Jump to content

Signature

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Type: Signature + Avatar

Stijl: Weet ik veel ... verzin maar iets :puh:

Grootte: zo groot als je wilt

Afbeelding: Zie render

Tekst: .WhoopDiDoo. en World Of Warcraft

Rand: 3px

Kleuren: Render

Render (optioneel): Render

Extra (optioneel): Whatever :puh: .... nee maak er wat moois van ...

Ik wil niet dat ~Mario~ en Daan007 deze Sig maken .... ik vind hun sigs niet mooi !

Sorry daarvoor !

Bewerkt: door .WhoopDiDoo.

voltooid8oc.png

GRAPHICS TEAM 06 - AANVRAAG: .WhoopDiDoo.*

Deze aanvraag is succesvol voltooid. Je kunt hem nu gebruiken waar je maar wilt. Het is verboden het ontwerp te bewerken zonder toestemming van het Graphics Team 06. Als je dit ontwerp niet helemaal geslaagd vind is dat geen probleem. Je bent niet verplicht het te gebruiken. Hierover hoef je geen PB te sturen of iemand te contacteren van het team. Je kunt gewoon een nieuwe aanvraag doen, dus een nieuw topic openen. Voor verdere vragen kan je terecht in het GT06: Talk Topic. Je kunt alles en altijd vragen, ik weet niet of je altijd antwoord krijgt.

----------------------------------------------------------------

IMAGE INFORMATION

whoopdidooaanvraagwu5.png

[IMG=http://img219.imageshack.us/img219/9263/whoopdidooaanvraagwu5.png]

Grootte (in kB):36kb

Grootte (in px):400x150

avahy4.png

[IMG=http://img316.imageshack.us/img316/5037/avahy4.png]

Grootte (in kB):9kb

Grootte (in px):64x64

Bewerkt: door gta ripper

Nou ja waar slaat dat dan weer op Whoopididoo, het feit is gewoon dat jij niet snel tevreden ergens mee bent, maar ik vindt het wel een beetje onaardig dat hier te gaan posten dat jij geen sigs van Daan007 of mijn wilt. Maar ik ga hier verder niet op discussie in, dus het is wel goed, alleen ik vindt het gewoon onaardig om dat te gaan zeggen, we zijn ook maar mensen, en we kunnen ook een mooie sig voor jou maken, maar

als je daar niet tevreden mee bent vindt ik dat wat triest.

Bewerkt: door ~Mario~
Geplaatst:

Elke designer heeft een beetje zijn eigen style, Mario en Daan hebben waarschijnlijk een style die .WhoopDiDoo. niet echt mooi vind, daar is toch eigenlijk helemaal niks mis mee? De klant is immers koning.

Aan de andere kant; je kan ze heus wel één voor je laten maken. Als je hem niet mooi vind, kan iemand anders hem altijd nog een keer voor je maken, je kan van tevoren niet weten of hij mooi word of niet.

Laten we het maar op dit houden nu, als jullie het ergens niet mee eens zin, kun je het beste Ferre even een PM sturen.

Geplaatst:

.WhoopDiDoo. had het wel op ene andere manier kunnen brengen, want het komt nu wel onaardig over tegen Mario en Daan. Ik begrijp Mario's reactie ook, en daar ben ik het ook mee eens. Ook is die reactie van Wakkiegeslacht erg lullig tegenover Mario en Daan, zoiets zeg je gewoon niet. .WhoopDiDoo. (en alle andere), door veel verschillende aanvragen te doen, krijg je ook te maken met verschillende stijlen en daar steek je veel van op. Ik vind ook niet alle stijlen mooi, en die maak ik ook niet vaak, maar als ik zo'n aanvraag doe dan zit daar niet meer. Mario en Daan, trek het jullie niet aan. Als jullie nog wat willen melden dan hoor ik het wel.

De aanvraag is btw voltooid, dus we aan verder via PB :slotje: .

Geplaatst:
.WhoopDiDoo. had het wel op ene andere manier kunnen brengen, want het komt nu wel onaardig over tegen Mario en Daan.

Idd.

Maar ik wist ff geen andere manier om het te brengen.

Mijn exuses daarvoor.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...