Jump to content

hoe zet je de sirene aan?


cekeu

Recommended Posts

ik heb een vraag. hoe zet je op pc de sirene van een policiewagen aan? :D

Doe je door heraaldelijk op SHIFT te drukken geloof ik, je hebt op een politie auto ook nog een normale toeter dus je moet SHIFT meerdere keren indrukken. Overigens zit er een CAPSLOCK boven die zorgt ervoor dat je vigilante missies kan starten, als je wat te snel bent kan het zo zijn dat je die wel eens indrukt.

Link to comment
Delen op andere websites

SHIFT ingedrukt houden is claxon, SHIFT kort en snel indrukken is sirene aan (of uit), als de sirene aanstaat en je houd SHIFT ingedrukt, krijg je een ander geluid.

Volgens mij word dat geluid gebruikt wanneer er een zo'n wagen een kruisingnaderd.

Link to comment
Delen op andere websites

je kan volgens mij alleen met de caps lock de sirene aanzetten shift niet.

Nee, zo start je een missie in een overheidsvoertuig of een taxi. Met de linker shift toets kun je in een overheidsvoertuig de sirene voor een langere of kortere tijd aanzetten. In een taxi of een auto kun je de linker shift toets gebruiken voor het toeteren.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 1 year later...

Moet er een bepaalde regelmaat zijn om te drukken op de claxon om de sirene aan te zetten? Ik druk vrij snel na elkaar op de claxon en ik hoor enkel de claxon ipv de sirene. Weet iemand hier een oplossing voor?

Link to comment
Delen op andere websites

Moet er een bepaalde regelmaat zijn om te drukken op de claxon om de sirene aan te zetten? Ik druk vrij snel na elkaar op de claxon en ik hoor enkel de claxon ipv de sirene. Weet iemand hier een oplossing voor?

Mooi topicbump, maar je moet gewoon 1 keer heel snel op shift drukken wil je de sirene aanzetten.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, er is geen bepaalde regelmaat om de sirene aan te zetten. Ik druk de Shift toets altijd 2 keer kort na elkaar in. Meestal krijg je dan gewoon de toeter, maar als je dit proces enkele keren herhaald moet de sirene uiteindelijk in gang schieten. Wanneer de sirene werkt, kan je door middel van de Shift toets de sirene sneller laten draaien. Druk je tweemaal op Shift, dan zet je de sirene weer uit. Nog even een lijstje van voertuigen waarbij je sirene kunt aanzetten.

Edit: :7 Iedereen heeft trouwens zijn eigen manier om de sirene in gang te krijgen. Ik doe het door tweemaal Shift te drukken, je kan het natuurlijk zoals die snelle Jopper47, die me voor was zei door eenmaal Shift te drukken.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

thx! als ik af en toe geluk heb, schiet hij inderdaad na een lange tijd in gang :puh:

sorry trouwens van de bump, was niet de bedoeling, maar hij leek gewoon maar niet in gang te schieten

nogmaals bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, er is geen bepaalde regelmaat om de sirene aan te zetten. Ik druk de Shift toets altijd 2 keer kort na elkaar in. Meestal krijg je dan gewoon de toeter, maar als je dit proces enkele keren herhaald moet de sirene uiteindelijk in gang schieten. Wanneer de sirene werkt, kan je door middel van de Shift toets de sirene sneller laten draaien. Druk je tweemaal op Shift, dan zet je de sirene weer uit. Nog even een lijstje van voertuigen waarbij je sirene kunt aanzetten.

Edit: :7 Iedereen heeft trouwens zijn eigen manier om de sirene in gang te krijgen. Ik doe het door tweemaal Shift te drukken, je kan het natuurlijk zoals die snelle Jopper47, die me voor was zei door eenmaal Shift te drukken.

Ik wist helmaal niet dat de rhino en de Barracks een sirene hadden :? naja gaat meteen uitproberen!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...