Jump to content

Deportivo vs. Newcastle


Pitbull

Deportivo la Coruña vs. Newcastle United  

20 leden hebben gestemd

  1. 1. Welke club is beter?

    • Deportivo la Coruña
      13
    • Newcastle United
      7


Recommended Posts

Tijd voor een nieuwe club battle!!

Nu gaat het om 2 betere subtoppers in de Engelse en de Spaanse competitie.......Mag ik je voorstellen:

la_coruna_logo.gif

1ste kandidaat: Deportivo la Coruña!

newcastle_united_logo_8980.gif

en de tweede: Newcastle United

Laat het stemmen beginnen! Mijn stem volgt later.....

Link to comment
Delen op andere websites

Deportivo la Coruña

Omdat ze bij mij hoger aangeschreven staan dan Newcastle. Newcastle was een paar jaar terug wel zeer sterk, maar tegenwoordig is het wat slapjes. Ook vind ik Spaans voetbal doorgaans nog een tikkeltje beter dan het Engelse.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kies voor Newcastle, Deportivo heeft me nooit echt aangesproken, OK ik ben het eens dat Newcastle nu wat zwakjes is maar ik denk nog altijd niet te min voor de Engelse Premier league....

Link to comment
Delen op andere websites

Ik kies voor Deportivo omdat ze meer prijzen in 10 jaar hebben gewonnen dan Newcastle. Bij Deportivo hebben er goede voetballers gespeeld. Denk aan Makaay, Rivaldo, Bebeto, Amavisca en nog wat namen. Als ik aan Newcastle denk, dan denk ik aan Alan Sherarer. Veel spitsen zijn daar niet geslaagd. Tomasson heeft daar gespeeld net als Kluivert. Newcastle was een grote naam maar is het niet meer net zoals Deportivo. Deportivo speelt voetbal die mij aanspreekt. Newcastle kan leuk voetbal spelen, maar het spreekt me niet echt aan. Ze hebben gelukkig wel Martins in de spits rondlopen. Dat is een potentiele wereldtopper :Y.

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...