RS-modder Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 als ik load doe krijg ik zwart beeld dus doe ik new game maar kan ik niet bewgen hoe beweeg ik dan Reageren
gybrus Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 je moet de client gebruiken en dan een sever kiezen dat zou moeten werken. greets PS: soms zie je een heleboel error berichten als je de samp client probeerd te openen dan moet je de patch downloaden en nog eens proberen. Reageren
RS-modder Geplaatst: 13 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 hey ik kan wel spelen maar dan zie ik vinewood en kan liet lopen of bewegen kan iemand me helpen summerbasse misschien jij jij kon me overal mee helpen Reageren
Azer Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 Als je SA:MP in de goede directory hebt geinstalleerd, dan lijkt het me dat je v1.1 of 2.0 van GTA:SA hebt. Gebruik de downgrade patch om het probleem te verhelpen (SA:MP werkt namelijk alleen met GTA:SA v1.0). Reageren
gybrus Geplaatst: 13 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 13 augustus 2006 je moet wel de goede exe aan klikken he en niet de bug nogwat... greets Reageren
RS-modder Geplaatst: 14 augustus 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 14 augustus 2006 ok hij doet het nu wel Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.