Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste GTA gekken,

Ik was vandaag in de Mediamarkt en kwam toen een gratis blad tegen met een soort van review geschreven door iemand die op de presentatie van GTA VCS in Miami is geweest. Je leest o.a. over de eerste missie's en de vele technische verbeteringen. Deze review en nog wat dingen heb ik voor jullie gescand.

Deze scans zijn uit een gratis gamemagazine gehaalt, niemand heeft dus enig recht van spreken om te verzoeken deze scans te verwijderen.

De scans:

01qd6.th.jpg

02qy2.th.jpg

03ak4.th.jpg

04ak4.th.jpg

05zf5.th.jpg

Geplaatst:

@Niels: Ja, of een review van de demo. :puh:

@ Preddy: Niet echt veel nieuws, maar het is wel leuk om is een Nederlandse preview te lezen en vooral als je niet zo op de hoogte bent is deze sterk aan te raden. ;)

Geplaatst:
@ Preddy: Niet echt veel nieuws, maar het is wel leuk om is een Nederlandse preview te lezen en vooral als je niet zo op de hoogte bent is deze sterk aan te raden. ;)

Dat zou ik niet zo gemakkelijk zeggen. Het is inderdaad handig als je geen Engels kent, maar in deze Nederlands preview staat er nou niet bepaald veel informatie bij... In de Engelse previews juist wel, daar hebben ze echt het spel beschreven en de features. In deze 'Nederlandse' preview beschrijven ze alleen maar wat ze hebben meegemaakt op de demo, dus ook dan alleen maar een demo voor de demonstratie die Rockstar Games gaf. Het mag dan weliswaar wel een Nederlandse preview zijn, maar aanraden zal ik hem niet.

Oh ja, dit artikeltje is toch écht een preview, letterlijk vertaald maar een 'voorproef'. Een review, ofwel een recensie kan pas verschijnen wanneer het spel pas écht is uitgebracht. En aangezien Vice City Stories nog niet uit is, kunnen er alleen maar 'voorproefjes', of voorbeschouwingen uitgebracht worden. ;)

Geplaatst:

maar toch is het wel leuk om te lezen als je geen engels kunt.. en het laaste nieuws haal je toch van gtaforum.nl af he :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...