- Reacties 55
- Bezichtigingen 34k
- Created
- Laatste reactie
Top Posters In This Topic
-
SummerBase 31 posts
-
Pietje II 25 posts
Featured Replies

Dit onderwerp is gesloten.
Recent actief 0
- Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
Welkom in het 'The latest news from Vice City Stories' topic. In dit topic gaan SummerBase en Pietje II het nieuws brengen van de toekomstige Grand Theft Auto variant: Vice City Stories. Wij twee hielden je al enige tijd op de hoogte van het nieuws in een topic in dit forum. Maar op een tip van Flipkip zijn we begonnen met een eigen topic, waar niemand behalve ons tweeën en een Moderator mag posten. Ons nieuws komt van diverse fansites en vanuit gekochte previews. Het nieuws is vaak waar, maar ga er niet 100% van uit. Het is en blijf mensen werk dus het kan soms even duren voordat het nieuws erop staan. Maar we houden je per dag op de hoogte van de aller laatste nieuwtjes.
Veel plezier bij het lezen en het verheugen op de prachtige game Vice City Stories!
- - -
11 Augustus - Nieuwe Informatie!
Door: Pietje II.
- - -
21 Augustus - Weer nieuwe Informatie!
Door: Pietje II.

- - -
24 Augustus - Hovercraft's!
Het is al weer ruim een paar dagen geleden dat er voor het laatst nieuws naar voren kwam over de game: 'Vice City Stories', maar er blijft maar geen eind aan te komen. Toen ik vanacht nog even de site's met news en preview's door las kwam ik wel een heel belangerijk nieuwsbericht tegen. Een Duits magazine 'Screen Fun' schrijft in haar interview met Rockstar het volgende: Beside Heli's and hovercrafts, Vic also relies on his muscle power: He can swim! Hieruit kunnen we op maken dat Rockstar Games oftewel Rockstar Leeds veel gebruik maken van het prachtige water dat de giga-producent Rocktstar ons belooft. Dit nieuws bericht is nog niet helemaal 100% zeker, want bladen maken ook fouten en soms staat het op fan site's nog beter dan in de bladen, maar er is meer. Het hele verhaal is aan de hand van een paar oude screen's van start gegaan, ik heb een plaatje gevonden waar je kan zien wat het verschil tussen die van Sa en VCS is. Teminste de Vortex oftewel Hovercraft die wij denken dat het is, hij is gevonden op 1 van de oudere screens. Kijk hieronder voor het voorbeeld. Ik hoop dat dit niet al bekend is, maar goed ik vind het in ieder geval een leuk voortuig.
Links de hovercraft in VCS en Rechts hovercraft San Andreas.
Door: SummerBase.
- - -
24 Augustus - Meer hoge Qualiteit's screens
Na de screens die ingescand zijn met slechte printers zijn we nu toch echt aangekomen bij het werk van de digitale screen's. Er komen als maar meer fan-site's met nieuwe screens naar voren dit maal was het: 'Computer and Video Games'. Er zijn een aantal oudere screens weer opgedoken, maar dit maal wel in hoge kwaliteit. Uiteraard kan ik dit absoluut niet voor mijzelf houden en daarom zul je ook 'hier' de screens kunnen zien. Ook post ik ze in dit topic, maar goed dat doet er ook niet toe ik hoop dat jullie er wat aan hebben en daarvoor doe ik het overgens ook!
Een onbekend persoon in Vice City Stories.
Zons ondergang in Vice City Stories.
Prachtig helder water met daarop een boot.
De eerder bekend gemaakte Jetski's in top qualiteit.
Vic(tor) Vance met een geweer in zijn hand.
Prachtige boot op prachtig water.
Links : Vic(tor) Vance, rechts : Onbekend.
- - -
25 Augustus - 2 Nieuwe Artworks.
Het gaat hard in de wereld van Vice City Stories en ook vandaag zijn weer twee nieuwe Artwork's naar voren gekomen. De kenner zal één uiteraard herkennen, maar er is toch weer een nieuwe Artwork bij gekomen en dat gaat toch wel weer dichter bij de ontrafeling van de personage's komen. Natuurlijk kan ik als iemand die het nieuws altijd in de gaten houd jullie niet deze artwork's ontnemen. Ze zijn tevens officieel gekeurd lees daarvoor dit stukje tekst: 'These new images are NOT sourced from C&VG.com but from the original Rockstar Games Press Disc that they're handing out at Games Convention 2006 in Leipzig, Germany.' Ze zijn dus mee genomen op de Games Convention 2006 in Leipzig té Duitsland. Waarschijnlijk hebben ze deze ten toon gesteld nou ik wens jullie allen veel plezier hiermee!
Art 1
Art 2
- - -
26 Augustus - Alweer nieuws!
Er is weer nieuw nieuws binnen gekomen in de wereld van Vice City Stories in het Amerikaanse gamemagazine 'Gamesmaster' presenteert het zich geen nieuwe screenshot's maar wel enkele nuttige informatie die ons weer een zetje in de rug geeft. Natuurlijk kan ik deze info(rmatie) niet voor mijzelf houden dus ik zou zeggen haal in milshake bij de snackbar verderop en ga er maar rustig voor zitten.
Zo dat was het nieuws voor vandaag al weer als er weer meer nieuws komt dan zul je dat horen helaas geen nieuwe screens, maar ik denk dat die eerdaags wel weer eens komen ik hoop in ieder geval dat jullie iets meer weten het is vertaald van het Engels dus het kan soms wat brak overkomen, maar iedere normale Nederlander kan dat denk ik wel verstaan. Enjoy!

- - -
27 Augustus - Voice Actor van Vic(tor) Vance bekend!
Het nieuws is dan toch naar buiten gekomen de voice actor van Victor Vance is toch echt bekend. En de gelukkige is dit maal: Ving Rhames. Deze man is ook niet zo maar iemand hij heeft mee gespeeld in de films: Pulp Fiction, Con Air, The Dawn Of The Dead remake. Ik denk dan ook dat het een man is met een stem die perfect aansluit op de verwachtingen van Victor. Natuurlijk is het ook een Neger net zoals Victor zelf. Ik heb ook nog een foto gevonden van Ving Rhames en daarnaast staat onze eigen Victor Vance. Ik verwacht veel van deze Voice Actor, maar de meningen speculeren de roddelbar al.
- --- -
Laatste Update:
Bewerkt: door SummerBase