Jump to content

SA LV Error

Recommended Posts

Geplaatst:

als ik door Las Venturas rij of loop komt er ineens een error waarna ik me playstation weer moet resetten...

weet iemand hoe dit komt...P.S. het ligt niet aan cheats want dat gebeurt ook als ik geen cheats aan heb...

Geplaatst:

Ik heb zelf geen PS2 helaas dus ik weet van het spel en de inhoud van de cheats en de effecten daarop niet zo heel veel, maar ik weet wel hoe een Cd-rom in elkaar zit dus daaruit kan ik wel opmaken wat je probleem zou moeten wezen. Ik denk eerlijk gezegt dat het ligt aan de Dvd/cd-rom vanweg beschadiging. De Laser van de Dvd-rom speler in de PlayStation is als het waren een oog en als de Dvd-rom beschadigd is kan hij het dus niet lezen en ook andersom: Als de Dvd-rom schoon is en de laser / oog niet. De laser bekijken is een iets lastigere oplossing, maar dat lijkt me ook niet zo logisch want de andere helft doet het wel. Ik zou als ik jou was eens kijken of je Dvd-rom niet op één bepaalde plek onder de krassen zit, want dat is waarschijnlijk dan de plek van Las Venturas en waarna de PlayStation crasht. Ook kan het een bug zijn, maar daar denk ik eerlijk gezegt niet aan. Als ik jouw as zou ik even met een zachte en natte katoenen doek de dvd afnemen en dan rustig weer n de Dvd-rom speler van de PlayStation doen. Misschien doet hij het dan wel, maar anders zou je een San Andreas van iemand moeten lenen waarna je hem dan uit gaat proberen. Het is een PS2 versie dus heel veel kan 'ik' niet doen helaas. :cya:

Geplaatst:

oke...ik zal ees kijken...me cd rom is nie op een bepaalde plek beschadigd maar ik zla hem wel ff schoon maken met een vochtig doekje...thanx voor de tip man :klap::D

Geplaatst: (bewerkt)
oke...ik zal ees kijken...me cd rom is nie op een bepaalde plek beschadigd maar ik zla hem wel ff schoon maken met een vochtig doekje...thanx voor de tip man :klap::D

Het beste kan je pure alcohol gebruiken om je DVD te reinigen. Als het toch niet werkt, en iemand anders San Andreas ook niet, dan ligt het aan de laser van je PS2, wat me (zoals Summerbase al zei) onwaarschijnlijk lijkt omdat het alleen in LV voor komt.

Mocht je toch denken dat het daar aan ligt, kan je een 'schoonmaakdvd' kopen (voor <10 euro) en even je laser ermee reinigen. Als je hem echt wilt openmaken en je laser met de hand schoonmakan kun je het beste een wattestaafje gebruiken en die met pure alcohol vochtig maken.

Good luck ;)

Bewerkt: door Bassiej26
Geplaatst:

Ik heb dat ooit met mijn xbox aan de hand gehad.. Maar ik had dat met elk spel.. :bonk:

ik heb er toen dit tegen gedaan:

Xbox opgengedraaid ---> Al het grof stof eruit gehaald, en met een swiffer doekje alles afgeveegd ---> Xbox terug dichtgedraaid ---> Toen heb ik zo een special cd'tje met zo een veertje, dat je lens schoonmaakt gebruikt ---> en toen heb ik al mijn games nog eens schoongemaakt met zo een spuitbus.. speciaal voor cd's..

En het werkt nu allemaal terug perfect zonder problemen.. :*D

Dus Maak alles eens goed schoon, en dan moet het wel terug gaan werken :D:bier:_O_

Geplaatst:

oke...me cd is helemaal schoon maar het werkt nog niet dus ik maak wel ff me PS helemaal spik en span :Y

moe ik ff zulk spul halen...alleen met me andere spellen is het nie zo dat het stottert :?

Geplaatst:
oke...me cd is helemaal schoon maar het werkt nog niet dus ik maak wel ff me PS helemaal spik en span :Y

moe ik ff zulk spul halen...alleen met me andere spellen is het nie zo dat het stottert :?

als ie met andere spellen niet stoort(crasht) ligt het dus aan het spel in dit geval san andreas dus kunt je het beste nieuwe san andreas kopen zijn volgens mij maar €30 want als het oog/laser vuil is op de ps zelf moet ie bij andere spellen ook zo doen

Geplaatst:

voor je dat gaat doen, zou ik als ik jou was eerst even de San andreas cd-rom van een vriend lenen, en kijken of die het daar oook doet.. misschien is je savegame corrupt, dat zou ook kuenne..

Geplaatst:
voor je dat gaat doen, zou ik als ik jou was eerst even de San andreas cd-rom van een vriend lenen, en kijken of die het daar oook doet.. misschien is je savegame corrupt, dat zou ook kuenne..

maar dan kun je hem niet laden als ie corrupt is

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...