Jump to content

Geld nodig voor Print Works.


DenkaanHenk

Recommended Posts

Hey.

Ik heb geld voor Print Works nodig.

Ik heb Kaufman Cabs,Cherry Poppers Ice Cream Factory,The Boatyard,en The Strip Club gekocht en de missies ervan uitgespeeld.

Maar ik heb nu nog maar 16,000 euro.

Hoe kom ik nou aan meer geld om Print Works te kopen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Hey.

Ik heb geld voor Print Works nodig.

Ik heb Kaufman Cabs,Cherry Poppers Ice Cream Factory,The Boatyard,en The Strip Club gekocht en de missies ervan uitgespeeld.

Maar ik heb nu nog maar 16,000 euro.

Hoe kom ik nou aan meer geld om Print Works te kopen ?

Tja, er is net als in het echte leven een manier om aan geld te komen: Werken... :clown:

Heb je alle gewone missies al gehaald van Love Fist, de Biker Gang, Umberto Robina, Auntie Poulet en alle anderen...? Zo niet, dan valt daar nog flink wat geld te verdienen. Als je dat al wel hebt gedaan, kun je uit de volgende mogelijkheden kiezen: De Hidden Packages zoeken, want die leveren per stuk $ 1.000,- op, de Rampages halen, die volgens mij bij de eerste $ 500,- opleveren en per volgende Rampage komt er $ 500,- bij dat bedrag op waardoor je dus per Rampage steeds meer betaalt krijgt. Je kunt ook nog de Unique Stunts doen, die nog meer geld genereren dan de Rampages.

Als je bovenstaande dingen al hebt gedaan, raad ik je de Vigilante Mission aan. Zorg er hierbij voor dat je een Tank of een Hunter hebt, dan kun je in een half uur zo'n $ 100.000,- verdienen. Tenminste, als je achter elkaar doorgaat, en niet na elke level stopt...

Als je al het bovenstaande al hebt gedaan zit er weinig anders meer op dan met de Taxi mensen te gaan rondbrengen...

Veel succes ermee! ;)

Edit: Typhoons manier van geld ontvangen was ik vergeten...bedankt voor de aanvulling Typhoon! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Om Print Works te kopen heb je $70.000, = nodig, dit geld is eigenlijk heel moeilijk te verzamelen als je het op de moeilijke manier doet maar aangezien jij Kaufman Cabs,Cherry Poppers Ice Cream Factory,The Boatyard,en The Strip Club al uitgespeeld hebt worden al die bedrijven assets. Ze genereren dus geld per dag, als je al dat geld ophaalt heb je snel genoeg geld om printworks te kopen.

$3.000, =

$5.000, =

$2.000, =

$4.000, =

Dat is dus $14.000 als je dit een paar keer doet ben je er zo!

NandroDavids heeft dus de moeilijke manier uitgelegd en ik de makkelijke manier :clown:

Succes ermee!

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb ook nog een tip als je cheats gebruikt je typt de cheat panzer in of je jat gewoon een politiewagen je rijd naar een garage je start de missie en stapt ui ga de garage uit en sluit de deur dan typ je in big bang en ga je terug dat doe je een aantal keren en voilaje hebt genoeg geld en als je de vice city ultimate trainer hebt dan moet je op tab+H intoetsen dan ben je er ineen minuut

groetjes rinaldo :cab:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...