NICKKKKK Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 jaa kweet het ik vraag veel van jullie hoe kan ik gta sa online met andere mensen spelen kan iemand mij helpen Reageren
Bling Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Dat kan op verschillende manieren, hierbij verwijs ik je even naar dit gedeelte van het forum. Hier zie je de verschillende fora's van de multiplayer gedeeltes van San Andreas zoals SA:MP en M(ulti)T(heft)A(uto). Reageren
Froodooo Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 (bewerkt) Je kunt met verschillende programma's online in GTA San Andreas. Multi Theft Auto, afgekort MTA, is de eerste en bij de meeste toch wel de meest bekende software waarmee je online kunt. Als je hier een beetje rond kijkt kun je er wel uitkomen. Daarnaast is er ook nog SA:MP, ook een programma voor het online gamen, meer info daarover vind je hier. Voor alle informatie over de verschillende manieren om online te gaan, kun je hier als startpunt gaan beginnen. Veel succes, kijk overal even lekker rond en dan zul je wel tot een keuze komen. Download MTA SA Download SA:MP [Edit] Bling was dit keer de snelste Bewerkt: 2 oktober 2006 door Froodooo Reageren
NICKKKKK Geplaatst: 2 oktober 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 jaa ik heb um gedowload maar ik kom niet in een server hij geeft aan veryfing ofzoo heel raar :S:S Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.