manus_343 Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 ik heb alle icoontjes in los santos nu weggespeeld heb alleen CV nog maar ik vind het zo kut rijden met die lowrider je hoeft maar 1 klein duwtje te krijgen van een andere auto en je spint al 3 keer in t rond.. hoe hebben jullie dit gedaan (voor degene die m al gehaald hebben) tips.. misschien?? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 1 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 1 november 2004 neem een auto die blade heet deze is namelijk niet zo heel lang voor een lowrider om dat hij maar 2 deuren heeft en hij heeft een goede grip en hij gaat ook nog lekker snel dit is namelijk de enige auto waarmee het mij lukt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sasuke Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 Ik ging gewoon racen en alle auto's aan de kant beuken zodat ik paar sec. voorstond.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kleinduimpje Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 goede banden er onder zetten bv mega banden Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 Ik ging gewoon racen en alle auto's aan de kant beuken zodat ik paar sec. voorstond.. Vlak bij waar je de missie moet starten (overkant straat, in een tuin) staat een VooDoo, en dar was het heel makkelijk mee. De achterste auto's id een tikje geven, die spinnen dan, en de andere 2 kun je zo inhalen. Daarna is het heel simpel om de andere auto's voor te blijven, zeker als je de weg weet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mart Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 he kan je alleen low ryders tunen of ook andere aoato's want als ik met een andere auto voor de garage ga staan gaat die niet open thanks in advance Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
manus_343 Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 bedankt jongens heb m gister na me post al gehaald.. beetje lullig ben nu al bij de volgende race van CV ook lastig maar moet lukken kan niet wachtten tot ik san fierro de stad in kan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Syphon Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 he kan je alleen low ryders tunen of ook andere aoato's want als ik met een andere auto voor de garage ga staan gaat die niet openthanks in advance In LS is er in het noordwesten nog een tune shop, daar kun je (bijna) elke auto tunen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
manus_343 Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 heb m gehaald, staat nog maar 1 missie te doen voor mij met die psycho bitch weet iemand of ik daarna naar san fierro kan? :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
sToRm Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 Ik ging gewoon racen en alle auto's aan de kant beuken zodat ik paar sec. voorstond.. Vlak bij waar je de missie moet starten (overkant straat, in een tuin) staat een VooDoo, en dar was het heel makkelijk mee. De achterste auto's id een tikje geven, die spinnen dan, en de andere 2 kun je zo inhalen. Daarna is het heel simpel om de andere auto's voor te blijven, zeker als je de weg weet. Ik had het een keer of 5 geprobeerd met mijn eigen low rider maar met die voodoo had ik het in een keer, goede tip, tnx mate Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Syphon Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 heb m gehaald, staat nog maar 1 missie te doen voor mij met die psycho bitchweet iemand of ik daarna naar san fierro kan? :unsure: Als dat met Catalina is, dan meotje al in SF kunne :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
manus_343 Geplaatst: 2 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 gedeeltelijk :huh: ben nu bij de missie van tt dat je ze weed in de fik moet zetten volgens mij is dan de rest van san fierro open.. :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Syphon Geplaatst: 2 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 2 november 2004 Jup, die hippie is zoo vet he. Maar die flamethrower is ook chill B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 gedeeltelijk :huh: ben nu bij de missie van tt dat je ze weed in de fik moet zetten volgens mij is dan de rest van san fierro open.. :blink: SF is open zodra je "The Green Sabre" hebt gedaan en door Tenpenny in Angel Pine wordt gedropt... Alleen kun je dacht ik pas safehouses kopen na de missie waar je weed moet verbranden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gangster Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 ik had die missie ook met een blade(getund)in 7 keer gehaald Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.