Goliat Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Beste GTA gekken, Ik was vandaag in de Mediamarkt en kwam toen een gratis blad tegen met een soort van review geschreven door iemand die op de presentatie van GTA VCS in Miami is geweest. Je leest o.a. over de eerste missie's en de vele technische verbeteringen. Deze review en nog wat dingen heb ik voor jullie gescand. Deze scans zijn uit een gratis gamemagazine gehaalt, niemand heeft dus enig recht van spreken om te verzoeken deze scans te verwijderen. De scans: Reageren
NIELS_ Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Je zal waarschijnlijk eenpreview bedoelen... Reageren
VforV Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Mooie preview. En dat voor een gratis gamesblad. Eindelijk eens een Nederlandse versie die ik direct begrijp . Reageren
Preddy Geplaatst: 29 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 29 augustus 2006 Stond er nog wat nieuws in eigenlijk? Ben niet echt op de hoogte wat al bekend was tbh... Reageren
The Golden Fighter Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 @Niels: Ja, of een review van de demo. @ Preddy: Niet echt veel nieuws, maar het is wel leuk om is een Nederlandse preview te lezen en vooral als je niet zo op de hoogte bent is deze sterk aan te raden. Reageren
Pietje II Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 @ Preddy: Niet echt veel nieuws, maar het is wel leuk om is een Nederlandse preview te lezen en vooral als je niet zo op de hoogte bent is deze sterk aan te raden. Dat zou ik niet zo gemakkelijk zeggen. Het is inderdaad handig als je geen Engels kent, maar in deze Nederlands preview staat er nou niet bepaald veel informatie bij... In de Engelse previews juist wel, daar hebben ze echt het spel beschreven en de features. In deze 'Nederlandse' preview beschrijven ze alleen maar wat ze hebben meegemaakt op de demo, dus ook dan alleen maar een demo voor de demonstratie die Rockstar Games gaf. Het mag dan weliswaar wel een Nederlandse preview zijn, maar aanraden zal ik hem niet. Oh ja, dit artikeltje is toch écht een preview, letterlijk vertaald maar een 'voorproef'. Een review, ofwel een recensie kan pas verschijnen wanneer het spel pas écht is uitgebracht. En aangezien Vice City Stories nog niet uit is, kunnen er alleen maar 'voorproefjes', of voorbeschouwingen uitgebracht worden. Reageren
eggie123 Geplaatst: 31 augustus 2006 Rapport Geplaatst: 31 augustus 2006 maar toch is het wel leuk om te lezen als je geen engels kunt.. en het laaste nieuws haal je toch van gtaforum.nl af he Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.