Jump to content

TXD Workshop: dxt.dll verkeerd?

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik in txd workshop een textuur decompress, en daarna weer compress dmv DXT geeft TXD Workshop een foutmelding:

Exception EFOpenError in module dxt.dll at 0000B4A6

hoe kan ik dit oplossen, zodat ik gewoon mijn texturen weer kan compileren met DXT?

Geplaatst:

ik had al de meest recente versie van www.gtatools.com gedownload, en ik heb de link van jou geprobeerd...

probleem is er nog steeds :?

• 2 years later...
Geplaatst:

Waarschijnlijk zit er een fout in het BMP bestand als je wil compressen. Dit kan veroorzaakt worden door photoshop en verder onbekende (voor mij althans) reden. Probeer de textuur in te laden in Paint, en hem opnieuw op te slaan.

Vriendelijke groeten,

DaBeast :sigaar:

Geplaatst:
als ik in txd workshop een textuur decompress, en daarna weer compress dmv DXT geeft TXD Workshop een foutmelding:

Exception EFOpenError in module dxt.dll at 0000B4A6

hoe kan ik dit oplossen, zodat ik gewoon mijn texturen weer kan compileren met DXT?

Geplaatst:

Ik denk dat je Vista hebt, die heb ik ook + hetzelfde probleem.

Maar op de xp van m'n ouders kan het wel. Dus het ligt gewoon aan Vista (denk ik hoor).

Dus probeer het eens op een xp (als je tenminste vista hebt), als je al xp hebt weet ik het niet meer.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...