David123 Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Beste helpers,, CJ van de GTA SA game loopt vanzelf !!!.. Ik heb ongeveer 2 keer met cheats opgeslagen en daarna wordt dit probleem vertoont. Ik heb hem later bij een vriend van mij geïnstalleerd en daar deed hij het perfect.. Weet iemand hoe het komt dat hij het mij mij nou wel doet..?? En weet iemand een oplossing voor het probleem.. Bedankt David Boerhof..
gammie_ Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 ligt het niet aan je toetsenbord of is het alleen maar bij gta sa? Ik heb dit ook is gehad door wilt op de toetsen te drukken deet hij weer normaal..
SummerBase Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Hoi David, dit is een zeer lastig probleem en ik herken het wel in één van de symptonen die je noemt. Namelijk het lopen dat vanzelf gaat; dit kan een bug (fout) wezen, maar dat kan net zo goed gebeuren bij jou vriend als bij jou zelf. Ten eerste je moet een legale versie van San Andreas hebben, want dan ben je zeker van het originele exemplaar. Daarnaast moet je er voor zorgen dat je de instellingen goed instelt, zodat je computer niet overspannen raakt. Naast dit moet je ook kijken hoe je computer is; bijvoorbeeld qua specificatie's. Als dit volgens de minimale specificatie's voldoet, moet je na gaan; of je geen Riot cheat hebt uigevoerd en opgeslagen hebt, opzich doen cheats niks verkeerds, maar in sommige gevallen kan het catastrofaal zijn, dan kan je er zelf niks meer aan doen. Maar waar ik na dit allemaal eerder aan denk is dat je toetsenbord een klein beetje kapot is. Mischien blijft er iets haken waardoor hij door blijft lopen; of je hebt mod(ificatie)s gebruikt. Het komt mischien een beetje raar over, maar het is nou eenmaal een raar probleem vindt ik. Nogmaals kijk de dingen even na en her instaleer San Andreas anders nog een keer. Je krijgt dit probleem toch niet bij andere games?
David123 Geplaatst: 18 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Hey,, Ik heb een legale versie van GTA SA,, en ik heb alleenmaar scheats gebruik die mijn vriend ook heeft gebruikt.. Ik snap het niet helemaal want mijn pc is ongeveer 1,5 jaar oud. Inclusief het toetsenbord. En bij andere geames doet hij het perfect. Ik heb hem net weer opnieuw geïnstalleerd, en hij doet het nogsteeds. Trouwens, fijn dat jullie zo snel konder reageren. Maar ik heb geen enkel idee hoe het zou komen. Want, dan zou je toch die instellingen weer opnieuw kunnen '' setten '' . En ik heb net het bestandje gta_sa.set uit GTA user files bij mijn doceumenten verwijderd .. en nog steeds doet hij zo.. erg vreemd dus :'( David want het spel heeft het eerst ook gewoon gedaan ))))
SummerBase Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Wij reageren bijna altijd zo snel bij iedereen en nu ga ik ook weer reageren, want ik zat net zo even te denken; en mischien ligt het wel aan je hardware oftewel je onderdelen die je in de computer hebt. Je geeft zelf al aan dat het niet je toetsenbord is, maar goed ik dacht daar eerlijk gezegt wel aan. Mischien is een stekker die er niet goed in zit ergens en dat hij dan precies niet op tijd cominuceert met een bepaald onderdeel in San Andreas. Het is mischien een vreemde gedachten, maar het zou een oplossing kunnen wezen. Mischien kan je ook even kijken of hij het niet doet als je een nieuw spel start dus gewoon: Start Game > New Game. Ik denk dan persoonlijk dat je het ook nog hebt, maar mischien kan je het dan niet hebben en dan ligt het gewoon aan de cheats. Cheats kunnen wel is problemen veroorzaken en daardoor kan je het beter zonder cheats doen denk ik altijd, maar mocht dat niet lukken dan moet je eens gaan kijken naar de instellingen; of alles wel goed staat. Maar toch blijf ik bij mijn punt dat er iets mis is met je computer; mischien Spyware/hacking (dat kan je voorkomen met een spyware scan en firewall) maar goed dat moet zich verder uitwijzen!
Saint Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Dit had ik eerst ook met mijn game op de Xbox, toen bleek de controller kaduuk te zijn!
David123 Geplaatst: 18 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Nou oke ik ga het even proberen .. Want ik had nog geen savegames dus ik doe altijd new games nu.. Ik ga alle stekkertjes nog eens bij langs .. Maar hoe kan het dan zijn dat het toetsenbord het nu wel gewoon doet en dan bij san andreas niet .. ?? Want een maand geleden deed hij het ook niet, en toen dacht ik '' nou het is een tijdelijk probleem ''. Nu probeerde ik het laatste weer, en toen deed hij het echt niet. Maar hij heeft ook altijd op dit toetsenbord gewerkt. Ik zal mijn scanners ook even aandoen, en ik zal vanavond even een ander toetsenbord lenen. Heb jij ( jullie ) misschien nog suggesties wat ik kan doen? Alles is welkom !! David
$NeoSyp$ Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Ja dit is erg irritant ik heb dit eens gehad maar bij mij was het weg toen ik laadde...
David123 Geplaatst: 18 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2006 ik doe net een schrikbarende opmerking .. alle toetsen kloppen gewoon niet alles is verkeerd het lijkt alsof de toetsen zijn gehersenspoeld
Preddy Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 (bewerkt) Zal wel dom klinken, maar mss proberen om de loopknoppen te veranderen? Weet je iig cker dat het niet aan 1 bepaalde knop ligt die dom doet. Edit: Proberen te veranderen en dan kijken of het het dan nog steeds doet. Bewerkt: 18 september 2006 door Preddy
SummerBase Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 (bewerkt) Ik was even mijn moeder helpen dus daarom reageer ik nu even iets later, maar goed even je probleem; Bij het werken op je bureaublad hoef je sommige knoppen niet te gebruiken en die knoppen kunnen mischien eventueel kapot wezen ik zeg niet dat ze kapot zijn, maar dat er iets niet helemaal goed zit weet ik wel. Verder zou het kunnen wezen dat je mischien een programma op de achtergrond hebt draaien die je toetsen bewerkt, mischien een optie voor gehandicapte. Maar dan nog het is gewoon een fout in je toetsenbord of er draait iets op je computer waarvan ik denk; dat hoort er niet helemaal thuis. Als de problemen zich na het lenen van een ander toetsenbord zich nog voordoen; moet het toch ergens anders aan liggen. Dan zou het eventueel toch aan je spel moeten liggen of er is iets aangepast aan je toetsenbord instellingen; mischien iets met gevoeligheid, maar daar weet ik helaas niet echt heel veel vanaf. Dan kan het nog eens wezen dat het sturings programma van je toetsenbord dit is meestal Windows niet goed configureert met een bepaalde aplicatie: Game. Verder zou ik nog even de instellingen na lopen, mischien vindt je er iets over. Ik kan helaas zonder punten van zaken niet heel veel meer voor je doen. ik doe net een schrikbarende opmerking ..alle toetsen kloppen gewoon niet alles is verkeerd het lijkt alsof de toetsen zijn gehersenspoeld Door het verwijderen van GTA_SA.set worden je huidige instellingen weer terug gezet naar de fabrieks stand; dus de standaard configuratie. Daardoor zijn de instellingen dus weer gewoon opnieuw in te stellen; Je hebt in de toetsenbord wereld; QWERTY en AZERTY. Dit kun je in Windows instellen door rechtsonder op NL of EN te klikken; Je moet maar even ontdekken hoe of wat je het insteld. Bewerkt: 18 september 2006 door SummerBase
David123 Geplaatst: 18 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Ik kan wel mijn hijacklog sturen maar daar hebben jullie denk ik weinig aan. Ik zeg nu mijn anti-spyware aan, en ik ga even mijn pc opnieuw opstarten zonder mijn toetsenbord ( usb-kabel ) ingeplugd.. en daarna weer opstarten met toetsenbord en je moeder gaat altijd voor heh =D Ach jah,, het is nou eenmaal een spel, ik vind het niet erg ofzo .. maar ik wil weten waarom het nou komt .. Ik hoop dat we er samen uit kunnen komen TOCH !!??? David.
SummerBase Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 (bewerkt) Zeg niet te snel "daar hebben jullie niks aan", want ik kan het wel een klein beetje, maar als ik er echt niet uit kom kan ik altijd nog naar een andere website gaan waar ze hem uitpluizen, maar aan een Hijack log kan ik wel een beetje zien wat er zich voor doet op een computer. En tuurlijk kunnen we hier wel uitkomen; ik stop (bijna) nooit voordat een probleem is opgelost. En vaak lukt me alles op het gebied van computers, maar helaas niet helemaal alles, maar goed zie maar even of je één wilt geven, maar dan nog ik kan niks verzekeren; heb niet heel veel ervaring, ik heb alleen de PC van de buren een paar keer schoongemaakt. Desalnietemin: Ik hoor wel van je als het opgelost is door middel van diverse zaken! Edit: Ik heb 'wel' msn, maar opzich voeg ik nooit uit het niets iemand toe; dus eerst een PM gesprek kan niet mis staan. Druk gewoon op de tekst: Stuur een persoonlijk bericht; in mijn profiel en dan kun je wel even 'privé' praten, Email adressen mogen ook niet openbaar hier neer gezet worden. Bewerkt: 18 september 2006 door SummerBase
David123 Geplaatst: 18 september 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 18 september 2006 (bewerkt) Op de volgende pagina gaan we verder Bewerkt: 18 september 2006 door David123
SummerBase Geplaatst: 18 september 2006 Rapport Geplaatst: 18 september 2006 Ik heb je Hijack log eens snel over gekeken, helaas heb ik niet erg veel tijd om dingen op te zoeken; bijvoorbeeld van dingen waar ik zelf ook niet echt veel van snap, maar je HijackThis log lijkt me vrij schoon ik kan niks merken van enige spyware of andere narigheid. Het ziet er keurig uit met een Virusscanner/spy-ware scan en zelfs een Malware scan dan zeg ik persoonlijk; helemaal top gezien dat. Maar je probleem is hier natuurlijk nog niet mee opgelost, want ik kan deze log wel aan ervaren mensen geven, maar die behandelen hem toch niet als er niks 'ernstigs' aan de hand is. Maar goed; ik ben blij dat er hier in ieder geval niks mee aan de hand is, want ik was eerlijk gezegt hier een beetje bang over. Ga gewoon even wat proberen van de dingen die ik je had voorgesteld en probeer de toets combinatie's ook nog even aan te passen in Sa, dan weet je of het aan je toetsenbord ligt of niet. Preddy had dat ook al gezegt, maar ik wou het ook nog even zeggen; voordat je het mischien vergeet. Nou ik wens je in ieder geval veel succes en ik hoor wel als er nog iets is!
Recommended Posts