casboy Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 als ik in txd workshop een textuur decompress, en daarna weer compress dmv DXT geeft TXD Workshop een foutmelding: Exception EFOpenError in module dxt.dll at 0000B4A6 hoe kan ik dit oplossen, zodat ik gewoon mijn texturen weer kan compileren met DXT? Reageren
PJM Geplaatst: 12 september 2006 Rapport Geplaatst: 12 september 2006 Dit had ik ook met een oudere versie van TXD Workshop. Na een recentere versie gedownload te hebben was het probleem bij mij verholpen. Download de nieuwste versie van TXD Workshop. Reageren
casboy Geplaatst: 12 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 12 september 2006 ik had al de meest recente versie van www.gtatools.com gedownload, en ik heb de link van jou geprobeerd... probleem is er nog steeds Reageren
gangstajoe Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Ik heb hetzelfde probleem, en ik vroeg me af of je al een oplossing had. Zo ja, hoe? Reageren
DaBeast Geplaatst: 20 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2008 Waarschijnlijk zit er een fout in het BMP bestand als je wil compressen. Dit kan veroorzaakt worden door photoshop en verder onbekende (voor mij althans) reden. Probeer de textuur in te laden in Paint, en hem opnieuw op te slaan. Vriendelijke groeten, DaBeast Reageren
gangstajoe Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 als ik in txd workshop een textuur decompress, en daarna weer compress dmv DXT geeft TXD Workshop een foutmelding:Exception EFOpenError in module dxt.dll at 0000B4A6 hoe kan ik dit oplossen, zodat ik gewoon mijn texturen weer kan compileren met DXT? Reageren
gangstajoe Geplaatst: 22 oktober 2008 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2008 Ik denk dat je Vista hebt, die heb ik ook + hetzelfde probleem. Maar op de xp van m'n ouders kan het wel. Dus het ligt gewoon aan Vista (denk ik hoor). Dus probeer het eens op een xp (als je tenminste vista hebt), als je al xp hebt weet ik het niet meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.