ro18 Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 ik heb het spel al uitgespeelt en heb nog niet zelf ingebroken,waar staat die bus??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joewie Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Share Geplaatst: 6 november 2004 Volgens mij is het een zwart busje (boxville) die tegenover de 1e gym staat. Je kan ook andere topics checken. Zo ziet hij er volgens mij uit, maar dan in het zwart. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 16 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juni 2005 Als je spullen wil stelen moet je eerst en vooral de missie "Home Invasion" voltooid hebben. Als dit gebeurt is moet je een zwarte boxville vinden (er staat er ééntje tegenover de gym in Los Santos. Stap in het busje druk op de toets voor de missies. Alleen 's nachts kan je inbreken (precies wanneer weet ik niet meer). Zoek een huis met een geel pijltje bij de voordeur. Nu kan je inbreken. :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
patrickje19 Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 hallo weet iemand ook op welke toets je moet gebruiken voor de missie home invasion. voor die dozen te grijpen gr patrickje19 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 18 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2005 hallo weet iemand ook op welke toets je moet gebruiken voor de missie home invasion.voor die dozen te grijpen Alles wordt in het spel uitgelegd als je er de eerste keer mee te maken hebt. Speel die missie even opnieuw (dus vanaan een savegame waarin je hem nog niet 1x gespeeld hebt) ik heb het spel al uitgespeelt en heb nog niet zelf ingebroken,waar staat die bus??? Click & Closed. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts