Jump to content

SA stories


Zim

Recommended Posts

tegen die tijd dat Sanandreas stories uitkomt dan hebben ze allang grotere umd,s

dat zal wel eind 2008 ofso uitkomen dus dan is de techniek al weer een stukje gegroeit :klap:

ik snap niet warom er al een topic word gemaakt of Sanandreas stories

al bekend is, Gta Vice city stories is al niet eens uit dus. :duh:

dit kan nog lang wachten _O_

Link to comment
Delen op andere websites

OK San Andreas Stories da zou pas machtig zijn ik hoop dat hij een jaar na vice city stories uitkomt zoals nu het geval is. 8) Alleen zouden de UMDs grotere capaciteiten moeten hebben en da kan waarschijnlijk nog ne tijd duren. :N Liberty City Stories was machtig ik hoop den Vice City en San Andreas(hoop ik) Stories ook.

Link to comment
Delen op andere websites

IK zat ook al een tijd met die vraag maar ik denk dat ze wel een SA Stories maken, want ze kunnen toch niet opeens stoppen, eest lcs en dan vcs en dan stopt het opeens. Ik denk 90% dat er een SA Stories komt.

Justin W

weet ik niet hoor op een UMD kan 1.8 GB en LCS was 1.1 GB groot ;) pak dan dat VCS 1.6 GB groot zal zijn en een UMD maken met een groter capitijt zal denk ik wel moelijk zijn want ze hebben al zo veel moete gedaan om er een disc van te maken van 1.8 GB ik denk dat ze er grotere maken ze dan diker moeten gaan worden dat kan wel want als je een UMD open doet dus het plastic er af doet is het een Xtreem dun disc'je dat was bij de disc van LCS toch dus ook bij andere DUS het is denk ik wel mogelijik als het dikere dick worden want er is nog genoeg plaats in dat plasticje van een UMD ;)

Link to comment
Delen op andere websites

jullie zijn hopeloos jullie gaan van alles bedanken voor iets wat misschien helemaal niet gaat komen, man hou je lekker bij vcs en laat sa gewoon wachten dit is alleen onzin en gepraat over iets wat niet eens bestaad nutteloos dus.. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Misschien "knippen" ze San Andreas in drieen en komen ze met Los Santos Stories, San Fierro Stories en Las Venturas Stories.

Zou grappig zijn maar zeer onwaarschijnlijk.

weet je, daar breng je me op een idee! Ze kunnen ook gewoon drie discs doen dat er halverwege staat 'insert disc 2, please do not turn off your PSP console' en dat dan op disc 2 de missies van San Fierro staan en op disc 3 de missies van LV staan is mogelijk

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...