Jump to content

Xbox360 of Playstation 3


Merticus XVII

Recommended Posts

Nu de Playstation 3 op komst is, nemen bij mij de zenuwen toe. Maar sinds kort volg ik ook alle Xbox360 nieuws op. En natuurlijk zijn daar een pak aan hele mooie filmpjes bij. Neem nu PGR3. Niet veel spellen hebben een letterlijk zicht uit de ogen van een persoon.

Ook Test Drive voor Xbox 360 heeft een prachtige Person-view( zo noem ik het zelf ) en die games worden populairder met de dag.

Nu, zelf kan ik niet kiezen dus zou ik jullie advies nodig hebben.

Een Playstation 3 of een Xbox 360

Bewerkt: door Merticus XVII
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 37
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Crifox

    8

  • Mania-92

    7

  • M.Gordon

    5

  • Merticus XVII

    3

Top Posters In This Topic

ik zou een 360 (premium) kiezen want de games zijn er beter op zoals saints row PGR3 en meer maar als je de games van PS3 beter vind zou ik een PS3 kopen dus kijk naar de games niet naar hoe krachtig hij is mijn mening kies een 360 (premium) daar zijn beteere games op zoals GTA IV met extra auto's die je kan downloaden ! en de 360 is 200 euro goedkopen !

Link to comment
Delen op andere websites

Tenzij je zin hebt om veel geld uit te geven aan gebakken lucht zou ik voor de Xbox360 gaan. De kwaliteit van de console is prima, ze houden sony makkelijk bij, de spellen zijn ook mooi en leuk. Dus, waarom 600 euro betalen voor een BBQ als je voor 400 een mooie xbox kan krijgen :D

Link to comment
Delen op andere websites

€400,- voor een Xbox 360 is al heel wat, en dan komen er nog spellen bij die niet echt goedkoop zijn. Moet je nagaan als je voor een PS3 €600,- moet betalen. Slaat nergens op, ik twijfel of ze het wel waar kunnen maken, die mannen van Sony. Ik zou nu voor de 360 gaan, alleen misschien kun je even wachten todat de PS3 er is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou voor de X360 gaan. Het enige argument wat je zou kunnen krijgen is als je perse GT 5 en MGS: 4 moet hebben. Verder zijn de meeste goeie games die op de PS3 komen ook te vergrijken op de X360. En daarbij heeft de X360 ook veel leuke games.

Meer vragen? Stel ze gerust!

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, bedankt voor jullie uitgebreide mening.

Op vraag van Mania-92, zet ik hier de antwoorden

Wat voor gamer ben je? Ik snap niet helemaal wat je bedoelt, maar kan hier wel op antwoorden. Voor mij mag er veel actie en spanning tussenzitten. Iets waar je hevige stress van krijgt.

Van welk genre houd je? Ik heb het liefste Shooters, als volgt actie en avontuur en race games

Wat is je budget? De afgelopen 2 maanden heb ik er een heleboel games in huis gehaalt. Nu liggen ze rond 60 euro dis dat gaat wel.

Het geld heeft eigelijk geen probleem. Ik zou enkel teleurgesteld zijn om slechte games te krijgen.

Zelf heb ik een xbox, en vroeger onze oude playstation. En nu playstation 3 online geen centen kost en je alleen voor je internet moet betalen, klinkt dit voor mij de hemel.

Voorlopig blijft mijn mening 50/50

Link to comment
Delen op andere websites

PLAYSTATION 3 krijgt ook meer spellen dan xbox 360 omdat er meer bedrijven voor Sony werken dan voor microsoft. ;)

Als voorbeeld kijk maar naar de PS2 en de xbox spellen in de winkels de PS2 hoek is veel groter dan de xbox hoek. 8)

Bewerkt: door M.Gordon
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zal de PLAYSTATION 3 kopen met het spel Gran Turismo HD die is 10x beroemder dan PGR3 en mooier :*D

jij bent gewoon een FANBOY!!

who gives a F*ck dat Gran turismo HD 10x beroemder/mooier is...

als je graphics belangrijk vind,,wat voor gamer ben jij dan

10x beroemder,ga je GT4 aanwijzen als topper?? forza is stukken beter!!

en je hebt gelijk dat je PGR3 met GT:HD vergelijkt, het zijn allebei arcade racers, ik bedoel waarom zou je GT4 kopen met betere graphics.is gewoon geldklopperij...ik bedoel,als je een spel koopt omdat het beroemd is,is echt nep!,,ik wil racen,en niet auto's als postzegels sparen!! mooier?,je hebt alleen halfgare filmpjes gezien man,waar praat je over!

kijk mania-92 heeft inderdaad goede punten te pakken.JIJ niet!!!

ga je zeker zeggen dat ik PRO-xbox360 ben..

daar heb je volkomen gelijk in.

Link to comment
Delen op andere websites

@mattiejj, Ja ANTI-PS gast. :duh:

Gran Turismo is niet alleen mooier maar ook beter rij gedrag wat de meeste race gamers willen. :*D

Je vindt zo te zien GTA VCS mooi, maar ja die komt niet op de xbox. :schater:

Bewerkt: door M.Gordon
Link to comment
Delen op andere websites

Jongens, respecteer elkaars mening. Ieder kiest zijn eigen games en consoles. En is daar tevreden over :puh:

Mania, jij hebt hele goeie punten boven de grond gehaald. Als je begint met een xbox en je helaas overschakelt naar een Ps3 is de keuze moeilijk. Want je bent de games en anders stuff gewent.

Hopelijk komen er games uit die lijken op Project Gotham Racing 3 en Test Drive. Met het kijken door de ogen. Ben er dol op _O_

Link to comment
Delen op andere websites

*Gratis online

Je zei net zelf dat budget geen probleem was, dus kan je beter een klein beetje meer betalen voor iets veel beters (XBL).

*En betere specs

Valt heel erg mee, scheelt vrij weinig.

*Genoeg games

Het 360 assortiment is minstens zo groot als die van de PS.

Bewerkt: door Crifox
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...