.::FLIPKIP::. Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Hallo allemaal, ik heb mijn forum opgezet en een subdomein bij lyp.nl aangevraagd, forum er op gezet en begonnen met het inrichten mar, toen ging ik het vernieuwen testen en dan verspringt de pagina waar ik was naar home als ik in een forum zit, en dan op vernieuwen klik, dan verspringt die pagina weer op home. weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? als host gebruik ik byethost. en bij die byethost link werkt het wel ik wil dat dus ook op mijn subdomein van lyp hebben. kan iemand mij helpen? groetjes plippop Reageren
SummerBase Geplaatst: 8 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 Dit is eigenlijk geen probleem, maar ik had je al eerder uitgelegt een domein bij: 'Lyp.com' zend de mensen doror naar jou'n forum op byethost. Dus op de server van Lyp.nl staat ingesteld dat hij doorlinkt naar de index van je forum. Dus telkens als jij de pagina vernieuwt dus de pagina van Lyp.nl die het forum op byethost toont ga je weer terug naar de index. Dit is geen probleem, maar het kan gewoon niet anders. Het werkt alleen als je op de byethost server zit dus het adres, maar dat gaf je zelf al aan. Zoiets heb je gewoon met Forwarding van domeinen en daar is eigenlijk niks aan te doen, alleen als je met frames gaat werken kan dat. Maar dan moet dat doorgevoerd worden op de lyp.nl server, en dat lijkt me niet een slimme en handige oplossing. Hier is dus een oplossing voor, maar niet rendabel voor iemand die niet betaald voor zijn/haar subdomein. Ik hoop dat je het nu begrijpt, als er nog wat is zeg het maar, want vragen staan open! Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 8 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 8 augustus 2006 (bewerkt) Is er ook een host met een wat gemakkelijkere link? want nu is het een lange link: nogannoniem.byethost*.com ik zou het zo willen hebben: nogannoniem.byethost.com of zo iets. zonder cijfers dus en het liefst ook kort, weet jij zo'n GRATIS host? als het een host is met 5 letters of minder mogen er wel cijfers in staan Bewerkt: 8 augustus 2006 door .::FLIPKIP::. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 9 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 9 augustus 2006 @ .::FLIPKIP::. : Wil je als je nog een keer een vraag stelt over je aankomende forum die stellen in hetzelfde topic? Dan is het is niet nodig om vier topics in een paar dagen aan te maken. Reageren
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 12 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 augustus 2006 ok.. sorry, maar dit is toch gewoon een heel ander onderwerp? nouja... maar ik wil dat dus niet he? hoe verhelp je dit? want ik zit er aan te denken om een .tk domein te nemen, maar dan wil ik wel dat hij goed werkt! bij byethost staat ook forward to url, maar wat moet je daar in godsnaam invoeren? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.