Gta Ripper Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Ja hoor daar gaat hij weer! Jij maakt de ene na de andere mooie tut! IK zal hem ios volgen als ik er zin in heb! Reageren
Lampje Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Ik zag hem al op FD Mooie tut en goed uitgelegt Reageren
Donwell Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Mooie tut! Zou hij misschien ook nog in het NL kunnen? Ben nog niet zó bedreven in het Engels... :$ Voor de rest: 9/10 Reageren
Ferre Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Mooie tut! Zou hij misschien ook nog in het NL kunnen? Ben nog niet zó bedreven in het Engels... :$ Voor de rest: 9/10 Met alleen kennis van de Photoshop termen en namen kom je al een heel eind. Negeer dat Engelse gelul (niks tegen jouw Froop ) en kijk gewoon wat je moet doen. Haal de belangrijkste woorden eruit. Bijvoorbeeld uit het eerste stukje: Open Photoshop, new document, stock, paste it. Dan weet je alles wat jij moet doen in dat stukje. Succes. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.