PS2?). Verder ben ik nu weer VC aan het spelen om weer in de sfeer te komen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
masterkjw Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik ga hem voor de PC kopen ( Die komt later uit ) Y55 Is dat zeker dat hij ook voor de PC uit komt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik ga zeker weten GTA: Vice City Stories kopen, geen twijfel aan. De PSP heb ik al, genoeg ruimte op mijn 1 GigaByte Memory Card, en ik heb expres 50 euro weggelegd. Ik heb er zeer hoge verwachtingen van, ik ben helemaal enthousiast! Ik kan gewoon niet wachten totdat het uit is, helaas moeten we nu nog 78 dagen wachten voordat GTA: Vice City Stories in de EU uit is... Ik ga hem gelijk op de dag van de release (20 oktober) halen, gelijk na school, en dat is op een vrijdag, dus heb ik het hele weekend voor me om me dan uit te leven in Vice City Stories. Ik ben er al de hele tijd zeer enthousiast over, kennen jullie dat gevoel? Dat heb ik nu dus steeds, van de ene kant wel leuk, maar van de andere kant ook weer irritant. Vooral als dat de hele tijd zo blijft. Ik heb het in ieder geval alvast in mijn agenda geschreven, zodat ik het zeker niet vergeet. Ik speel nu ook de hele tijd GTA: Vice City, nu ik enthousiast ben over GTA: Vice City Stories kan ik gewoon helemaal niet meer van de Vice City sfeer afblijven! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 Natuurlijk ga ik deze game kopen, maar dan wel de PS2 versie, dat is gewoon fijner spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Yoeri55 Geplaatst: 3 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 Hij komt op de PS3 uit niet op de PS2, sorry , Anders kocht ik hem er ook op , Ik ben het er inderdaad mee eens dat dat de fijnste besturing is Y55 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 GTA IV komt voor de PS3 uit, VCS hopelijk ook voor de PS2. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 3 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2006 Ik ga hem gelijk op de dag van de release (20 oktober) halen, gelijk na school, en dat is op een vrijdag, dus heb ik het hele weekend voor me om me dan uit te leven in Vice City Stories. Ik ben er al de hele tijd zeer enthousiast over, kennen jullie dat gevoel? Dat heb ik nu dus steeds, van de ene kant wel leuk, maar van de andere kant ook weer irritant. Vooral als dat de hele tijd zo blijft.Ik heb het in ieder geval alvast in mijn agenda geschreven, zodat ik het zeker niet vergeet. Ik speel nu ook de hele tijd GTA: Vice City, nu ik enthousiast ben over GTA: Vice City Stories kan ik gewoon helemaal niet meer van de Vice City sfeer afblijven! Ik ga hem ook op de release kopen, of misschien ietsje later als de prijs €5 gezakt is (was ook zo bij GTA Liberty City Stories). Alhoewel, ik denk niet dat ik het zou uithouden om nog langer te wachten. Ik heb ook GTA Vice City maar mijn neef leent hem mementeel. Hij komt op de PS3 uit niet op de PS2, sorry , Anders kocht ik hem er ook op , Ik ben het er inderdaad mee eens dat dat de fijnste besturing is Waar haal jij je bronnen dat GTA Vice City Stories op de PS3 / PS2 (waarschijnlijk, zie LCS) / PC zal uitkomen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mattiejj Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2006 kopen??wat is dat nou voor een vraag,tuurlijk koop ik hem,en als je niet geinteresseerd was,ga je ook niet op dit forum kijken ik koop hem zekermisschien ga ik hem zelfs pre-orderen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 4 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 augustus 2006 mattiej, je hebt dezelfde gedachten als ik, ik moet dan snel sparen want hij gaat 55 euro kosten ofzo? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.