San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Onderwerp: Freestyle Soort: Signature Grootte: Max 500x170 Render: Ja Animatie: Nee Premade: Mag Tijd van inlevering: ASAP Wie wil?
Synchro Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 (bewerkt) Ik wil nog is. Laat gaan heb geen zin. Bewerkt: 10 augustus 2006 door Synchro
San_Andreas_Nigga Geplaatst: 10 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 General Lee Bongo Stemmen kan beginnen, Bongo veel succes.
-Matthijs- Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Als ik in een battle bekijk zie ik vaak dat één van de 2 signatures er echt uitspringt. Ik vind de signatures van jullie beiden heel erg mooi, als ik direct moest kiezen zou ik niet weten wie de stem zou krijgen. Bongo: Jullie hebben beide in ieder geval een gruwelijke achtergrond. Die van Bongo vind ik knap gemaakt, ziet er erg mooi uit in combinatie met je render. Zitten heel wat filters doorheen, vooral naast de render is het erg mooi gedaan. De tekst vind ik wat minder, ik kan ook niet direct zien wat er staat. Border is normaal, misschien had een andere kleur ook wel leuk gestaan. General Lee: Ook echt een vette achtergrond, hij is gemaakt geloof ik van mooie C4D'renders, en wat smudgewerk. De linkerkant vind ik er mooier uitzien dan de rechterkant, want daar zie ik rechts nog een opvallend stuk C4D render, vidn ik niet echt mooi. Verder vind ik de tekst hartstikke mooi gedaan, niks op aan te merken. Evenals de border, die 2 kleuren vidn ik er mooi bij staan Vote: General Lee
Bling Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 General Lee Zoals Matthijs al zei, een hele mooie achtergrond. Je hebt veel verschillende, maar toch bijpassende kleuren gebruikt voor je sig en dat vind ik heel mooi gedaan. Dit veroorzaakt een aantal verbazingwekkende effecten. Daar komt nog bij dat het lettertype er ook goed bij past en gelukkig heb je hem ook aan de rechterkant geplaatst, dit vult de sig aan de rechterkant wat op en zorgt er dus voor dat hij niet kaal wordt. Zo te zien heb je zoals gewoonlijk er weer is veel tijd aan besteed. Bongo Ook een prachtige signature, ook jouw achtergrond is erg mooi gemaakt en ook de rest is goed afgewerkt. Het is alleen wel wat jammer dat het lettertype helaas onleesbaar is en dat je weinig verschillende kleuren hebt gebruikt om je effecten aan te tonen. Verder vind ik het een mooie signature hoor, alleen ik vind die van GL net iets mooier. Vote: General Lee
.::FLIPKIP::. Geplaatst: 10 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 10 augustus 2006 Bongo!!! ik vind die van hem duidelijker en lekker scherp! general lee.. ik vind hem persoonlijk niet super, maar de kleurkeuze is fantastisch. het enige is dat er zoveel effect(en) in zitten dat de sig niet zo mooi word. Stem: BONGO!
mattiejj Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 General lee even een lijstje themadaar wint Bongo,ik hou niet van pokemon kleurengeneral lee,ik vind die van bongo wat té blauw effectenGeneral lee,nipt,bongo net te veel effecten tekstgeneral lee,die van bongo is onleesbaar uitslag GL-Bongo 3-1
King Room Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 (bewerkt) General Lee Die is mooi rustig... en hele mooie effecten toegepast De lettertype staat er ook mooi bij.. Bongo Vindt ik ook een mooie signature.. Heel mooi effecten gebruikt... Alleen weet ik niet wat boven in de linker kant is.. Mijn stem gaat uit naar 1 van de 2 prachtige signature.. Stem: "General Lee" Omdat die heel rustig is en ik hou van rustige signature.. En die is ook niet zo vol.. MvG. King Room Bewerkt: 11 augustus 2006 door King Room
Wesley Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Ik kon eerst Bongo's plaatje niet zien. Nu dus wel . General Lee Vrij mooie letter type, en het ziet er vrij wel "zacht" uit. Of net zo wat King Room ook al zei, Rustig. Verder leuke effecten! Bongo Erg scherp, ook echt hele mooie effecten er tussen. Verder een erg onduidelijk lettertype. Daarom gaat de stemming omlaag. Vote: General Lee
Nielok Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Stem: General Lee Bongo: mooi behalve de render General Lee: rustige signature en toch gebruik gemaakt van c4d, Chapeau! Sprites zijn koddig.
Mazzeltje Geplaatst: 11 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 11 augustus 2006 Mijn stem gaat naar : Bongo. Hij ziet er veel stoerder uit en die van GL vind ik iets kinderlijker. En ik hou wel van een stoere Signature.
Recommended Posts