Jump to content

Drogba vs. Eto'o


NandroDavids

Didier Drogba vs. Samuel Eto'o  

28 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke spits vind jij de beste...?

    • Didier Drogba
      3
    • Samuel Eto'o
      25


Recommended Posts

Ik ben een dag te laat met het posten van een nieuwe Player Battle, maar zo'n grote ramp zal dat hopelijk niet zijn. De battle gaat deze week tussen 2 spitsen uit Afrika. Uiteraard kan ik het dan maar over 2 spitsen hebben: Didier Drogba uit Ivoorkust en Samuel Eto'o uit Kameroen. Bovendien spelen deze spitsen voor twee clubs die grote rivalen van elkaar zijn: respectievelijk Chelsea en FC Barcelona. Aan jou de keuze wie van deze superspitsen de beste is....

Didier Drogba:

drogba.jpg

Samuel Eto'o:

osamuelvtmb6.jpg

Vertel hieronder waarom je kiest voor Drogba of Eto'o...mijn stem komt later.

Link to comment
Delen op andere websites

...mijn stem komt later.

En hier is die dan al. Ik had mijn stem liever bewaard tot het moment dat het topic een beetje wegzakte, maar helaas is dat nu al het geval... :{

Ook mijn stem is voor de spits uit Kameroen, Samuel Eto'o: In 2 seizoenen 50 x scoren in de Primera Division, toch één van de sterkste competities ter wereld, is gewoon erg sterk. Eto'o scoort meer en makkelijker dan Drogba en daardoor is de keuze eigenlijk redelijk snel gemaakt...:Y

(Ik had verwacht dat deze Player Battle wel redelijk spannend zou worden, maar dat valt tegen...volgende keer beter.)

Link to comment
Delen op andere websites

Spijtig om te zeggen, maar ik kies ook eto'o. De stand is ondertussen al 19-0 en dus totaal niet meer spannend maarja, volgende keer beter!

Ik vind Eto'o beter omdat dat een echte targetman is, Drogba niet, hij moet de bal meestal op het presenteerblaadje aangeboden krijgen anders scoort hij zelden.......

Link to comment
Delen op andere websites

Drogba staat al erg lang in de basis bij chelsea en hij heeft het nooit echt waargemaakt. Eto'o werd racistisch uitgefloten door het publiek van zaragoza en hij knalde er zo ff 2 in. Conclusie: Eto'o is veel beter :)

Link to comment
Delen op andere websites

ikzelf zou voor Drogba, ok ok hij is geen superster maar klaagt nauwelijks over dat hij pijn aan iets heeft wat Eto'O wel doet denk aan de match Bremen - Barca een pas en dan al gelijk vallen van de pijn

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...