Rinaldootje Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2006 Dat GTA: Vice City Stories nog niet uit is betekend niet dat we nog niet kunnen beginnen met de vcs quiz beginnen. En de gene die de vraag goed heefd mag de volgende vraag stellen. Hier komt de 1e vraag en een heel erg makkelijke ook. Wie is de hoofdrol speler van VCS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 24 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 24 september 2006 Dat is volgens mij Victor Vance, na wat opzoekwerk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rinaldootje Geplaatst: 26 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 september 2006 Goed Maar oke die was wel heel erg makkelijk volgende is voor jou Froodooo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2006 Sorry voor de wat late reactie, ik heb hier niet meer gekeken. Hier is in ieder geval de volgende vraag: Heeft CJ ook een rol in GTA VCS? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2006 Heeft CJ ook een rol in GTA VCS? Neen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2006 Heeft CJ ook een rol in GTA VCS? Neen. Klopt VforV. Jouw beurt nu, en stel jij maar een moeilijke vraag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2006 Een moeilijke vraag stellen is moeilijk, omdat de vrijgegeven info bijna door iedereen gekend is nu. Wat is de naam van de persoon die ook in GTA LCS aanwezig was en nu ook te zien is in VCS? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2006 Reni Wassulmaier Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2006 Ik gok nog op een andere, namelijk Lazlow Jones. Welke is goed? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2006 Reni Wassulmaier Correct, volgende is voor jou! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) Ik gok nog op een andere, namelijk Lazlow Jones. Welke is goed? Reni Wassulmaier Correct, volgende is voor jou! Volgens mij is ook Lazlow Jones in beide te vinden hoor... EDIT: oeps, ik moet weer eens leren lezen . Bewerkt: 30 september 2006 door Dutchy3010 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Preddy Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2006 (bewerkt) Ik gok nog op een andere, namelijk Lazlow Jones. Welke is goed? Reni Wassulmaier Correct, volgende is voor jou! Volgens mij is ook Lazlow Jones in beide te vinden hoor... Te vinden idd. Maar Lazlow is niet te zien in VCS. Reni wel. (zie vraag) Nieuwe vraag, een geintje: Wat krijg je als je Apple & Microsoft kruist? Edit @ hieronder: Dit heeft wel degelijk met GTA VCS te maken, aangezien dit gewoon op de site te vinden is. Zie het als een Easteregg. Echter, mijn excuses, ik had het erbij moeten zetten dat het op de site te vinden was. Bewerkt: 30 september 2006 door Preddy Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
libertycitypc Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2006 Dit heeft niks te maken met gta vice city. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2006 Volgende vraag. Noem 3 nieuwe kenmerken aan Phil Cassidy in GTA VCS. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjah77 Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 30 september 2006 Volgende vraag.Noem 3 nieuwe kenmerken aan Phil Cassidy in GTA VCS. Het is niet jou beurt, er is nog een vraag van Preddy in de omloop. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.