Jump to content

Ammu-Nation


Tost

Recommended Posts

IK moet bij een missie naar ammu-nation om wat mensen te vermoorden voor Luigi, Maar ik kan daar niet komen, want die brug is nog dicht(staan van die dingen voor waardoor ik er niet opkan), dus weet iemand wanneer die open gaat?

:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

IK moet bij een missie naar ammu-nation om wat mensen te vermoorden voor Luigi, Maar ik kan daar niet komen, want die brug is nog dicht(staan van die dingen voor waardoor ik er niet opkan), dus weet iemand wanneer die open gaat?

:cya:

Ja hoor die brug gaat open na de missie Last Requests. Als je die missie begint zul je naar een auto moeten in een steeg. Stap daar niet in want zodra je erin stapt zal de auto ontploffen een valstrik dus. Je moet daarna naar een boot rijden. Daarmee kun je naar het volgende eiland. Veel succes verder!

Link to comment
Delen op andere websites

IK moet bij een missie naar ammu-nation om wat mensen te vermoorden voor Luigi, Maar ik kan daar niet komen, want die brug is nog dicht(staan van die dingen voor waardoor ik er niet opkan), dus weet iemand wanneer die open gaat?

:cya:

Na de missie Last Requests moet je varen naar Staunton Island met Maria en Asuka. Als je daar bent aangekomen dan krijg je een berichtje te horen dat de brug is gerepareerd. Dat betekent dus dan je kunt reizen van Portland naar Staunton Island. Je hebt nog een lange weg te gaan. Je bent bij de missies van Luigi, je moet nog veel missies doen voordat je Portland kunt verlaten. Ik geef je even een overzicht van die missies die je moet doen. Dit is een checklist voor het halen van de 100%. Maar dit is handig om te zien wat je allemaal moet doen voordat je Portland kunt verlaten.

In het begin is het heel moeilijk om aan wapens te komen. Na de missie Pump-Action Pimp kun je een pistol halen bij Ammu-Nation. Ik zal een screenshot voor je maken om de missies makkelijker voor je te maken. Ik zal je dan een plek laten zien waar je een AK 47 en Armor kunt halen.

gta32006080813123740cs4.png

Edit 1: -Matthijs- was me al voor.

Edit 2: Veel plezier en succes met de missies van GTA III. :cya:

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

mensen julie hebben het helemaal fout, hij doet een missie voor luigi dat is op het eerste eiland, je moet naar de ammunation van portland gaan. je hoeft de brug dus niet over want dat kan nog lang niet als je bij luigi bent...

Link to comment
Delen op andere websites

mensen julie hebben het helemaal fout, hij doet een missie voor luigi dat is op het eerste eiland, je moet naar de ammunation van portland gaan. je hoeft de brug dus niet over want dat kan nog lang niet als je bij luigi bent...

Hij vroeg toch wanneer de brug openging? -Matthijs- en ik hebben het juiste antwoord gegeven. Ik heb toch verteld dat hij nog veel missie moet doen voordat hij Portland kan verlaten. Hij is trouwens bij de missie Pump-Action Pimp. Voor deze missie kun je bij Ammu-Nation geen wapens halen. In deze missie moet je de Diablo's vermoorden. Hij moet dan die wapens stelen. Een ander alternatief is om rampages te doen. In deze rampages kun je wapens afpakken van gangsters. Een alternatief waar je geduld voor moet hebben is het zoeken van hidden packages. Bij het halen van 10 hidden packages krijg je een beloning. Dit loopt op totdat je alle 100 hidden packages hebt gevonden. Bij 10 hidden packages krijg je bijvoorbeeld handgranaten. Ik heb trouwens een screenshot gemaakt om hem te laten zien hoe je makkelijk aan een wapen en armor kunt komen.

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt allemaal, ik heb het spel pas gister gekocht dus ik ben nog een beetje een n00b in dit spel :puh:

Ik heb net die chinese gast van de noedels neergeknalt :engel: (weet ff niet hoe die heet :D )

:cya:

Dat is Lee Chong. Dat is mooi dat je al verder bent gekomen :). Ik heb een tip voor je. Doordat je de missie Drive Misty for Me hebt voltooid kun je beginnen met de zijmissies van Marty Chonks. In dit topic vind je informatie over wanneer je kunt beginnen met de missies van Marty Chonks.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...