Jump to content

[PS] Strip effect


-Matthijs-

Recommended Posts

  • Reacties 95
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • -Matthijs-

    10

  • gta fan man

    9

  • joshoon

    8

  • Donwell

    7

Top Posters In This Topic

Posted Images

Erg handige tutorial! :*D

Sinds vanavond heb ik ook Photoshop, en mijn allereerste creatie die ik ermee gemaakt heb is met dank aan deze tutorial!

Hier wat creatie's:

naamloosci9.png

Uiteraard kon Lepe Appie niet ontkomen, dus is dit de output van Appie.

naamloosbw7.png

Ook de Yakuza konden niet achterblijven...

vcspic2ab6.png

... En vooruit: Lance Vance hield maar niet op met zeuren. :schater:

Ik vind ze goed gelukt, al zeg ik het zelf. :sigaar:

Bedankt voor de handige tutorial!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb er ook één gemaakt :D

http://img236.imageshack.us/img236/2610/sw...ledbrianhz0.png

>>> Door RonaldVC: Plaatje te groot, veranderd in een link. De maximale grootte van een plaatje mag op dit forum 640x480 pxl zijn, lees voor meer informatie de ===>regels<===.<<<

Edit: Sorry Ronald, zal er voortaan aan denken :D

Bewerkt: door Lance Dance
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan jou wel helpen 'gta fan man'. Ik heb het een met screen's uitgelgt, want volgens mij zeggen in dit soort gevallen screens en daarbij uitleg meer dan allen uitleg. Zoek een Icoontje in de Standaard balk van Photoshop, de Screen verduidelijkt dit. Kies voor het de optie waar het zwarte vierkant voor staat.

1231cu3.png

Als je daarop hebt geklikt zal er boven in het scherm iets veranderen klik dan op het plaatje wat er naast Shape: ... komt te staan. Dan druk je op het bolletje zoals je die ziet. Dan zul je een overzicht krijgen met de Shapes die je op dit moment bezit. Kies dan voor Talkbubbles, en dan krijg je een soort overzicht te zien van de TalkBubbles.

1232sp3.png

1233xf4.png

Als je op TalkBubbles hebt geklikt zul je op de plek waar je in het voorbeeld nu een puzzelstuk en lamp en handen ziet een aantal luchtballonen zien voor de strip. Klik erop en sleep over je document, als je dan de goede kleur hebt ingesteld moet het onbetwist mooi worden. Verder wens ik je veel succes en laten we hopen dat het je gaat lukken, mocht iets niet lukken zeg het maar even! :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

ok bedankt general lee het is me gelukt:

[plaatje]

maar leg me nog eens uit hoe ik een spreek bellon erbij kan zetten waar is die tool

De custom shape tool, staat onder de normale shape tool. Ik heb er voor de duidelijk even ee nscreens van gemaakt. Als je hem hebt aangeklikt kun je bovenin de custom shape kiezen, in dit geval een spreekballon. Het is een standaard shape, dus je hoeft hem niet appart te downloaden.

shapexf0.th.png

Klikken voor een vergroting!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...