Jump to content

Goed Race Game PC


ZOrange

Recommended Posts

Er zijn genoeg leuk race games, ik zou wel even een lijstje maken hierzo,

1. Dtm Race Driver

2. A2 Racer

3. Forza

4. Bornout Revenge

5. Evolution GT racing

6. Need for speed most wanted

7. Ford street racing

En als je nog even wacht komt er ook weer een top game uit van Ea games,

namelijk: Need for speed Carbon.

Link to comment
Delen op andere websites

JA dat is het net, ik wil geen tune-shit games :puh:

Ik wil echte race zoals GT

Dan is burnout echt niets voor jou, puur racen! Ook kan je extra modes doen zoals auto's beuken enzo. 8)

Hoe kan iemand die graag een simulatie racing game wil Burnout gaan zitten spelen? 2 totaal andere spellen volgens mij hoor! :bonk:

Link to comment
Delen op andere websites

als je van beuken en lomp racen houd kan ik je zeker FlatOut 2 aanraden, mijn favoriete racegame :puh:

ook is DTM race driver 3/TOCA race driver 3 ook een mooie racegame die heel realistisch is, honderden verschillende autos en meer dan 30 verschillende raceklasses, van karts tot formule 1, van renault clios tot nascar races en leuk voor als je alleen maar op racecircuits wilt racen.

:cya:

Bewerkt: door Dikbuik
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...
  • 3 weken later...

Je kan ook GTR2 kopen! Dat is een Realistisch spel, en je hebt de dikste wagens :bier:

Je moet letten op de warmte van je banden, hoeveelheid benzine, je schade, je downforce etc.

In-Game ziet het er ook erg realistisch uit! Veel beter dan NFS: Carbon, DTM Race Driver 3, en andere genoemde. Maar wil je alleen maar cruisen en af en toe racen? Wacht dan maar tot 15 Februari tot Test Drive Unlimited uitkomt! _O_

Link to comment
Delen op andere websites

Need For Speed Carbon,

Spel is tegek!

Hij is nog niet zo lang uit maar.. je moet wel een goeie Video kaart hebben om hem te kunnen draaien.

JelleVD

Carbon is helemaal niet goed. De Handling sucked, het tunen van exotics (Exterieur) is lelijk en zielig,

De gameplay is dom, vooral door dat blocken van tegenstanders, kan je anders niet winnen ofzo?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...