Jump to content

Latest News from Vice City Stories


SummerBase

Recommended Posts

vcs.png

Welkom in het 'The latest news from Vice City Stories' topic. In dit topic gaan SummerBase en Pietje II het nieuws brengen van de toekomstige Grand Theft Auto variant: Vice City Stories. Wij twee hielden je al enige tijd op de hoogte van het nieuws in een topic in dit forum. Maar op een tip van Flipkip zijn we begonnen met een eigen topic, waar niemand behalve ons tweeën en een Moderator mag posten. Ons nieuws komt van diverse fansites en vanuit gekochte previews. Het nieuws is vaak waar, maar ga er niet 100% van uit. Het is en blijf mensen werk dus het kan soms even duren voordat het nieuws erop staan. Maar we houden je per dag op de hoogte van de aller laatste nieuwtjes.

Veel plezier bij het lezen en het verheugen op de prachtige game Vice City Stories!

- - -

oldnews.png

11 Augustus - Nieuwe Informatie!
  • Verrekijkers kan je overal en altijd gebruiken in het spel, je kan ze dus kopen in winkeltjes.
  • Het spel zal een nieuwe soort Rocket Launcher gebruiken.
  • De Skimmer (het zeevliegtuigje) keert samen met de Seasparrow (zeehelikopter) terug in VCS.
  • Ped's zullen zich meer naar de tijd gedragen, feestgangers zul je dus meer 's avonds zien rondlopen, evenals hoertjes en dergelijke, winkelende vrouwen bijvoorbeeld meer overdag.
  • Phil Cassidy zal weer terugkeren in VCS!
  • Bekende gebouwen zijn terug te vinden, bijvoorbeeld Diaz' villa, The Malibu Club en ook The North Point Mall.
  • Het model van de charakters zijn veel scherper dan in GTA: Vice City was.
  • Jetski's reageren heel anders dan de boten in de GTA serie.
  • Pop-ups zullen zeer minimaal aanwezig zijn.
  • Verbeterde graphics, de skyline is prachtig en lichten van onder andere neonbuizen zijn zeer mooi.
  • De stem van Lance Vance wordt weer verzorgd door Philip Michael Thomas, de voice-actor die Lance ook deed in GTA: Vice City.
  • Victor Vance is geen ex-marinier, hij is het nog steeds. Wel wat verwarrend, in de eerste twee previews stond namelijk dat hij wél ex-marinier was. Hoe dan ook, volgens de laatste preview is hij nog altijd een marinier, hij heeft een 'pauze' nadat hij in Guantanamo Bay gestationeerd is geweest.

Door: Pietje II.

- - -

21 Augustus - Weer nieuwe Informatie!

  • Het was al eerder bekend gemaakt dat er minder van dezelfde soort voetgangers tegelijkertijd zullen verschijnen, hetzelfde geldt ook voor voertuigen.
  • De besturing zal hetzelfde gaan als in GTA Liberty City Stories.
  • Omdat er in 1984 nog geen mobiele telefoons waren, zal Victor gebruik gaan maken van een 'pager' om berichten te ontvangen.
  • Nou blijkt dat helikopter-missie's een later deel zijn van het spel.
  • Er werd gevragen aan Rockstar Games of ze een PlayStation 2 versie van GTA Vice City Stories gaan uitbrengen. Uit de antwoorden blijkt dat Rockstar Games er gewoon nog niet uit is of dat dit gebeuren zal. Waarschijnlijk wel.

Door: Pietje II.

- - -

24 Augustus - Hovercraft's!

Het is al weer ruim een paar dagen geleden dat er voor het laatst nieuws naar voren kwam over de game: 'Vice City Stories', maar er blijft maar geen eind aan te komen. Toen ik vanacht nog even de site's met news en preview's door las kwam ik wel een heel belangerijk nieuwsbericht tegen. Een Duits magazine 'Screen Fun' schrijft in haar interview met Rockstar het volgende: Beside Heli's and hovercrafts, Vic also relies on his muscle power: He can swim! Hieruit kunnen we op maken dat Rockstar Games oftewel Rockstar Leeds veel gebruik maken van het prachtige water dat de giga-producent Rocktstar ons belooft. Dit nieuws bericht is nog niet helemaal 100% zeker, want bladen maken ook fouten en soms staat het op fan site's nog beter dan in de bladen, maar er is meer. Het hele verhaal is aan de hand van een paar oude screen's van start gegaan, ik heb een plaatje gevonden waar je kan zien wat het verschil tussen die van Sa en VCS is. Teminste de Vortex oftewel Hovercraft die wij denken dat het is, hij is gevonden op 1 van de oudere screens. Kijk hieronder voor het voorbeeld. Ik hoop dat dit niet al bekend is, maar goed ik vind het in ieder geval een leuk voortuig.

082406125905_hovercraft.jpg

Links de hovercraft in VCS en Rechts hovercraft San Andreas.

Door: SummerBase.

- - -

24 Augustus - Meer hoge Qualiteit's screens

Na de screens die ingescand zijn met slechte printers zijn we nu toch echt aangekomen bij het werk van de digitale screen's. Er komen als maar meer fan-site's met nieuwe screens naar voren dit maal was het: 'Computer and Video Games'. Er zijn een aantal oudere screens weer opgedoken, maar dit maal wel in hoge kwaliteit. Uiteraard kan ik dit absoluut niet voor mijzelf houden en daarom zul je ook 'hier' de screens kunnen zien. Ook post ik ze in dit topic, maar goed dat doet er ook niet toe ik hoop dat jullie er wat aan hebben en daarvoor doe ik het overgens ook! ;)

gpa8ow5.jpg

Een onbekend persoon in Vice City Stories.

hotel1cj1.jpg

Zons ondergang in Vice City Stories.

gpa6hw0.jpg

Prachtig helder water met daarop een boot.

gpa1tf6.jpg

De eerder bekend gemaakte Jetski's in top qualiteit.

yellowcaryc5.jpg

Vic(tor) Vance met een geweer in zijn hand.

gpa10xt6.jpg

Prachtige boot op prachtig water.

2890.jpg

Links : Vic(tor) Vance, rechts : Onbekend.

Door: SummerBase.

- - -

25 Augustus - 2 Nieuwe Artworks.

Het gaat hard in de wereld van Vice City Stories en ook vandaag zijn weer twee nieuwe Artwork's naar voren gekomen. De kenner zal één uiteraard herkennen, maar er is toch weer een nieuwe Artwork bij gekomen en dat gaat toch wel weer dichter bij de ontrafeling van de personage's komen. Natuurlijk kan ik als iemand die het nieuws altijd in de gaten houd jullie niet deze artwork's ontnemen. Ze zijn tevens officieel gekeurd lees daarvoor dit stukje tekst: 'These new images are NOT sourced from C&VG.com but from the original Rockstar Games Press Disc that they're handing out at Games Convention 2006 in Leipzig, Germany.' Ze zijn dus mee genomen op de Games Convention 2006 in Leipzig té Duitsland. Waarschijnlijk hebben ze deze ten toon gesteld nou ik wens jullie allen veel plezier hiermee! :bier:

Art 1

Art 2

Door: SummerBase.

- - -

26 Augustus - Alweer nieuws!

Er is weer nieuw nieuws binnen gekomen in de wereld van Vice City Stories in het Amerikaanse gamemagazine 'Gamesmaster' presenteert het zich geen nieuwe screenshot's maar wel enkele nuttige informatie die ons weer een zetje in de rug geeft. Natuurlijk kan ik deze info(rmatie) niet voor mijzelf houden dus ik zou zeggen haal in milshake bij de snackbar verderop en ga er maar rustig voor zitten.

  • 1 van de nummers op de radio is gemaakt door Blondie (zomg) maar de uiteindelijke soundtrack is nog niet bekend.
  • Omdat VCS 2 jaar eerder is dan Vice City zijn er meer arme gebieden in de stad en sommige gebieden die kent van Vice City zijn nog in aanbouw. Bijvoorbeeld Ocea Drive, Downtowm en het golfbaan, maar ze lijken een beetje anders. Aldus de Gamesmaster.
  • Gamesmaster weet té vertellen dat Vice City Stories 2 maal zo groot wordt als Liberty City Stories met meer auto's en meer missie's en meer muziek.
  • Gamesmaster vind de controls/besturing helaas iets minder, maar dat is hun eigen mening.
  • Sommige gezichten van familie's gaan we weer terug zien, maar de meeste personage's zijn compleet nieuw.

Zo dat was het nieuws voor vandaag al weer als er weer meer nieuws komt dan zul je dat horen helaas geen nieuwe screens, maar ik denk dat die eerdaags wel weer eens komen ik hoop in ieder geval dat jullie iets meer weten het is vertaald van het Engels dus het kan soms wat brak overkomen, maar iedere normale Nederlander kan dat denk ik wel verstaan. Enjoy! :)

Door: SummerBase.

- - -

27 Augustus - Voice Actor van Vic(tor) Vance bekend!

Het nieuws is dan toch naar buiten gekomen de voice actor van Victor Vance is toch echt bekend. En de gelukkige is dit maal: Ving Rhames. Deze man is ook niet zo maar iemand hij heeft mee gespeeld in de films: Pulp Fiction, Con Air, The Dawn Of The Dead remake. Ik denk dan ook dat het een man is met een stem die perfect aansluit op de verwachtingen van Victor. Natuurlijk is het ook een Neger net zoals Victor zelf. Ik heb ook nog een foto gevonden van Ving Rhames en daarnaast staat onze eigen Victor Vance. Ik verwacht veel van deze Voice Actor, maar de meningen speculeren de roddelbar al.

vingvic.png

Door: SummerBase.

- --- -

Laatste Update:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SummerBase

    31

  • Pietje II

    25

vcs.png

Verdere informatie over GTA Vice City Stories vrijgegeven.



Tijdens de Leipzig Games Convention vorige week, hebben een aantal gelukkigen de kans gekregen om GTA Vice City Stories door Rockstar Leeds in een preview voorgeschoteld te kunnen krijgen. Een Duitse gaming website, 4Players.de, hebben een verslag gemaakt van hun Vice City Stories-tripje op de Leipzig Games Convention. Dankzij hen zijn er weer nieuwe details over GTA Vice City Stories bekend:
  • De broer van Victor, Lance Vance, is schijnbaar een 'drugsverslaafd wrak'.
  • Tijdens een aantal missie's wordt Victor Vance bijgestaan door Lance Vance en Ricardo Diaz (!), dit hint mogelijk naar een WiFi Co-Operator mode.
  • Het spel zal golfkarretjes (Caddy) bevatten, dat verder betekent dat The Leaf Links Golf Course nog niet weggehaald is in Vice City Stories. (Al was dat al langer bekend, het is dan namelijk vrij logisch dat er ook Caddy's in het spel zullen zitten.)
  • Volgens het artikel zou er meer innovatie's in de Multiplayer-mode zijn.
  • Niet zulk heel belangrijk nieuws, maar de makers van dit verslag hebben ook een demo gespeeld, en daarin zagen ze heel vaak pop-ups (dat voetgangers zomaar verschijnen, zó dichtbij dat ze onderhand voor je neus verschijnen), en fade-ins (dat voetgangers zomaar langzaam verdwijnen, als ze een beetje verder van je af zijn). Rockstar Games heeft wel verzekerd dat dit in de uiteindelijke versie niet zo zal zijn, het is immers ook maar een demo, voor een demonstratie.
  • De explosie's zien er véél beter uit als in GTA Vice City, in plaats van een kleine, onduidelijke explosie-cirkel zien we nu naast een zeer duidelijke en mooie explosie ook sissende brandstralen, en de brokstukken schieten weg.
  • Er zal een veel beter richt-systeem voor de wapens zijn, waardoor je vervelende indicentjes - zoals met de politie - kan voorkomen.

Door: Pietje II.

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

vcs.png

Nieuwe Speculatie's.



De echte Fans zaten al weer te wachten op nieuws en dat is gekomen. Er is een ruime speculatie gaande over de verandering van de Release datum die TakeTwo heeft vermeld in 'dit' artikel. In het deel: Outlook vermeld het bedrijf het volgende:The Company's fourth quarter results will also be impacted by these factors, as well as the movement of a Rockstar PSP title based on a premier brand out of the fourth quarter. Een Artikel dat op Gamespot.com is geplaatst bracht alleen maar meer verwaring vooral omdat ze vermelde dat er een aanpassing op de Engelse website van Rockstar is geweest met de release datum voor '07. Maar TakeTwo heeft al bekend gemaakt dat het in 2006 uit komt dus daar moeten we dan maar op vertrouwen lijkt mij.

Verder heeft de website Play het product aangeboden de cover is al voor velen bekend, maar we moeten vooral gaan letten op de Preview die we daarbij vinden namelijk; Vice City, 1984. Opportunity abounds in a city emerging from the swamps, its growth fueled by the violent power struggle in a lucrative drugs trade. Construction is everywhere as a shining metropolis rises from foundations of crime and betrayal. As a soldier, Vic Vance has always protected his dysfunctional family, his country, himself. One bad decision later and that job is about to get much harder. Kicked out onto the streets of a city torn between glamour and gluttony, Vic is faced with a stark choice - build an empire or be crushed. Een kleine preview over het verhaal dus hieruit kunnen we opmaken dat bijvoorbeeld Vic Vance een man is dat voor zijn land, familie en zichzelf strijd. Verder zal er een drugs handel in voor komen en dingen zoals veel gebouwen zijn nog in aanbouw.

Er is een speculatie gaande dat de officiele website van RockstarGames - Vice City Stories komend Weekend ge-opent wordt, vooral omdat het precies een jaar geleden is dat R* de website Liberty City Stories aanpaste. Volgens de geruchten heeft Rockstar dit gedaan voor de previews en de andere zaken waar men eerst voor moet betalen voordat het iets duidelijker wordt waar het over gaat. Ik hoop in ieder geval dat hij aankomend weekend open gaat, want ik zit echt met smart te wachten op die filmpjes. En ik weet zeker dat de Fans daar niet anders over denken. Tot dusver dit was het nieuws voor vandaag.

Door: SummerBase.

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

vcs.png

Alberto Robina in Vice City Stories?



Volgens IMDB.com, de Earth's Biggest Movie Database, aldus de slogan van de website, gaat er in GTA Vice City Stories ene Jorge Pupo de stem van Alberto Robina verzorgen.

Alberto Robina? Ja inderdaad, Alberto, de vader van Umberto Robina. Alberto Robina is de eigenaar van Café Robina, en tevens een stille man. Dit kan natuurlijk in GTA Vice City Stories helemaal tegenovergesteld zijn, en het kan heel goed zijn dat Victor Vance missie's van hem gaat aannemen. In ieder geval wordt de stem van Alberto dus verzorgd door Jorge Pupo, maar ga hier nou niet 100% van uit; Dit is immers niet door Rockstar Games bevestigd, het wordt alleen maar vermeld door IMDB.com. Al zou het natuurlijk heel goed kunnen, het past namelijk perfect in het plaatje van Vice City Stories, maar ga van niks uit.

Desalniettemin heb ik nog een foto van Jorge Pupo, zodat jullie weten welk 'geestelijk' gezicht er achter Alberto Robina zou zitten, áls immers het bovenstaande waar is.

naamloosgtaforummc6.pngnaamloosgtaforumhe0.png

Alberto Robina ----- Jorge Pupo

Bron: IMDB.com

Door: Pietje II.

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

vcs.png

1 Nieuwe Digitale Screen.



Er is nog geen dag voorbij en er is al weer iets nieuws opgedoken van deze prachtige game het is dit maal niet heel veel, maar als Fan kun je er denk ik wel blij mee zijn. Ik heb deze screen gevonden op een fansite en hun hadden een watermerk erin gezet die heb ik netjes af proberen te halen en het is volgens mij wel goed gelukt ik heb daarnaast nog een leuk randje eromheen gezet en dat maakt het wel heel mooi. Deze screen was volgens mij wel eens eerder vrij gegeven maar dit is de Digitale variant daarop weer. Laten we zeggen een kort nieuws bericht dit maal, maar we verwachten binnenkort weer een aantal nieuwe media contents. Nog een extra'tje de officiele website wordt waarschijnlijk aankomend weekend geopent dus niet dit weekend maar dat weekend daarop weer.

new-digitalscreen-sitelogoremovedbysummerbase.png

Door: SummerBase.

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

vcs.png

GTA Vice City Stories waarschijnlijk uitgesteld!



Het moest er van komen ook Vice City Stories heeft de deadline net zoals zijn oudere broer Liberty City Stories niet gehaald. We konden het eigenlijk al raden, want de previews kwamen zoals gewoonlijk veel te laat en als het spel al volgende maand uit zou komen zou Rockstar Games nog keihard moeten werken aan het spel. Natuurlijk zijn jullie nu razend benieuwd naar de nieuwe releasedatum, het spel zou eerst op 20 oktober in de winkels liggen. Nu zul je rond 3 november naar de winkels moeten om dit prachtige spel in bezit te krijgen. Wij vinden het zelf ook heel jammer en ik moet het jullie gewoon vertellen, het staat namelijk al op verscheidene PSP fansites, maar nog niet op GTA VCS fansites, maar die zijn zoals gewoonlijk iets langzamer met haar nieuws. Ik hoop dat het niet al te hard aan komt voor de fans, wij vinden het ook heel erg jammer. :N

uitstel.png

Door: SummerBase.

<< Nieuwsbericht bewerkt door

Pietje II >>

Nadat we jullie het teleurstellende nieuws van hierboven moesten vermelden, begonnen we naderhand eigenlijk toch wel heel hard te twijfelen of bovenstaande wel waar is. Dit komt omdat de GTA Vice City Stories fansites nog steeds niet zijn bijgewerkt, nou wil dat uiteraard niks zeggen omdat deze sites meestal wat langzamer zijn in haar nieuws, maar zó langzaam zijn we dan ook niet van ze gewend...

En het allerbelangrijkste is, dat er geen enkele melding over uitstel te bespeuren is op de officiële sites. Ook op Take2Games.com is er geen enkel nieuwsberichtje geplaatst over uitstel van Vice City Stories...

Onze bronnen zijn afkomstig van pspparty.nl en psp-media.nl. Dit zijn naar onze meningen vrij professionele websites, en die zullen dus waarschijnlijk niet zomaar allerlei onzin plaatsen...

Het blijft natuurlijk nog altijd gissen, maar ik wilde jullie even melden dat je het bovenstaande nieuwtje het beste met een korreltje zout kan nemen. Wanneer er werkelijk iets bevestigd is zullen we je het melden, we houden je op de hoogte...

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

vcs.png

Official VCS site Launched!



In de nacht van 5 op 6 september '06 is de Officiële Vice City Stories voor het publiek geopend. Er zijn diverse nieuwe dingen aan het licht gekomen zoals de eerste Video van Vice City Stories en toen ik hem zag stond mijn mond toch wel even open. In de video zie je onder andere dat Lance Vance een bril heeft en diverse personen zoals Diaz en Umberto komen naar voren en natuurlijk Vic(tor) Vance en dat allemaal op een prachtige jaren 80' song. Er is ook een mogelijkheid om dit filmpje op de Psp te bekijken en daar heb ik uiteraard gebruik van gemaakt en het was echt prachtig hoe enorm scherp het geen wat je op de computer ziet is niet te vergelijken met de Psp de psp maakt het veel mooier. Ook kunnen we waarschijnlijk het uitstel uitsluiten, omdat Rockstar zich zelf voorhoudt het op tijd te kunnen releasen.

Er zijn ook weer een aantal nieuwe screens naar voren gekomen opzich zijn het mooie screens vooral de oplage we hadden tot dusver niet heel veel beeld van het spel, maar dat is nu flink versterkt. Je ziet veel characters naar voren komen net zoals in de video. Helaas is er nog niks te zien over de fel begeerde Multiplayer options en helaas is er ook nog niks vertoond over de Soundtrack, maar ik verwacht er persoonlijk vrij veel van. Daarnaast vindt je bij Downloads een set nieuwe achtergronden. Vooral 'deze' achtergrond vindt ik persoonlijk erg mooi, omdat hij nieuw is.

Als je met de muis-cursor over de witte balk gaat zie je knopjes naar je toe komen druk er dan op en je zult informatie zien over de radio zenders en over een televisie zender: MeTv en je vindt er exclusieve screens. Je vindt onder andere de radio zenders: Paradise FM, Vrock en Wave103. Vooral Paradise FM vindt ik zeer mooi en Wave is over het algemeen altijd goed. Ja je hoort het goed je hoort dus nummers uit de soundtrack. Nog niet alles is klaar, maar het klinkt wel fantastisch. Kortom een Top update in de wereld van VCS! :klap:

Video - I'm your Brother, you can trust me!

Official VCS Site!

---

Officiele Broadcast Mail van R*

Vice City, 1984. Opportunity abounds in a city emerging from the swamps, its growth fueled by the violent power struggle in a lucrative drugs trade. Construction is everywhere as a shining metropolis rises from foundations of crime and betrayal.

As a soldier, Vic Vance has always protected his dysfunctional family, his country, himself. One bad decision later and that job is about to get much harder. Kicked out onto the streets of a city torn between glamor and gluttony, Vic is faced with a stark choice - build an empire or be crushed.

This October, Grand Theft Auto: Vice City Stories arrives for

PSP® (PlayStation®Portable) System.

Today we present the launch of the official Vice City Stories website and world premiere of the first official trailer.

www.rockstargames.com/vicecitystories

Featuring an archive of short-lived Vice City basic cable news channel, MeTV News – teeming with information, sights and sounds from ’84. As well as screenshots, wallpapers, pre-order information and much more.

vcssite1jq7.png

vcs5lw6.jpg

vcssite2pl7.png

vcs6yd2.jpg

vcssite3xb6.png

vcs7bq5.jpg

vcssite4ia0.png

vcs11pu7.jpg

vcssite5qk8.png

vcs12ra6.jpg

vcssite6dz3.png

2927mb4.jpg

vcssite7ag1.png

2925ob6.jpg

Door: SummerBase.

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

vcs.png

Rockstar Games is vandaag in een gulle bui.



Naast het feit dat eindelijk de officiële GTA Vice City Stories Website vandaag de lucht in is gegaan, waar we al verscheidene nieuwe informatie vanaf hebben kunnen halen, heeft Rockstar Games wéér nieuwe media vrijgegeven. Naast een nieuwe screenshot, die ik hieronder laat zien, is ook de themesong van Vice City Stories verschenen!

naamloosgtaforumfx3.png

Klik hier om de VCS themesong te beluisteren, geüpload op gtavicecitystories.com.

Maar wat nóg leuker is, ik keek toevallig net eventjes op gtavicecitystories.com, en ik zag dat ze daar ingame filmpjes (!) van Youtube.com hebben neergezet! Vraag me niet hoe, want ik heb uiteraard ook meteen youtube.com afgesnuffeld, maar ik kon daar de filmpjes niet vinden. Zodoende geef ik jullie maar de link naar gtavicecitystories.com, zodat jullie zelf de filmpjes kunnen bekijken.

Verder is er nóg een nieuwtje, alleen ben ik bang dat jullie die niet zo leuk gaan vinden...

In Duitsland is de deadline van GTA Vice City Stories namelijk verschoven naar 3 november. Nou bidden we natuurlijk dat dit niet in Nederland ook zo zal zijn, al is - we moeten toch maar eerlijk tegen jullie zijn - de kans hiervan toch wel erg groot. Hieronder zien jullie een screen van de releaselijst, uitgebracht door Take 2 Games sectie Duitsland.

naamloosgtaforumeq9.th.png

Klik op de afbeelding voor de vergroting!




Hopelijk zijn jullie weer genoeg ingelicht over deze fantastische game, want zoals de titel al meldt is Rockstar Games vandaag in een gulle bui. Houd dus de officiële website goed in de gaten, je weet maar nooit wat je daar aantreft. Uiteraard houden wij jullie ook op de hoogte!

Veel plezier en geniet van deze fantastische game - Grand Theft Auto: Vice City Stories!

Door: Pietje II.

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Link to comment
Delen op andere websites

vcs.png

GTA VCS Officieel Uitgesteld + Nieuwe Art & Screen!



Het is een dag van veel en nog eens veel nieuws, R* maakte hun site vandaag bekend en bracht helaas op het einde van de dag een zeer slecht bericht. Take-Two brachten het bericht uit dat de makers/producers en de medewerkers van dit spel niet de dead-line kunnen behalen voor dit spel. Dit bracht Take-two aan de benelux: "Helaas helaas, iedereen moet nog wat langer wachten voordat ze met Victor Vance, Vice City onveilig kunnen maken. De game stond eerder gepland voor 20 oktober op de PSP.De nieuwe release datum is 3 november geworden." Dat betekend dus dat de fans nog een kleine 13 á 14 dagen langer moeten wachten, maar zelf verwacht ik dat ze deze datum alsnog niet gaan halen en dat hij nog een maand verzet wordt. Maar laten we verder daar maar niet over speculeren en er bij na denken hoe het spel zelf gaat worden, want daar is vandaag veel en veel over opgemerk.

Er zijn een aantal nieuwe Art-works ze zijn niet helemaal officieel, maar ze zijn gemaakt emt afbeeldingen van de Officiele website van VCS dus dan kun je eruit opmaken dat ze niet nep zijn, maar door R* zijn ze zelf niet gemaakt, daarnaast zijn er nog wel een aantal screens dei nog niet in dit topic voorbij zijn gekomen ik zou zeggen enem een glas cola en een zak popcorn en tast toe.

copsgr7.th.jpg diazchairpj7.th.jpg girlssb2.th.jpg lancecashyn7.th.jpg

090606091849militaryshootingnd9.th.jpg girlsskatingyl7.th.jpg 090606022554military1vp1.th.jpg

Door: SummerBase.

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

vcs.png

Vice City Stories wereldwijd uitgesteld!



Nadat Take 2 Games al aangekondigd heeft dat GTA Vice City Stories in Duitsland en de Benelux op 3 november uit zullen komen in plaats van de oorspronkelijke releasedatum 20 oktober, is vandaag officiëel aangekondigd dat GTA Vice City Stories over de gehele wereld vertraging heeft. De nieuwe releasedata zijn:

Voor de EU zal Vice City Stories gaan verschijnen op 3 november, al was deze datum al zo'n twee dagen bekend. Verder zal Australië hier het meest de dupe van zijn, daar zal namelijk Vice City Stories niet beschikbaar zijn tot 10 november. Degene die weer het meest profiteert is uiteraard de Verenigde Staten, volgens Amazon.com zal Vice City Stories daar op 31 oktober verschijnen, twee weken later dan de oorspronkelijke releasedatum.

Door: Pietje II.

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Link to comment
Delen op andere websites

vcs.png

IGN interview met Gordon Hall



Gordon Hall, President van Rockstar Leeds, heeft een mooie interview afgelegd met IGN.com. Hierdoor zijn er weer een hoop nieuwe mooie details bekend gemaakt, waar wij als Vice City Stories fans écht op zaten te wachten! Daarnaast zijn er ook vijf gloednieuwe screenshots verschenen! De sappigste details heb ik hieronder voor jullie opgesomd.
  • Volgens Gordon Hall hebben ze Vice City niet alleen op het land aangepast, maar ook nog eens op een groot gebied eromheen, het water dus. Zo heb je echt een heel groot gebied van water om Vice City heen, waar je flink kan spelen met de Jetski! Met de verbeterde watereffecten wordt dit extra leuk, en ook zeer realisitisch.
  • Zoals we ook al een beetje hadden kunnen merken in de eerste trailer van GTA Vice City Stories, is Vice City Stories grafisch enorm veel verbeterd - (De modellers onder ons weten wel waar ik het hier over heb) Hogere poly-count models en veel meer en verbeterde textures, ook wanneer je in een helikopter of vliegtuig boven Vice City vliegt sprankelt Vice City helemaal onder je op, ook is er veel verbetering in het zichtbaar maken van voertuigen en voetgangers, ook aan de schalen van deze is hard gewerkt, zodat je ook een mooi perspectief krijgt als je bijvoorbeeld hoog in de lucht zit.
  • Lees deze quote eens:
    With the Jet Ski you can dive under water and come bursting back up, you can really feel it bounce off the waves as the weather conditions change, you can turn on a dime and really send the water spraying. The look of the water has been improved too, with better translucency, wake, spray and wave effects. You can look forward to some awesome stunt-filled water races in both single player and multiplayer.
    Je kan dus met de Jetski duiken, en zoals ik al eerder zei de verbeterde watereffecten geven je echt het gevoel dat je zélf op het water zit.
  • In Vice City Stories zit per blok het dubbel aantal polygons dan in Liberty City Stories, bovendien is het spel ook veel sneller en veel glanzender.
    Ook zouden er dus waterraces in het spel zitten, zowel voor single player als voor multiplayer.
  • In Vice City Stories bevind je je in een echte levendige stad - Je hebt hier nu absoluut niet meer het gevoel dat de hoofdpersoon waarmee jij speelt de enigste is die écht leeft, de voetgangers zijn veel slimmer, veel realistischer en reageren op verscheidene situaties, waardoor je echt het gevoel krijgt dat je rekening moet gaan houden met anderen.
  • Er is een nieuw systeem in GTA Vice City Stories toegevoegd voor een zeer veel verbeterde tekenafstand - Een verbeterde tekenafstand werd wel gemeld in de eerste previews, maar niet dat er een totaal nieuw systeem voor gemaakt is - Dit systeem is enorm verbeterd ten opzicht van de voorgaande games, en wij hebben het geluk dit als eerste op een PSP-game te mogen beproeven.
  • Er is een nieuw gevechtssysteem in Vice City Stories - Zo zal Victor veel realistischer vechten dan die houterige bewegingen die Toni Cipriani maakte. Victor kan bijvoorbeeld iemand op de grond smijten en hem zo op de grond verder bewerken, en hij heeft nieuwe vechtmoves. Het richtsysteem van geweren is ook verbeterd, zo zal je véél beter op bepaalde objecten kunnen richten en uit kunnen schakelen, en bovendien heeft het ook een nieuwe look gekregen.
  • Het was al bekend, maar je kan in Vice City Stories weer gebruik maken van de custom tracks, zodat je je eigen muziek als radiostation kan beluisteren. Maar waarom zou je dat moeten doen - Aldus Gordon Hall - De soundtrack van Vice City Stories zal namelijk meer dan honderd (!) verschillende nummers kennen, waarschijnlijk de beste soundtrack van allemaal, met prachtige nummers en een boel verschillende thema's - TV, film of game.
  • Volgens Gordon Hall vinden ze het fantastisch om Vice City Stories gemaakt te kunnen hebben, ze hebben zelfs hun eigen verwachtingen overtroffen.

Screenshots:

naamloosvt3.th.png naamloossx4.th.png naamloosty6.th.png

naamloosol3.th.png naamloosgz9.th.png

Door: Pietje II.

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

vcs.png

Nieuw extraatje bekend in Vice City Stories!



Een Duits tijdschrift, Play the PlayStation heeft een nieuw artikeltje uitgebracht en zo heeft de Duitse gamesite GTAReactor.de weer het allerlaatste nieuws als eerste te pakken. Veel maakt dat niet uit, aangezien dit bericht pas bekend is gemaakt zijn jullie bijna toch wel de eersten die dit te horen krijgen!

Het tijdschrift bevat een preview van GTA Vice City Stories van maar liefst één bladzijde lang, waar informatie in staat die ze op de Leipzig Games Convention bij elkaar hebben gescharreld. In het tijdschrift staat beschreven dat er een nieuwe extra in Vice City van GTA Vice City Stories is toegevoegd, genaamd "Empire Building" of "Building Empire".

Deze zeer originele en leuke zijmissie houdt in dat je kan gaan investeren in bedrijven en dat je zo aandelen kan winnen van het betreffende bedrijf. Zo kan je door middel van 'assets' jouw aandeel ophalen, hoe meer geld je in het bedrijf investeert hoe meer geld je kan verdienen. Dit kan je doen bij zo'n dertig gebouwen die verspreid staan in Vice City, zou Rockstar Games hiermee bedoelen dat er veel meer interieuren te bezichtigen zijn in GTA Vice City Stories dan in zijn voorgangers?

Deze nieuwe optie zou je kunnen vergelijken met het verwerven van handeltjes in The Godfather The Game, wat mij eigenlijk toch wel heel leuk lijkt in Vice City Stories. Ik weet wel zeker dat we gauw meer informatie hierover zullen gaan krijgen.

Door: Pietje II.

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Link to comment
Delen op andere websites

vcs.png

2 Nieuwe Screens



Er zijn weer twee screens naar voren gekomen en dit maal helaas geen digitale screen. Hoewel we het al wel gewend waren om mooie en heldere screens te zien; krijgen we nu dus iets van het oudere ritueel. Deze zijn ingescand door een Fan en ze zijn ook nog niet eerder op het internet opgedoken. Exclusive screenshots ook wel genoemd. Nou ik zou zeggen neem een glaasje drinken en ga er voor zitten, want hier komen ze:

091206014606screen2hw5.jpg

091206014547screen1hi2.jpg

Door: SummerBase.

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Link to comment
Delen op andere websites

vcs.png

Weer twee nieuwe screens!



De Official PlayStation 2 Magazine uit de Verenigde Staten heeft pas een nieuwe Vice City Stories preview uitgebracht. Nieuwe dingen over GTA Vice City Stories stonden er niet in, alleen dat Vice City Stories véél groter gaat worden dan Liberty City Stories, maar dat was al wel zo'n beetje bekend.

Verder staat er in het tijdschrift dat Victor Vance het enigste Grand Theft Auto-hoofdpersonage is dat géén crimineel verleden achter zich heeft. Dat gaat waarschijnlijk in de loop van het spel veranderen.

Zoals de titel van dit nieuwsbericht al vermeldt zitten er wél twee nieuwe screens in het artikeltje, helaas zijn ze dus wederom ingescand en is de kwaliteit niet zo mooi - eigenlijk is de kwaliteit flut. Nouja, ze zijn wél duidelijk genoeg om te bekijken dus ik zou zeggen: Geniet!

naamloosgtaforumeb6.th.png naamloosgtaforumkr8.th.png

Klik op de afbeeldingen voor de vergroting!

Op de tweede screen is er een Reefer te zien, dus dat betekent dat er weer een nieuwe vaartuig in Vice City Stories bekend is. Zo komen we stukje bij beetje steeds meer te weten over deze nieuwe prachtige Grand Theft Auto variant.

Door: Pietje II.

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Link to comment
Delen op andere websites

vcs.png

Veel nieuwe screens en bevestigingen en 16+ in Duitsland.



Vandaag is bekend gemaakt dat Vice City Stories voor 16+ over de toonbank gaat ín Duitsland. Dus ben jij 16, maar nog geen 18? En mag je hem niet kopen van je ouders, zeg dat je met de trein naar een goede vriend/vriendin naar Duitsland gaat en koop de game in Duitschland, natuurlijk is dit alleen, maar mooi nieuws. Want dit doet mijn vermoeden dat het ook in Nederland voor 16+ gaat komen. Nu gaan we weer over naar het echte nieuws;

Naast dat is het weer een hele drukke dag geweest in de wereld rond om Vice City Stories, want er is weer borden vol informatie naar boven gekomen. En dit maal zijn de meeste nieuws feiten uit Online game reviews gekomen bijvoorbeeld van: IGN en GamesRadars. De site's pronken van de nieuwe informatie en ik kan jullie mede delen dat ik dit toch wel één van de beste nieuws updates vindt nadat de officiële site open ging.

Wat zijn we te weten gekomen? Nou er is een bevestiging te vinden dat de eerder genoemde nieuwe functie 'Building Empire' waarbij je een compleet inventaris rond om GTA Vice City Stories moet op bouwen. De Storyline zal onbetwist langer zijn dan die van Liberty City Stories met name de missies zelf.

Helaas is er verteld dat er geen online functie komt en dat is zeer jammer, want na het uitstel had ik hier toch echt op gehoopt, maar het is nou helaas niet anders. Ook weten ze te vertellen dat Rockstar Leeds meer te weten is gekomen over de Hardware en de software programering van de psp waardoor ze uiteraard beter in kunnen spelen op de optie's van de psp. En het autorijden iets enigzins verbeterd.

Tevens is er bekend gemaakt dat de effecten velen malen beter zijn gemaakt. Natuurlijk zijn er nog veel meer dingen die bevestigd zijn, maar die wij eigenlijk al bijna zeker wisten; die zijn te vinden in deze previews: IGN VCS, Eurogamer VCS en Gamesradar VCS. Natuurlijk zijn er ook nog screens en ik zou wederom zeggen zet het forum aan de kant en ga ze met veel plezier bekijken. Heb je het gezien kom dan weer terug om te wachten op de nieuwste feiten en geruchten van Vice City Stories in het 'The Latest News from VCS' topic.

grandtheftautovicecitystories20060913060319731ne7.th.jpg grandtheftautovicecitystories20060914001802154ay0.th.jpg grandtheftautovicecitystories20060914001821434ff2.th.jpg

vcs01screenshotviewermediumrp7.th.jpg vcs03screenshotviewermediumsb5.th.jpg vcs06screenshotviewermediumcb5.th.jpg

vcs07screenshotviewermediumei5.th.jpg vcs04screenshotviewermediumev8.th.jpg

Update:

sspreviewstrideqg3em9.th.jpg

Umberto Robina en Victor Vance.

Door: SummerBase.

Gelieve niet in dit topic te posten.



Bij voorbaat dank.

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...