gtamaster1 Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 hallow weet iemand mischien hoe je de auto's zijn achterklep open doet? alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 Op een plaatje was dat wel te zien, maar volgens mij gaat dat niet. Dat was waarschijnlijk een in-game filmpje...jammer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gtamaster1 Geplaatst: 3 november 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 :huh: maar volgens mij kan die wel open want hoe moet je anders je gestolen spullen heen brengen??? weet je ook waar de parachut ligt? die zijn wel leuk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Juliuzz Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 :huh: maar volgens mij kan die wel open want hoe moet je anders je gestolen spullen heen brengen??? weet je ook waar de parachut ligt? die zijn wel leuk Als je inbreekt bedoel je? dan moet je de gestolen spullen in een speciaal busje laden, met dat busje kun je 's nachts met R3 de inbraak missies starten. Maar een echte achterklep heb ik nog niet gezien... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vayne Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 :huh: maar volgens mij kan die wel open want hoe moet je anders je gestolen spullen heen brengen??? weet je ook waar de parachut ligt? die zijn wel leuk Als je inbreekt bedoel je? dan moet je de gestolen spullen in een speciaal busje laden, met dat busje kun je 's nachts met R3 de inbraak missies starten. Maar een echte achterklep heb ik nog niet gezien... heb nog nooit ingebroken, lijkt me saai. moet je er eigenlijk missies voor gedaan hebben? en hoe heet zown busje? en kan je ook ondekt worde door bewoner? :ph34r: zo,... pff dat waren weer es ff wat vragen :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
RGA Geplaatst: 3 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 3 november 2004 ja je moet een keer inbreken bij een missie in los santos. hoe die busjes heten weet ik nie meer. en met die missie moet je in ieder geval stil zijn ander krijg je die bewoner met een shot gun achter je aan en heb je mission failed. maar ik heb nog nie meer ingebroken dan met die missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 Ja, bewoners kunnen je snappen. Ik heb 2 maal ingebroken bij huizen van Ballas, en dat heb ik geweten ook :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SUPERKoRT Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 L fuckin B... je heb 10 seconden voordat r wouten voor de deur staan, nahhh, dan heb jij nartuurlijk allaaaaang n televisie naar buiten gesjouwt... B) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majus Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 je kunt je kofferbak ni open doen dat is gewoon in een filmpje van cesar voor een missie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dennizzzz Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 die busjes zijn BOXVILLE busjes net als bij gta vc Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
loempiaman Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 4 november 2004 waarom, als je bij de ballas inbreekt vermoord je ze niet. :rolleyes: en zijn de ballas maar <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q Dude Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 ik vind inbreken wel cool alleen jammer dat het niet zoveel opbrengt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
juul Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 5 november 2004 ik zit nog lang niet zo ver da ik kan inbreken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.