Jump to content
Geplaatst:
comment_522783

Nou, dus moeten de SFPD politiewagens vervangen worden voor het filmpje CSI: SF?

Wij van Spy Movies komen er zelf niet uit, dus stemmen jullie, degenen die het filmpjes later (hopelijk) gaan bekijken, maar!

:cya:

SFPD Hummer 32 leden hebben gestemd

1. 1. Moeten de standaard politiewagens van SF voor het filmpje CSI:SF worden vervangen door SFPD Hummers?

• JA, COOL
      23
    • NEE, PAST NIET IN HET SPEL
      9

Log in of registreer om te stemmen in deze peiling.

Featured Replies

Geplaatst:
  • Auteur
comment_522793

Dat vond ik ook al, maar mijn vrienden/collega's vonden dat het niet bij SF past...

Maar dat vind ik weer niet ;) \

Geplaatst:
comment_522972

Nee, enigzins niet, en ja anderzins wel!

Kijk, je laat de SFPD-wagens gewoon in het spel, en vervangt een andere (gelijkaardige) auto door de CSI hummer, bijvoorbeeld de Patriot. Zo kunnen ze allebei in het spel voorkomen. Nog nooit naar CSI, CSI NY of CSI Miami gekeken? Daar komen ze ook beide in voor!

Geplaatst:
  • Auteur
comment_523045
De Hummer past niet bij San Fierro (San Francisco). Het is een Hippie stad, daar moet een milieuvriendlijkere auto bij. Een prius mischien :bonk:

wat is een prius? :?

Geplaatst:
comment_523053

De Hummer past niet bij San Fierro (San Francisco). Het is een Hippie stad, daar moet een milieuvriendlijkere auto bij. Een prius mischien :bonk:

wat is een prius? :?

Dat zou je toch wel moeten weten :puh:? Maarja een Prius of beter gezegt een Toyota Prius is een auto die op elektrichiteit rijdt. De accu laad zich op als je remt. Hij rijd ook nog op bezine maar het grotendeels op elketrischiteit :).

Pics:

toyota_prius.jpg

toyota-prius-ii.jpg

Prius-0969-250-306.jpg

Geplaatst:
  • Auteur
comment_523377
Nee, enigzins niet, en ja anderzins wel!

Kijk, je laat de SFPD-wagens gewoon in het spel, en vervangt een andere (gelijkaardige) auto door de CSI hummer, bijvoorbeeld de Patriot. Zo kunnen ze allebei in het spel voorkomen. Nog nooit naar CSI, CSI NY of CSI Miami gekeken? Daar komen ze ook beide in voor!

daar kijk ik altijd naar, daar komt het idee ook vandaan...

Geplaatst:
  • Auteur
comment_523606

grappig dat je dat zegt ik ben er net mee bezig, heb het erg druk gehad, heb namelijk repetitieweek(gymnasium nog wel :-( )

Ik stuur ze zo denk ik

Geplaatst:
  • Auteur
comment_523873

jullie mogen stoppen met stemmen! 8)

er is een beslissing genomen. de co-inspectrice zal een hummer hebben, net als de plattelandspolitie(die nog onder het sf gebied valt)

bedankt voor het stemmen! :bier:

Gast
Dit onderwerp is gesloten.

Recent actief 0

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.