Jump to content

Wat vinden jullie van Eminem


King Room

  

47 leden hebben gestemd

  1. 1. Wat vinden jullie van Eminem?

    • Tha Best
      20
    • Normally
      19
    • Booring
      7


Recommended Posts

De vraag is voor jullie wat vinden jullie van EMINEM

Voor mij is mijn voorbeeld..

Ik laat jullie binnenkort wel zien hoe ik met photoshop werk met Eminem en ik..

Edit:

Als het niet mocht exuses!!

Bewerkt: door King Room
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • King Room

    5

  • LBG

    4

  • DaddyPimp

    3

  • willemV

    3

Ik vind hem één van de beste rappers ooit, alleen jammer dat hij nog met g-unit samen werkt.

PS: Leer Engels voorddat je die opties in het Engels schrijft... normally? Dat moet zijn normal of mediocre o.i.d.

Bewerkt: door CenMan
Link to comment
Delen op andere websites

Slechte beats,nogal zwakke teksten...

ik vind van eminem niet veel eigelijk...

Booring dus

Komaan zeg,wie gaat er nu zingen over Salsa?

:duh:

dat komt omdat jij dan alleen de comerciele dingen hebt gehoord, de videoclips. Maar als je naar de mixtapes luistert of naar de albums dan ziten er toch echt wel goede teksten en beats bij. Dr. Dre maakt de beats vaak, want Eminem zit bij Shady Aftermath en Aftermath is van Dr. Dre.

Link to comment
Delen op andere websites

Slechte beats,nogal zwakke teksten...

ik vind van eminem niet veel eigelijk...

Booring dus

Komaan zeg,wie gaat er nu zingen over Salsa?

:duh:

dat komt omdat jij dan alleen de comerciele dingen hebt gehoord, de videoclips. Maar als je naar de mixtapes luistert of naar de albums dan ziten er toch echt wel goede teksten en beats bij. Dr. Dre maakt de beats vaak, want Eminem zit bij Shady Aftermath en Aftermath is van Dr. Dre.

ICE BANANA je moet echt goed naar de teksten luisteren voordat je iets zo neer zet..!! Pak het nummber Wthout Me en Lose Yourself en Mockingbird !!

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry

Ik verspil mijn tijd niet aan "zijn" muziek...

Kan wel zijn van "dont bomb,mom's spagheti" maar echt van zijn muziek vind ik niets,en als je nog iets post wees dan bereid om TEGEN kritiek te KUNNEN

btw iedere mens is vrij van mening.

gepaste vrije mening (art. 12-15)

Tuurlijk kan ik wel tegen kritiek maar.. Ik geef je is een tip..!!

Link to comment
Delen op andere websites

boooooooring........ik vind het echt een van de slechtste rappers in de wereld, daarom ben ik het helemaal eens met IB

Maar dat zal natuurlijk ook komen omdat ik gewoonweg niet van rap enzo hou mar van metal.....

Link to comment
Delen op andere websites

boooooooring........ik vind het echt een van de slechtste rappers in de wereld, daarom ben ik het helemaal eens met IB

Maar dat zal natuurlijk ook komen omdat ik gewoonweg niet van rap enzo hou mar van metal.....

Hmm, je zegt zelf dat je niet van Rap houd, waarom zeg je dan dat ie de slechtse rapper ter wereld is? Hij is een van de beste....

Link to comment
Delen op andere websites

Veel mensen kennen alleen zijn clips en vinden hem daarom al wack ofzo.. Maar als je naar zijn Mixtapes en albums luistert hoor je dat hij écht een van de beste rappers ooit is! Zijn teksten, beats.. Gewoon perfect.

Link to comment
Delen op andere websites

Veel mensen kennen alleen zijn clips en vinden hem daarom al wack ofzo.. Maar als je naar zijn Mixtapes en albums luistert hoor je dat hij écht een van de beste rappers ooit is! Zijn teksten, beats.. Gewoon perfect.

Kijk dit vindt ik nou een goed commentaar!!

_O__O__O__O_

Echt mooi getypt!!

PERFECT!! I Love IT!!

Link to comment
Delen op andere websites

Veel mensen kennen alleen zijn clips en vinden hem daarom al wack ofzo.. Maar als je naar zijn Mixtapes en albums luistert hoor je dat hij écht een van de beste rappers ooit is! Zijn teksten, beats.. Gewoon perfect.

Ja, maar dat is bij de meeste rappers. Bijvoorbeeld mij Chamillionaire ook, Ridin' vind ik echt een kut nummer maar als je naar The Mixtape Messiah ofzo luistert merk je toch echt wel dat dat veeeeel beter is. Maar Eminem is wel een goede rapper, maar niet perfect. Hij heeft ook slechte nummers gemaakt.

Link to comment
Delen op andere websites

Normal, waarom/ Ik ken een paar nummers die ik wel goed vind, maar een paar nummers zijn ook helemaal niks. Daarom ben ik ook zo iemand die er niet naar luistert. Maar ben nu aan het downloaden dus zal kijken voor een paar goeie nummers. Iedereen heeft wel slechte nummers gemaakt, en hij zeker, maar er zitten echt wel een paar goeie tussen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...