Jump to content

toch extra episodes voor de PS3?


Boris H.

Recommended Posts

dit vond ik in het nieuws:

Nieuws: Ook exclusieve GTA IV content voor de PS3

Geschreven door Rob Polman

Bron: NG-Gamer

Dinsdag 17 oktober 2006 - Peter Moore wist op de X06 informatie te geven over de twee exclusieve GTA IV-episodes voor de Xbox 360. Zoals gezegd zouden de twee episodes exclusief op de Xbox 360 uitkomen en dus niet op de PLAYSTATION 3. De episodes zullen een verlengstuk worden van het originele verhaal, waardoor je het complete verhaal alleen op de Xbox 360 zou kunnen beleven. Volgens een goede bron is ontwikkelaar Rockstar North ook bezig met episodes die enkel en alleen op de PS3 uitkomen.

Het is een gerucht, maar lijkt erg geloofwaardig omdat Rockstar North grote succesen had op de PlayStation. De episodes zouden te downloaden zijn via het online netwerk op de PS3. Ze sluiten aan op de bestaande wereld en maken deze zelfs nog iets groter. Waarschijnlijk zijn ze ook te koop in de winkels, maar dit is nog niet zeker

ik hoop het van harte!!!

en een grotere speelwereld zou helemaal top zijn!

Bron:klik

Bewerkt: door the gtasafan
Link to comment
Delen op andere websites

Het zou belachelijk zijn als je het hele verhaal alleen op de Xbox260 kan uitspelen. Ik weet bijna zeker dat die extra episodes er ook wel komen voor de PS3. En misschien ook nog wel voor de computer, want het zou raar zijn als er op een van de consoles gewoon een klein stukje van het verhaal ontbreekt. Hopelijk worden het allemaal andere einde, dat het verhaal op elke console anders afloopt. Maar we zullen zien, ik richt me voorlopig ff op Vice City Stories

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Hier heb ik nou een stront aan de knikker hekel aan hé, gezeik met de aanschaffing van een game moet vlekkeloos verlopen niet met allemaal gezeik van die winkel bediener: Ja je moet ook die en dat hebben om deze volledig te kunnen uitspelen dus kopen kopen. ik moest dit eventjes kwijt want daar baal ik nou enorm van.

Justin W

Link to comment
Delen op andere websites

Dit slaat echt nergens op :duh:

ik denk niet dat dat ook gaat gebeuren wat een gezeik zeg :{

dit is toch maar een gerucht hoop ik maar ik denk niet dat dat zo gaat worden dat je op de ene Console meer kan spelen als de andere..

het moet gewoon even zijn op iedere console want dit gaat echt nergens over :sst:

en ik hoop dat ze gewoon allebij gelijk blijfen

Bewerkt: door nick11123
Link to comment
Delen op andere websites

Jezus,ze gaan volgens mij een beetje de verkeerde kant op.

Ze zijn bezig voor de Xbox360 en PS3 alle 2 iets anders te maken?

Waar slaat dat op,dat had ik nooit verwacht. Het moet toch gewoon zo zijn dat ze allebei dezelfde Game/inhoud krijgen en niet de een dit en de ander dat.

Slechte zaak van R* of degene die er verantwoordelijk voor zijn.

Ik hoop dat de P.C genoeg content krijgt dat je gewoon van alle extra's kan genieten (Grotere wereld,etc ) en niet extra Shi* moet gaan downloaden.

Waar gaat dit naartoe..

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...