Goliat Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2006 (bewerkt) Ik was een paar dagen geleden opzoek naar wat GTA renders maar ik kon nergens iets vinden. Ik heb toen maar besloten om wat renders zelf te gaan maken, ik heb nu een WinRAR archive geupload met 40 renders van GTA III, GTA VC en GTA SA + het GTA 2 logo.. Ben wel van plan om nog meer renders te maken, ik vind het voor nu wel genoeg.. Enjoy (Dank aan Summerbase voor de screens van Tommy Vercetti) Megaupload.com link Rapidshare.de link Directe link (met dank aan mickey) Bewerkt: 28 augustus 2006 door Goliat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Achille Geplaatst: 27 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 augustus 2006 Previews? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2006 Sorry dat ik het zeg, maar als ze er zo uit zien als in het logo download ik ze denk ik niet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Goliat Geplaatst: 28 augustus 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2006 Sorry dat ik het zeg, maar als ze er zo uit zien als in het logo download ik ze denk ik niet.. Dat heeft te maken met dat de renders zelf vrij groot zijn, daardoor zijn ze door het resizen wat korrelig geworden. Het is een redelijk pack hoor, wat al blijkt uit de reactie's op gamerenders.com. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DaddyPimp Geplaatst: 28 augustus 2006 Rapport Share Geplaatst: 28 augustus 2006 Sorry dat ik het zeg, maar als ze er zo uit zien als in het logo download ik ze denk ik niet.. Dat heeft te maken met dat de renders zelf vrij groot zijn, daardoor zijn ze door het resizen wat korrelig geworden. Het is een redelijk pack hoor, wat al blijkt uit de reactie's op gamerenders.com. Probeer dan eens met Shift ingedrukt te verkleinen, dan worden ze al een stuk mooier.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TripleMushroom Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2006 Oke dank je wel! ik was er zelf ook na opzoek... Ik wil ook wat maken maar plaatjes waren schaars... Dus kijken of dit wat is... Bedankt! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
WALLAH Geplaatst: 29 januari 2008 Rapport Share Geplaatst: 29 januari 2008 Oke dank je wel! ik was er zelf ook na opzoek...Ik wil ook wat maken maar plaatjes waren schaars... Dus kijken of dit wat is... Bedankt! Dankje jongens had ik net nodig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Drunkendonkey Geplaatst: 8 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 8 februari 2008 Thx voor de renders! ik hoop dat ze niet tegekarteld zijn bedankt, Laatz drunken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jericho Geplaatst: 10 februari 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2008 Hoe maak jij de renders eig? Knip je ze echt uit of wat doe je ermee? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Be4sT Geplaatst: 5 april 2008 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2008 Dankje ,ga ze zometeen op m'n laptop downloaden ,waar mijn PS2 staat , kan ik wat sigs proberen te maken voor jullie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
iRico Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2013 Jammer genoeg doen alle links het niet meer . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
M4X Geplaatst: 10 februari 2013 Rapport Share Geplaatst: 10 februari 2013 Een zoekopdracht op google met de woorden 'gta' en 'render' levert tegenwoordig ook wel wat resultaten op. Je krijgt er dan zelfs nog wat mooie GTA IV renders bij die Goliat destijds nog niet tot zijn beschikking had om uit te knippen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.