Jump to content

Vliegtuig!


Yoeri55

Zou er een vliegtuig zijn in VCS? Enzo 'ja' welke?  

49 leden hebben gestemd

  1. 1. Stem!

    • Ja! Een dodo!
      13
    • Ja! Een Shamal!
      13
    • Ja! Een stundplane!
      6
    • Ja! Ander vliegtuig uit San Andreas!
      7
    • Nee! Wel Helicopters!
      6


Recommended Posts

Eén ding is al zeker: dat de Skimmer terug aanwezig zal zijn. Ik denk niet dat ze er nog meerdere vliegtuigen zullen aan toevoegen, wat eigenlijk wel jammer is. Al is het maar een Dodo, dan kan je tenminste goed landen op vaste grond i.p.v. enkel water.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat er deze keer wel een vliegtuig zal komen. Bij vice city hadden ze deze eerst niet. Erna kwam San Andreas, en daar hadden ze vliegtuigen, dat dus ook een groot succes was. Ook de missie met het vliegtuig naar Liberty City, slaagde echt wel bij de meeste GTA fans in. Ik denk eigenlijk dat er bij Vice City stories iets zou zijn als dodo. Zoals hierboven staat, het is een leuk en rustig vliegtuigje, past wel rond deze tijd :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk ook dat de Dodo wordt toegevoegd in VCS, in VC zie je hem ook al rondvliegen. Het is verder een rustig vliegtuigje, en hij vliegt goed. Past, zoals al is gezegd, goed bij de jaren 80, dus ik denk dat hij in VCS is, en dat je er ook een missie mee moet doen, je moet er dan namelijk wel even mee om leren gaan!!

Link to comment
Delen op andere websites

in de info die R* heeft vrijgegeven lees eerdere topics.. staat dat er veel lucht voertuigen zullen zijn.. dus dar uit kun je waarschijnlijk op maken dat het niet alleen maar helicopters zijn..

p.s. wat is der met ruurd?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...