Marc Tibben Geplaatst: 14 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 14 augustus 2006 (bewerkt) Hoi allemaal weer een nieuwe tool samengemaakt met Overv161. Het is een Gta Vice City Money Trainer als je het spel start kun jezelf bepalen hoeveel geld je wilt. Graag even een reactie wat je ervan vind! VC_Money_Trainer.rar Bewerkt: 15 augustus 2006 door Marc Tibben Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marc Tibben Geplaatst: 15 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 Nou als toch niemand hem download of een reactie geeft mag dit topic van mij wel dicht dan zal ik het bestand er ook wel even afhalen! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 Ik zal een reactie geven: Je mag niet dubbelposten! Donwell P.S.: Ik kan er niks aan doen dat niemand reageert of download. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Wazuup Geplaatst: 15 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2006 Marc, geduld is een schone zaak (inmiddels een veelgebruikt spreekwoord op het forum). Jammergenoeg komen in dit subforum niet net zoveel mensen lang als in het SA General subforum. Het zal dus wat langer duren voordat je een reactie krijgt. Als je de download link weer beschikbaar maakt zal ik je tool eens bekijken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik heb hem eens gedownload, en eerst kreeg ik een paar errors, maar nu begrijp ik hem. Die geldtrainer doet het goed, ik heb nu 10 miljard!! KUTGW! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phate Geplaatst: 19 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 19 augustus 2006 Ik snap eigenlijk niet wat daar aan is, lijkt me nog erger dan cheatcodes gebruiken om geld uit te sparen. En ik kan het weten... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 20 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 20 augustus 2006 Dit valt verder niet onder cheaten. Maar het is wel handig om een even bedrag te krijgen. Ik heb gewoon wat ingetoetst, een 1 met wat 0'letjes, ik heb op verander gedaan en hij doet het wel. Ik heb hem gewoon eventjes getest. En aangezien ik het spel uit heb gespeeld, ben ik het ook niet meer nodig denk ik (tot nu dan). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
bartvanloo Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2008 (bewerkt) Hoe moet je het instaleren?? en bij vista opent die het als een muziek bestand omdat het een .rar bestand is vista wil het bij mij niet openen:S:S Bewerkt: 30 januari 2008 door bartvanloo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Donwell Geplaatst: 30 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 30 januari 2008 Het bestand moet je gewoon uitpakken met WinRAR, door er met rechtermuisknop op te klikken. Vervolgens klik je op 'Extract to [naam]/' klikken, of in het Nederlands: 'Pak uit naar [naam]/'. Dan zul je een bestandje aantreffen in de uitgepakte map, en deze openen. Dan kun je alles instellen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
o0scarface0o Geplaatst: 8 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2008 hoe moet je deze shit gebruiken man Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.