Jump to content

GtaIV = GtaLonden


Puma

Recommended Posts

-Rockstar heeft een tijd geleden een studio geopend in Londen... rara wat ze daar gaan doen

-Ze hebben tot nu 3 steden nagemaakt in volledige games, Londen is de volgende op de lijst

-Londen is een middelpunt van criminaliteit, business en dat soort sh!t.

-Londen is makkelijk herkenbaar te maken; de BigBen bijvoorbeeld.

Weten jullie nog meer redenen? Hoeveel procent kans denken jullie dat GtaIV kans maakt om in Londen plaats te vinden?? Ik geef 85%.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SimmerALPHA

    5

  • Nickonly

    4

  • Puma

    4

  • DdJDean

    3

-Rockstar heeft een tijd geleden een studio geopend in Londen... rara wat ze daar gaan doen

-Ze hebben tot nu 3 steden nagemaakt in volledige games, Londen is de volgende op de lijst

-Londen is een middelpunt van criminaliteit, business en dat soort sh!t.

-Londen is makkelijk herkenbaar te maken; de BigBen bijvoorbeeld.

Weten jullie nog meer redenen? Hoeveel procent kans denken jullie dat GtaIV kans maakt om in Londen plaats te vinden?? Ik geef 85%.

Mwa.. het zegt niet zo heel veel. Misschien dat er een beetje de sfeer van London in komt maar ik denk niet dat het zich echt in London gaat afspelen... ik geef 15%

Link to comment
Delen op andere websites

-Rockstar heeft een tijd geleden een studio geopend in Londen... rara wat ze daar gaan doen

-Ze hebben tot nu 3 steden nagemaakt in volledige games, Londen is de volgende op de lijst

-Londen is een middelpunt van criminaliteit, business en dat soort sh!t.

-Londen is makkelijk herkenbaar te maken; de BigBen bijvoorbeeld.

Weten jullie nog meer redenen? Hoeveel procent kans denken jullie dat GtaIV kans maakt om in Londen plaats te vinden?? Ik geef 85%.

Wat je daar zegt, zijn dat fijten, of dingen die je denkt? (dan bedoel ik vooral je 2e punt)

En ik dacht toch dat het al eerder is gezegd dat de kans dat gta IV gta londen wordt nogal klein is? Ik geloof er iniedergeval niet in. Misschien doen ze dit wel expres om verwarring te maken?

En hoeveel procent kans er is dat GTA IV GTA Londen wordt? 9% geef ik ze! (ook als reden: -ALS- het daar zou afspelen (wat ik niet denk) dan zouden ze toch de naam veranderen (Kijk naar San Franciso > San Fierro, Las Vegas > Las Venturas, Losangles > Los Santos)).

Bewerkt: door Nickonly
Link to comment
Delen op andere websites

-Rockstar heeft een tijd geleden een studio geopend in Londen... rara wat ze daar gaan doen

-Ze hebben tot nu 3 steden nagemaakt in volledige games, Londen is de volgende op de lijst

-Londen is een middelpunt van criminaliteit, business en dat soort sh!t.

-Londen is makkelijk herkenbaar te maken; de BigBen bijvoorbeeld.

Weten jullie nog meer redenen? Hoeveel procent kans denken jullie dat GtaIV kans maakt om in Londen plaats te vinden?? Ik geef 85%.

Wat je daar zegt, zijn dat fijten, of dingen die je denkt? (dan bedoel ik vooral je 2e punt)

En ik dacht toch dat het al eerder is gezegd dat de kans dat gta IV gta londen wordt nogal klein is? Ik geloof er iniedergeval niet in. Misschien doen ze dit wel expres om verwarring te maken?

En hoeveel procent kans er is dat GTA IV GTA Londen wordt? 9% geef ik ze! (ook als reden: -ALS- het daar zou afspelen (wat ik niet denk) dan zouden ze toch de naam veranderen (Kijk naar San Franciso > San Fierro, Las Vegas > Las Venturas, Losangles > Los Santos)).

Nou, laatst las ik in een oude PowerUnlimited dat Rockstar Games een studio in Londen had geopend. Dat 2de feit is ook zo, en de 3de en 4de zijn twee redenen waarom ze Londen zouden kunnen kiezen.

Ook is het zo dat Londen groter is dan je denkt. Je hebt ook nog het platteland enzo erbij... heb je hierbij wel eens aan gedacht?

Opzich is dat laatste wat je zegt ook logisch; bijna alle Gta's hebben zich in een Amerikaanse stad afgespeeld behalve Gta:Londen!! En als je het rijtje afmaakt van Gta's die zijn herbouwd en als complete game uitgebracht, kom je bij Londen.....

Link to comment
Delen op andere websites

Van mij mag het wel.. lekker groot en lekker mooi landschap en je hebt wel gelijk puma.. maar rockstar zei dat ze de oude trilogie afsloten en verder gaan met een nieuwe.. maar gta londen is van de oude trilogie dus ik denk dat het een nieuwe stad komt... ik geef 50% dat ze het in londen gaan doen.. want je weet maar nooit :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een nieuwe trilogie; ze hebben tot nu toe alle Gtagames in Amerika laten afspelen behalve GtaLonden. Maar dat wat ik zeg is ook maar speciferen wat het nou is... het zou net zo goed in Europa kunnen afspelen. Maar het zou logischer zijn om GtaIV weer in Amerika te laten afspelen... zoals je weet hebben ze veel auto's uit eerdere gta's overgenomen; de bobcat, greenwood, virgo en admiral zijn mar een paar voorbeelden (gtaVC). Ze hebbben die auto's overgenomen uit eerdere Gta-games, zodat het niet zOveel werk zou zijn. Maarja, het zou net zo goed op de maan kunnen afspelen als in het groenteveldje van ome Henk, want nieman weet er wat van behalve dat we wat screens hebben (dat denken we tenminste). Zelfs de naam is nog niet bekend, alleen "GtaIV" maar dat zullen ze wel veranderen. Verder is het zo dat RockstarGames op de Gameplay in Nederland komt en dat is speciaal.... wat zouden ze daar toch willen komen laten zien...?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat de grootste kans gewoon weer in de VS zou zijn :Y Maar goed je weet het maar nooit, ik zelf heb ook niet zo veel met London het is een beetje standaard stad, ik vind naar mijn mening dat er niet zo veel bijzonders aan London is beetje engelse bussen, links rijdende auto's wat me nogal verwarent lijkt. Ik geef het 10% kans..

Link to comment
Delen op andere websites

Toch heb ik er nog zo m'n twijfels over hoor.

Want ze zeiden toch dat GTAIV iets "totaal nieuws" werd? Nou dan kan het toch geen Londen zijn, want dan hebben ze ooit al gedaan, en dat is het niet nieuw meer!

En wie zegt dat Londen "de volgende op de lijst" is? Dan is me dat helemaal voorbij gegaan, want ik heb er niks van gehoord!

En dat we screens denken te hebben klopt ook volgens mij niet, want welke screens dan? Ik heb er nog geen een gezien! En die we wel hebben gezien die zijn wel zeker nep, want als iemand goed in geheimen houden is, dan is R* het wel! En dat R* ook op de gameplay in Nederland komt? Wo-hoe, joepi, misschien geven ze wel wat informatie over GTAIV (zal wel niet maar ja...), maar ze maken bij R* ook andere spelen weetje? (kijk naar Bully of hoe die dan nu ook heet).

Hoe dan ook: Londen? Nee.

Link to comment
Delen op andere websites

-Rockstar heeft een tijd geleden een studio geopend in Londen... rara wat ze daar gaan doen

-Ze hebben tot nu 3 steden nagemaakt in volledige games, Londen is de volgende op de lijst

-Londen is een middelpunt van criminaliteit, business en dat soort sh!t.

-Londen is makkelijk herkenbaar te maken; de BigBen bijvoorbeeld.

Weten jullie nog meer redenen? Hoeveel procent kans denken jullie dat GtaIV kans maakt om in Londen plaats te vinden?? Ik geef 85%.

Volledig met je eens ;)

ik bedoel... er klopt veel.

ik geef zelfs 95 % omdat ik gewoon zo'n gevoel heb. ik bedoel.. ze moeten het ergens vanaf leiden. daarvan dus!

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, ik ben het hier niet mee eens. De GTA games spelen tot nu toe allemaal af in america, het land wat gewoon bij gta hoort, het land van vrijheid(de vrijheid in gta).

Ja, behalve GTA Londen 1969!

en .::FLIPKIP::., Dus jij geeft slechts 5% kans dat GTA IV zich overal terwereld af kan spelen behalve Londen?

Beetje weinig?

Eigenlijk denk ik dat de kans is dat GTA IV zich in Londen af speelt als in Amsterdam.

En ook: in GTA SA zaten 3 steden, dus ik denk niet dat ze in GTA IV gaan terug draaien naar 1 stad, misschien gaan ze wel een heel land maken met iets van 20 steden (weet ik veel...). Maar zoals ik al zei:

Londen? NEE!

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk 0.00000000000000000000000000000000000000000000001 want er ware wel in GTA 1 liberty city vice city en dan san andreas maar toch ze hebben al een hele spel van londen gemaakt van die andere 3 hebben ze gewn alles in een spel gedaan dus dat ze daarom later een eigen spel hebben gekregen ik denk dat het een nieuwe stad wordt die we nog nie hebbe gezien

Link to comment
Delen op andere websites

0%

We hebben GTA Londen 1969 gehad..

En verder hebben we nooit een echt bestaande stad in GTA meer gezien. (natuurlijk wel nagemaakt, maar nooit met de echte titel)

nou zul je misschien denken, in GTA waren er 3 steden:

-Liberty City (gtaIII)

-Vice Citi (gtaVC)

-San Andreas (gtaSA)

en om het compleet te maken komt

-Londen erbij

Maar dat denk ik niet. Londen was ook maar een uitbreidingspakket van GTA.

Verder zijn door Rockstar vastgelegde handelsmerken:*

GRAND THEFT AUTO: SIN CITY*

GRAND THEFT AUTO: TOKYO*

GRAND THEFT AUTO: BOGOTA*

Dus uit een van deze 3 bestaat ook een grote kans.

[* Bron: WikiGTA ]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...